aA
Šonu slystantį BMW, ant kurio didelėmis raidėmis užrašyta „Voverė Drift“, o prie vairo sėdi iš Krakių, nedidelio Kėdainių rajono miestelio, kilęs Simonas Vilčinskas, yra pastebėjęs ne vienas šonaslydžio mėgėjas. Ypač pastebimas drifteris buvo praėjusį savaitgalį, kai po po atkaklios kovos išplėšė pergalę „Semi PRO“ klasėje.
Simonas Vilčinskas iš "Voverė Drift" komandos
© Luko Misiūno nuotr.

Tačiau retas kuris žino, kad teisėjus viražais „Nemuno žiedo“ trasoje nustebinęs S. Vilčinskas šonu slysta vos trejus metus – nuo 2017-ųjų, nors išsiduoda, kad šonaslydžiu susidomėjo gerokai seniau. Kai kurie nežino ir to, kad „Voverė Drift Team“ komanda gimė iš vaikino pravardės – draugai taip praminė, toks vardas ir prilipo.

„Nuo 15-os metų aikštelėse laužydavau „kregždes“, bet slysti šonu nemokė niekas – tiesiog nuo vaikystės žavėjausi automobiliais“, – aiškina pašnekovas.

Lūžis, kai S. Vilčinskas nuo šonaslydžio stovėjimo aikštelėse pasuko automobilių sporto link, buvo 2016-aisiais. Tada, prisimena jis, jo garaže stovėjo sukonstruotas BMW E36, dar pravardžiuojamas kompaktu.

„Įsidėjau 2,3 l darbinio tūrio variklį ir išvažiavau į varžybas neturėdamas tinkamo ratų išsukimo, sportinių amortizartorių, sėdynės. Pamačiau, kad automobilis nėra konkurencingas, ir nusprendžiau, kad reikia sportui paruošti BMW E46 kupė“, – kalbėjo jis.

Simonas Vilčinskas iš "Voverė Drift" komandos
Simonas Vilčinskas iš "Voverė Drift" komandos
© RD Photo

Įkvėpė Norbė

Savo drifto karjerą S. Vilčinskas pradėjo nuo „BMW E46 330ci“. Automobilį įsigijo iš Didžiosios Britanijos ir, neslepia vaikinas, tam, kad jis leistų slysti šonu, teko nemažai padirbėti. Pavyzdžiui, automobilio vairas buvo dešinėje pusėje, pavarų dėžė – automatinė.

„Viską gaminausi nuo nulio. O jeigu kažko nesugebėjau pats, padėjo draugai“, – prisiminė jis.

Darbai, kai ši Didžiosios Britanijos rinkai tinkamo dešiniavairio gimė drifto bolidas, truko pusmetį. Kaip pasakoja S. Vilčinskas, driftas jam gražiai atrodė žiūrint į Norberto Daunoravičiaus, dar žinomo kaip Norbė, vaizdo klipus „YouTube“ paskyroje, ir būtent jie, matyt, užkabino.

Per trejus metus, sako vaikinas, turimas BMW buvo tobulinamas kiekvieną laisvą akimirką. Galiausiai šiemet į variklio skylių atkeliavo turbina, tad motoro galia išaugo iki 460 AG ir 608 Nm.

Be kita ko, BMW turi saugos lankus, sportinį pasą ir yra paruoštas „Semi PRO“ klasei. S. Vilčinskas varžosi šioje klasėje, o taip pat ir „Street“.

Brangiausios – padangos

Pašnekovas prisipažįsta, kad per du drifto sezonus jis suprato, kad norint gero rezultato reikia ir gerų padangų. „Street“ klasėje jis važiuoja su 205/45, R16 padangomis, o „Semi PRO“ – 225/45 R17. Tokie skirtumai atsiranda dėl skirtingų klasėms taikomų apribojimų.

„Būtent jos, sakyčiau, ir yra brangiausias reikalas drifte“, – prisipažįsta pašnekovas.

Nepaisant išlaidų, jei, kaip sako pats, technika nenuvilia, šonaslydis sukelia daugybę gerų emocijų. Ypač džiugu, kai įdėtos pastangos atsiperka ir tenka lipti ant nugalėtojų pakylos, ant kurios S. Vilčinskas užlipo po „Liqui Moly UpHill Drift“ varžybų „Nemuno žiedo“ trasoje. Pastaroji, neslepia „Voverė drift“ komandos lyderis, jam nebuvo lengva, mat teko persilaužti ir įveikti baimę slysti šonu tokioje greitoje atkarpoje.

Simonas Vilčinskas iš "Voverė Drift" komandos
Simonas Vilčinskas iš "Voverė Drift" komandos
© Luko Misiūno nuotr.

