Tradiciškai, jau 22 metus iš eilės, vasaros pradžioje „Lietuvos žurnalistų autoklubo“ organizuojamas tarptautinis „Press ralis 2017“ šįkart bus netradicinis. Kodėl? Pirmą kartą žurnalistų ralio istorijoje, kartu su „Press raliu“ bus surengtas ir Istorinių automobilių ralis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Datsun" automobiliai
© Organizatorių archyvas

Iki šiol prie šio ralio starto linijos dažniausiai matydavome naujus, apynaujus, sportinius ar bent poros dešimčių metų amžių siekiančius automobilius, tačiau 2017 metų birželio 2-3 dienomis žurnalistų ralio maršrutu riedės ir senesnius laikus menanti istorinė technika, kurios entuziastų Lietuvoje vis daugėja.

„Suorganizuoti istorinių automobilių ralį minčių buvo jau seniai, nes matau tą spragą Lietuvoje. Šalyje atsiranda vis daugiau senovinės technikos, vis daugiau didelių vaikų įsigyja tokius žaislus, apie kuriuos svajojo jaunystėje. Todėl tokių automobilių savininkams norisi padaryti gražią ir įdomią šventę. Šias mano mintis itin palaikė Romas Tamulevičius, turintis klasikinių automobilių dirbtuves Prienuose ir mylintis klasikinius „Datsun“ automobilius. Jis pažadėjo, kad Istorinių automobilių ralyje dalyvaus 5-8 šios markės automobiliai, atvyksiantys ir iš kitų šalių.

Taigi, mūsų ralyje pirmiausiai atsirado „Datsun“ markė, o vėliau ralio parneriu tapo „Nissan“. Tai toks lemtingas atsitiktinumas, nes „Datsun“ prekinis ženklas priklauso „Nissan“. Pastarieji vyraus „Press ralyje“, o susirinkę „Datsun“ savininkai surengs galbūt net atskiras mono taurės varžybas“, – apie būsimą renginį pasakojo Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas ir ralio direktorius Valdas Valiukevičius.

Taigi, pirmą kartą „Press ralyje“ su žurnalistais varžysis ir istorinių automobilių vairuotojai, todėl ralio organizatoriai laukia istorinės technikos gerbėjų ir savininkų su originaliais automobiliais, kurių modeliai yra ne jaunesni kaip 1986 metų gamybos.

Istorinio ralio dalyviai varžysis tikslaus pravažiavimo rungtyse, orientavimosi varžybose bei turės atlikti specialias užduotis. Visas Istorinių automobilių ralis vyks ant asfaltinės kelio dangos.

Jau pirmąją „Press ralio“ dieną, penktadienį, istorinės technikos ekipažams reikės įveikti 250 km atstumą. Viso per dvi dienas bus nuvažiuota apie 400 km distancija, kurioje ralio dalyviai turės progą susipažinti su įvairiais istoriniais Lietuvos objektais bei turės patys atlikti įvairias užduotis.

Visas ralio maršrutas drieksis nuo Kauno iki jau vasaros ritmu pradėsiančios gyventi Palangos. Startas – birželio 2 dieną, 10 valandą, Kauno rotušės aikštėje, finišas – birželio 3 dieną, 14 valandą Vytauto gatvėje, Palangoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Patikimas automobilis – būtinas atributas Dakaro žiūrovui (4)

Kitą savaitę Dakaro ralio dalyvių iš Europos technika bus pakrauta į krovininį keltą, kuris...

Vaidotas Žala apie Dakarą: dabar miegosiu ramiau (5)

Šis savaitgalis visiems Dakaro ralio dalyviams bus pats darbymetis. Komandos jau krauna daiktus ir...

Startavo „Agrorodeo“ Dakaro komandos turas per Lietuvą

Penktadienį prasidėjo „ Agrorodeo “ Dakaro komandos turas per Lietuvą. Vaidoto Žalos ir...

Dakaro analizė: kas laukia 2018-ųjų maratone

Pasiruošimas Dakaro raliui „ General Financing team Pitlane “ štabe pasiekė finišo tiesiąją....

Antanas Juknevičius užsiminė apie didžiausią Dakaro ralio intrigą (2)

Didžiausią patirtį Dakaro raliuose turintis Antanas Juknevičius su šturmanu Dariumi Vaičiuliu...

Top naujienos

Gydytojas žino, ką pakeisti, kad laimingesni būtų tiek medikai, tiek pacientai (74)

Mano Idėja Lietuvai – padaryti taip, kad pacientai , kuriems iš tikrųjų reikia...

Reketininkams pasipriešinęs kaunietis papasakojo, kaip sulaukė keršto ir bėgo iš Lietuvos namuose vyras turėjo pinigų kambarį (71)

Kai dauguma išvykusių iš Lietuvos pradeda pasakoti savo istorijas, dažniausiai sako, kad...

Diatlovo perėjos incidentas: kraują stingdanti mįslinga istorija (37)

1959 metų sausį 23 metų Igoris Diatlovas aštuonių jaunų Sovietų Sąjungos žygeivių grupę...

Sutrypto „Žalgirio“ treneris pratrūko žaibais: reikėtų išvaikyti pusę komandos

Labai abejotina, ar fiasko rudenį patyrusio Vilniaus „Žalgirio“ kapitono tiltelį ateinantį...

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų (158)

Kilus neramumams Saudo Arabijoje – ramybės nėra ir naftos rinkoje. Ekonomistai ir degalų...

Blogiausiai dirbančiu ministru gyventojai išrinko Verygą (55)

Negebėjimas susitvarkyti su Gedimino kalno irimu – tikrai ne vienintelė priežastis, kodėl...

Žadėjo, kad dirbs ūkyje, bet pateko į sekso vergiją: emigrantės pasakoja siaubingus dalykus (125)

Vos baigusios mokyklą jos emigravo, tikėjosi pradėti dirbti ūkyje, tačiau pateko į tikrų...

Pripažino: dėl Gedimino kalno buvo gaištamas laikas (93)

21-as mėnuo – maždaug tiek laiko praėjo nuo tada, kai Gedimino kalnas akis badančiomis...

Mažeikiuose perėjoje mirtinai sužalota moteris, įtariamo vairuotojo ieško policija (22)

Sekmadienio vakarą Mažeikiuose, Žemaitijos gatvėje, perėjoje, rasta automobilio mirtinai...

Pamatykite, kaip atrodo prabangiausi Vilniaus viešbučių apartamentai moka 2800 eurų už naktį (92)

Prabangių viešbučių galima surasti įvairiuose miestuose, vis dėlto itin prabangių apartamentų,...