Nepaisant pakeliui užklupusių techninių bėdų, lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas įveikė visą „Rallye Monte-Carlo Historique“ distanciją ir ankstyvą trečiadienio rytą kirto finišo liniją Monake, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Istorinio Monte Karlo ralio finišas
© sunpic.lt nuotr.

Tikslas pasiektas

Visa komanda džiaugiasi, jog pavyko pasiekti svarbiausią tikslą – kirsti finišo liniją. Viso „Flameris Racing“ lenktynininkai įveikė 14 specialiųjų greičio ruožų. Ypač sunkūs buvo paskutiniai du, surengti vėlyvą naktį.

„Aš nežinau kiek varginantis yra Dakaro ralis, bet paskutiniuose ruožuose jaučiausi netenkantis paskutinių jėgų. Ypatingai siauri keliai, Col de Turini perėja, absoliuti tamsa ir visiškai nejuokingai didelis greitis. Negana to, kadangi važiavome vieni paskutiniųjų, kelyje vis pasimaišydavo iš priekio atvažiuojantys žiūrovų automobiliai“, – pasakojo K. Raišys.

Komandos MGB automobilis puikiai atlaikė visą ralio distanciją. Jei ne degalų siurblio gedimas lenktynių pradžioje pakeliui į Monaką, ekipažas neabejoja, jog būtų pasiekę finišą ir sportinėje įskaitoje.

„Važiavome gerai, pagal rezultatus mūsų tempas buvo aukštas. Nesiimsiu spręsti kas būtų, jei automobilis nebūtų sugedęs. Atsitiko kaip atsitiko. Bet faktas, kad jei nuspręsime varžytis kitų metų ralyje, būsime išmokę daug pamokų“, – sakė komandos šturmanas V. Černiauskas.

Ne golfo varžybos

Visa „Flameris Racing“ palaikymo komanda taip pat nustebusi, jog šis ralis pareikalavo tiek daug jėgų. Bemiegės naktys, sudėtingi privažiavimo keliai ir nuolatinis aukštas tempas, norint prisivyti komandos lenktynininkus visuose greičio ruožuose.

„Negalėjau pagalvoti, kad šis ralis bus toks alinantis. Kaip sakė mūsų fotografas, galvojau čia vyrai susirenka palenktyniauti tokiu intensyvumu, kaip žaistų golfą. Bet yra visiškai kitaip.

Pavyzdžiui, paskutinis dienos ruožas prasidėjo antradienį 6 val. ryte. Po trijų greičio ruožų ir bent 300 km pervažiavimo vingiuotais keliukais, atvykome į Monte Karlą. Po valandos poilsio jau važiavome į naktinius greičio ruožus ir finišo liniją kirtome tik 3 val. nakties. Visuomet šalia mūsų keliavo ir video operatoriai, fotografai. Jiems tai lygiai tiek pat sunkus išbandymas“, – sako K. Raišys.

Apdovanojimų ceremonija

Trečiadienį automobiliai ilsėjosi išrikiuoti Monte Karlo krantinėje, o patys lenktynininkai ruošėsi iškilmingai vakarienei, kurios metu buvo apdovanoti varžybų nugalėtojai.

Istorinis Monte Karlo ralis
Istorinis Monte Karlo ralis
© sunpic.lt nuotr.

Preliminariais rezultatais, 2017 metų „Rallye Monte-Karlo Historique“ nugalėjo belgų Michelio Decremerio ir Yannicko Albert'o ekipažas, lenktyniavę 1979 metų gamybos „Opel Ascona 2000“ automobiliu. Jiems ant kulnų visą ralį lipo, bet taip ir neaplenkė italai su „Lancie Fulvia“. Treti – dar vieni italai su „Fiat 128 Rally“.

Įdomu, jog puikų rezultatą pasiekė vokiečiai su, rodos, siauriems keliams visiškai netinkančiu „Ford Falcon Sprint“ automobiliu. Didelis Amerikoje pagamintas automobilis finišo liniją kirto ketvirtas.

Ralio finišą, po sudėtingų lenktynių, pasiekė 275 iš trijų šimtų dalyvių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Juknevičius: šiame sporte būtina išsiskirti

Jau beveik 20 metų Antano Juknevičiaus gyvenimas sukasi aplink automobilių sportą ir Dakaro...

„Agrorodeo“ komanda į Dakarą pasiims penkias tonas mantos

2018 metų Dakaro raliui besiruošianti „ Agrorodeo “ komanda baigė komplektuoti automobilį „...

Ralyje Portugalijoje – sėkmingas Pipiro ir Paliukėno pasirodymas

Praėjusį savaitgalį, lapkričio 17-19 dienomis, Portugalijoje įvyko nacionalinis ralio etapas...

„Moterų ralis“ jau ruošiasi startui: kviečia formuoti komandas (1)

Kiekvieną pavasarį vykstantis nuotaikingas sporto renginys „ Moterų ralis “ kviečia aktyvias...

Dakaro ralio techninė komisija – be netikėtumų (2)

Po beveik dvi paras trukusios kelionės per Europą, „ General Financing team Pitlane ” komandos...

Top naujienos

Emigrantas norėjo pigiau Lietuvoje išsigydyti skaudantį dantį: košmaras, kurio niekam nelinkėtų (232)

Specialiai į Lietuvą iš Švedijos skaudančio danties išsigydyti grįžęs emigrantas norėjo...

Belieka tik pavydėti: kaimynams Lenkijoje sekasi geriau, negu pranašauta (314)

Net skeptiškiausi ekspertai pripažįsta, kad dabartinė Lenkijos vyriausybė vykdo rinkimų...

Sukrėsta šiaulietė parašė atvirą laišką Verygai: po jūsų sprendimo turiu stebėti, kaip degraduoja tėvas (892)

„Gerb. ministre Aurelijau Veryga , šiandien Jūs pasmerkėte mano tėtį ir toliau gerti!...

Lietuvos ir Lenkijos pasienyje – didžiulės automobilių spūstys (32)

Šeštadienį Lietuvos-Lenkijos pasienio ruože, ties buvusiu Kalvarijos pasienio punktu, susiformavo...

Sovietų generolai karo korespondento akimis: beturčiai, kuriuos iškėlė revoliucija (22)

Leidykla „Briedis“ pristato netrukus pasirodysiančią serijos „Komunizmas be grimo“ naujieną...

Piknikas su Šimašiumi pakeitė daugiavaikės šeimos gyvenimą (133)

Daugiavaikių šeimų asociacijos vadovė Jurgita Pocienė sako tik Laisvės piknike iš mero...

Ventės ragas: tobulai sutvarkytas, bet ar įdomus? (1)

Ventės ragas Lietuvoje yra lyg mitologinis objektas – kažkur labai toli, visai nepakeliui, su...

„Siaubo pilį“ pastatęs vienas žiauriausių žudikų padarė labai didelę ir apmaudžią klaidą įžengę į pastatą žmonės dingdavo be pėdsakų (78)

H. H. Holmesas buvo vienas iš pirmųjų Jungtinių Valstijų serijinių žudikų. Savo specialios...

Vilniaus oro uoste dėl gedimo leidosi į Hurgadą turėjęs skristi lėktuvas papildyta 10.49 (222)

Vilniaus oro uostas informuoja, kad 9.30 val. Vilniaus oro uoste laukiamas avarinis orlaivio su...

„Betsafe – futsal A lygos“ rungtynės: „Vytis“ – „Inkaras“

„Betsafe – futsal A lygos“ rungtynės: „Vytis“ – „Inkaras“. Tiesiogiai iš Vilniaus.