aA
Šeštadienis Dakaro ralyje – laisvadienis lenktynininkams, bet ne jų mechanikams. Ypatingai daug darbų verda „Craft bearings“ ekipažo Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio stovykloje, mat visi mechanikai iš paskutiniųjų stengiasi, kad lenktynininkai galėtų ralį tęsti.

Į bivaką ekipažas sugrįžo juodą naktį, praleidę kone 15 valandų lenktynių trasoje. Kopas ir sunkiausias atkarpas jiems teko įveikti kone nemačiomis. Viskas dėl to, kad paskutinės kelios dienos šiai komandai – visiškas košmaras. Antrąją Dakaro dieną apvertę automobilį lenktynininkai susidūrė su kur kas rimtesniais gedimais nei kosmetiniai kėbulo palankstymai.

DELFI primena, kad ekipažui trečią Dakaro dieną ėmė smarkiai keisti variklis. Mechanikams per naktį pavyko padaryti stebuklą ir automobilį suremontuoti – buvo pakeista nesandarti variklio galvutės tarpinė. Tačiau maratono dienoje gedimas pasikartojo ir tapo aišku, kad automobiliui, turinčiam V8 formos variklį, reikia remontuoti ir antrąją variklio galvutę. Paskutinę maratono, kai negalima mechanikų pagalba, dieną visi „ligos“ simptomai kaip reikiant paūmėjo, tad ekipažui teko stoti kone tiek pat, kiek ir važiuoti.

Marius Bernotas, „Craft bearings“ ekipažo mechanikų vadovas, pasakojo, kad per naktį buvo išrinkta ta variklio galvutė, kuriai tarpinė dar nebuvo pakeista.

„Tarpinė buvo „prapūsta“, kaip ir pirmoji. Deformavosi variklio bloko plokštuma. Vieną šlifavome čia, vietoje, senoviniu būdu, kitą vežėme į vietinį staklyną, kad nušlifuotų“, – kalbėjo jis.

Dar naktį A. Juknevičius pasakojo, kad mechanikai sutarė su „Kamaz“ komanda, kad ši padėtų lietuviams nusigabenti variklio galvutę iki staklių, kur ją būtų galima nušlifuoti. Rusijos sunkvežimių ekipai taip pat prireikė remontuoti variklį, tad jie sutiko pagelbėti ir lietuviams.

„Bloką šlifavome senoviniu būdu. Sukraipytas jis, bet variantų, kaip remontuoti bloką, neturime, kaip ir pasikeisti jo negalime“, – sakė M. Bernotas.

Šią akimirką, kalbėjo „Craft bearings“ mechanikai, visi darbai padaryti. Visgi iki idealumo dar trūksta, mat remontui nėra tiek laiko, kiek reikia.

„Tačiau tiek, kiek mes susiplanavome, spėsime padaryti“, – žadėjo M. Bernotas.

Tokį ralį pamiršę

Darius Vaičiulis ir Antanas Juknevičius neslėpė, kad tokiam raliui, kokį teko patirti penktąją dieną, jie nebuvo pasiruošę.

„Nepasirūpinom jokiom galingesnėm šviesom, nes paskutinius metus niekada niekada naktį nevažiavome. Ir galvojom, kad, štai, top lyderiai važiuojame, svajojame apie dešimtuką – mums LED šviesų tikrai nereikės“, – ironijos neslėpė komandos lyderis.

Pasak jo, tai pamoka, kad ruošiantis kitų metų raliui komanda tikrai investuos į automobilio šviesos sistemą.

Principo reikalas

Visos ekipažo viltys dabar sudėtos į mechanikus, mat jeigu šiems pavyks prikelti „Hilux Overdrive“, lenktynininkai antrąją Dakaro ralio pusę galės važiuoti, kaip įpratę.

„Mes tikimės, tačiau tai nėra garantija. Bet jeigu sutvarkys, jeigu pavyks, mes galėsime važiuoti normaliai normaliai. Apie rezultatus čia jau niekas nekalba, finišuoti – principo reikalas“, – sakė lenktynininkas.

Jis neslėpė, kad dabar komanda kovoja dėl to, kad visi juos palaiko, o jie – labai nori būti finiše. Anot lenktynininko, greičiausiai daug kas būtų spjovęs į Dakaro ralį seniai, bet jie taip nenori.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

DELFI Diena. Ar Bakas išsižada savo pasakytų žodžių apie „MG Baltic“ ir kaip suvaldyti korupcijos apimtis Lietuvoje? vyksta apklausa (4)

„DELFI Dienoje“ išskirtinis Seimo NSGK pirmininko Vytauto Bako interviu. Ar politikas išsižada...

Ministrui pranešta apie „buvusiųjų“ planus perimti vidaus reikalų jėgos struktūras konsultuoja kai kurie politikai ir Seimo nariai (197)

Šiomis dienomis Viešojo saugumo tarnyba (VST) vidaus reikalų ministrui Eimučiui Misiūnui...

Nuosavybės neliečiamybei iškilo grėsmė: stambūs investuotojai galėtų paimti žmonių žemę (192)

Ekonomikos ir inovacijų ministerija užregistravo įstatymų paketą, kuriame numatyta, kad valstybė...

Gydytoja įspėja: Lietuvoje dešimtys tūkstančių nė nenutuokia, kad nešioja gyvybei pavojingą virusą (18)

Hepatito C virusinė infekcija nustatyta maždaug 15 tūkst. lietuvių, tačiau specialistai mano,...

Sunku nuspėti, dar sunkiau – pagauti: Grigonis ir „Žalgiris“ vaikysis į laisvę ištrūkusį vijurką specialiai Krepšinis.lt iš Milano (20)

Milano „Olimpia Armani“ treniruojantis italas Simone Pianigiani savo komandos lyderiui Mike'ui...

Iš Europos – rimtas reikalavimas: žinomos bendrovės reikalauja grąžinti 4 mln. eurų paramą (25)

DELFI žiniomis, Europos kovos su sukčiavimu tarnyba (OLAF) kreipėsi į atsakingas Lietuvos...

Vienas brangiausių Europos viešbučių laukia lietuvių antplūdžio: čia prisistatyti ubagais neapsiverčia liežuvis (184)

Norite suvokti, ar jau esate turtingas, ar dar toli gražu? Paprasčiausiai atsakykite į klausimą...

Venesueloje bręsta pokyčiai: šie protestai visai kitokie, nei anksčiau – kyla patikimiausi režimo rėmėjai (260)

Trečiadienį tūkstančiai Venesuelos gyventojų išėjo į gatves protestuoti prieš, ko gero,...

8 būdai, kaip keliaujant ilgiau išlaikyti telefono baterijos veikimo trukmę (9)

Atsisiųskite visą jums reikalingą turinį iš anksto, nustatykite tamsųjį režimą ir pasiimkite...