„Flameris Racing“ komanda sausio 27 dieną, ketvirtadienį, startavo „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėse. Iškilmingoje ceremonijoje Bad Homburgo mieste Vokietijoje 313 numeriu pažymėtu komandos „MGB Roadster Works“ automobiliu lenktynininkai pradėjo dviejų dienų trukmės pirmąjį varžybų etapą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
K. Raišys istorinio „Monte-Carlo“ ralio starte
© R.Petrausko nuotr.

Iškilmingas startas

„Monte-Carlo“ istorinio ralio dalyviai startuoja įvairiuose Europos miestuose: Reimse, Glazge, Lisabonoje, Barselonoje, Kopenhagoje ir Bad Homburge, Vokietijoje. Iš čia ir pajudėjo „Flameris Racing“ lenktynininkai, drauge su penkiasdešimt kitų dalyvių.

Ant starto podiumo ekipažą sveikino Bad Homburgo miesto meras ir ralio organizatoriai. Pasižiūrėti vieną kartą metuose vykstančio renginio susirinko daug miestiečių. Automobiliais besidomintiems smalsuoliams tikrai buvo į ką paspoksoti – nuo lenktynėms nuo pirmų dienų skirto „Porsche 356 “, iki dešimtis varžybų jau laimėjusio „BMW 2002“.

„Kūnu šurmuliuoja malonus jaudulys. Tiek ruošėmės, tiek keliavom ir pagaliau – startavome „Rallye Monte-Carlo Historique“. Abu su šturmanu išgyvename tą smagų jausmą, kai pagaliau pradeda veikti paruošti namų darbai ir treniruotės. Dabar susikaupę dirbam, kad pasiektumėm svarbiausią rezultatą – lenktynių finišą“, – sako lietuvių komandos pilotas Karolis Raišys.

Drauge su šturmanu Vytautu Černiausku jie tapo pirmaisiais lietuviais „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėse. 2017-ieji tapo metais, kai lietuviai vėl pradėjo lenktyniauti Monte Karle. Pirmuoju sportiniame ralyje tapo prieš savaitę čia lenktyniavęs Deividas Jocius, pirmieji istoriniame ralyje – „Flameris Racing“ lenktynininkai K. Raišys ir V. Černiauskas.

Ilga kelionė iki Monako

Dalyvių artimiausiu metu laukia ilgesnė nei 24 valandų kelionė Viduržemio jūros link. Monte Karlą jie turėtų pasiekti šeštadienio vakarą. Po trumpo nakties miego, sekmadienį jau varžysis visi 350 dalyvių. Ir prasidės pirmieji greičio ruožai.

Kaip perspėjo varžybų organizatoriai, šiais metais žiema uždėjo tvirtą ranką ant regiono, kuriame vyks ralis, todėl visi dalyviai turi būti pasiruošę sniego keliams.

„Šioje atkarpoje iki Monte Karlo niekas ralio nelaimės, bet turime būti tikslūs, nepavėluoti į kontrolės punktus. Prisidirbę gautumėm baudos taškų, kurie galiausiai virs papildomu laiku prie mūsų rezultatų. Tai netrypčiojam, skubam kaip galim“, – sako šturmanas V. Černiauskas.

Beje, dauguma ralio automobilių, nesvarbu kelintais metais jie būtų pagaminti, Vokietijos magistralėse be problemų skuodžia 120 km/val. greičiu, o kartais ir greičiau. Eismo dalyvius tai stebina ir sukelia geras emocijas. Ne kiekvieną dieną pamatysi 140 km/val. greičiu lekiantį juodą 1965 metais pagamintą britišką MGB rodsterį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Savaitgalį „H2auto“ greituminis slalomas šturmuos Kačerginę

Artėjantis savaitgalis – maloni duoklė automobilių slalomo mėgėjams: pradedant klasikiniu...

„Formula Junior“ atvyksta į Kauną: 10 įdomių faktų

Birželio 3 d. Lietuvoje įvyks įdomus automobilių sporto renginys – „Nemuno Žiedo“ trasoje...

Užsienio žurnalistai atskleidė, kodel renkasi „Press ralį“

Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamas „ Press ralis “ ne veltui turi tarptautinio...

Į šonaslydžio „PRO“ lygą – be arklio galių

Iki trijų šimtų – tiek arklio galių po savo bolidų variklio gaubtais slepia šiemet „PRO“...

Enduro varžybose „Moto5“ Kačerginėje rungsis ir Dakaro dalyviai

Komandinėse enduro motociklų varžybose „Moto 5“ vidinėje „Nemuno žiedo“ trasoje kitą...

Top naujienos

Kas penktas suaugęs susiduria su dažnai nepastebima problema: įprastas sutrikimas – daugybės ligų priežastis (23)

Remiantis Pasaulinės sveikatos organizacijos ( PSO ) duomenimis, bent 1 iš 5 suaugusiųjų susiduria...

DELFI Agro eksperimentas: ar įmanoma provincijoje susirasti darbą daugiau nei už minimumą (133)

Vasaros sezonu norintys užsidirbti moksleiviai ar studentai dažnai traukia į užsienio šalis,...

Audringos abiturientų naktys: išnuomoti viešbučiai, pribloškiančios suknelės ir alkoholio paieškų maršrutai (182)

Vieni paskutines mokyklines šventes švenčia pompastiškai, kiti kukliai, o treti traukia į...

Bičiuliui siųstas šakotis sugrįžo virtęs trupiniais (13)

Vilnietis Artūras susidūrė su kuriozine situacija – dar kovo mėnesį draugui išsiųstas...

Geriausios Lietuvos gimnazijos abiturientai pademonstravo paskutinio skambučio įvaizdžius (93)

Ketvirtadienio popietę paskutinio skambučio šventė vyko ir geriausia Lietuvos mokykla šįmet vėl...

Išskirtinė galimybė pasidairyti viename prabangiausių Vilniaus viešbučių: pamatykite, kur ilsisi elitas (8)

Sostinės centre duris svečiams atvėrė atsinaujinęs „ Radisson Blu Astorija “. Specialaus...

Žinomų žmonių automobiliai turi vardus ir atspindi jų gyvenimo įpročius (9)

Ketvirtadienio vakarą žinomus žmones buvo galima sutikti ir automobilių švaros centro „Ainava"...

Legendinio ansamblio „Lietuva“ repeticija: ant scenos to niekada nepamatysite

Stebint repetuojančius valstybinio dainų ir šokių ansamblio „Lietuva“ choristus ir...

Žalgiriečių nusiteikimu nepatenkintas Jasikevičius: esi krepšininkas ir už tai gauni pinigus (6)

Kauno „Žalgiris“ Betsafe- LKL čempionato ketvirtfinalio serijos iki trijų pergalių...

Vienas prieš Ballus paliktas Šeškus: pakriko nervai ir sveikata, nebenoriu treniruoti (164)

Tėtušio klyksmai, apatiškos ir net per rungtynes sugebančios užsnūsti jo atžalos,...