Lipa ant prizininkų pakylos

Kalbėdamas apie rezultatus, S. Vilčinskas sako, jog šiemet spėjo dalyvauti keliose varžybose. Latvijoje lietuviui nepavyko peržengti TOP 8 ribos ir iš varžybų jis iškrito.

„Tačiau tai buvo pirmas mano važiavimas po to, kai po BMW kapotu buvo sumontuota turbina, tai sakyčiau, kad rezultatas visai nieko“, – aiškino jis.

Alytuje drifteris kovojo „Semi PRO“ klasėje, kur užėmė antrą vietą. Turėjo, sako pats, būti pirma, tačiau finaliniame važiavime pradėjo kaisti mašina ir užgeso.

Galiausiai „Nemuno žiede“ vykusiose varžybose S. Vilčinskas iškovo pirmą vietą „Semi PRO“ klasėje.

Kas toliau, kol kas pašnekovas pasakyti dar negali. Visgi tvirtai žino, kad šiemet norėtų dalyvauti visose galimose „Street“ ir „Semi PRO“ klasėms skirtose varžybose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
4.1667

Pasaulinėse „FIA Motorsport Games“ varžybose Lietuvai atstovaus net 5 sportininkai

Pirmąjį lapkričio savaitgalį Italijoje, Vallelunga trasoje šalia Romos įvyks dar niekada...

Gargždų autokroso lenktynininkai šalies garbę gins lenktynėse Moldavijoje (1)

Lietuvos automobilių kroso sezonas jau baigėsi, o ir kaimyninių valstybių trasos jau tuoj...

Tokio įtempto Pasaulio ralio kroso čempionato dar nėra buvę – laukia finalas Pietų Afrikoje

2019 metų Pasaulio ralio kroso čempionatas balandžio mėnesį startavo Abu Dabyje , o finalinis,...

Arūnas Gelažninkas 2020-ųjų Dakare startuos nauju motociklu, tačiau tai ne vienintelė komandos naujovė (5)

Darkaro raliui besiruošiantys lenktynininkai atskleidžia vis daugiau detalių apie dalyvavimą...

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Top naujienos

Zelenskis negrąžins didžiausio šalies banko savininkui: gresia rimtas konfliktas su buvusiu partneriu (13)

Ukrainos prezidentas pareiškė, kad jo vyriausybė negrąžins didžiausio šalies banko...

Gaisras Alytuje: dūmai nusisuko nuo miesto Prognozuoja, kada gaisras bus užgesintas (445)

DELFI žurnalistai apsilankė Alytaus apylinkėse, kur šiuo metu vargsta nuo degančių padangų...

Apie troleibusą svajojo nuo vaikystės: kai atlyginimas – 500 eurų, jauni darbuotojai čia neužsibūna (3)

Vilniaus miesto gatvės neįsivaizduojamos be troleibusų. Vieni jų nemėgsta dėl prasto...

Ekspertas: Šiaurės Korėja situacijos nebekontroliuoja, gresia badas (84)

Oficialiais duomenimis, Rytų Azijoje siaučiantis kiaulių užkratas praktiškai aplenkė Šiaurės...

Mitybos specialistė Tulčina perspėjo kavos mėgėjus ir įvardijo, ko pati niekada nevalgo (56)

Jei norite būti sveiki, kiekvieną rytą valykite dantis su soda, išgerkite stiklinę šilto vandens...

Kauno klinikose nukentėjusios paauglės mama: gydytojas prašė apie tai niekam nepranešti, siūlė kompensaciją (606)

Penktadienį vakare per Lietuvą nuskriejo žinia, kad paauglei iš Jonavos Kauno klinikose į...

Globėjų pasakojimas griebia už širdies: mama neaugina nė vieno vaiko, nors laukiasi jau septinto (82)

„Šiuos du zuikius Raimonda augina, šitą aš, dar du zuikiai yra įvaikinti ir mes neturime...

Paslaptingoji sala tokia pavojinga, kad oficialiai draudžiama į ją kelti koją (8)

Apie 40 km nuo Brazilijos pakrantės yra sala, į kurią nedrįstų kelti kojos nė vienas brazilas....

Balsavimas dėl „Brexit“ atidėjimo: Johnsonas delsti nenori, ES reikalauja aiškumo Papildyta 18:27 (160)

Šeštadienį Didžiosios Britanijos parlamento Bendruomenių Rūmų deputatai balsavo dėl pataisos,...

Kiek produktų pardavimui bus galima pagaminti savo virtuvėje

Patvirtinti supaprastinti reikalavimai maisto tvarkymo subjektams, maistą gaminantiems mažais...