aA
Šeštadienis Dakaro ralyje – laisvadienis lenktynininkams, bet ne jų mechanikams. Ypatingai daug darbų verda „Craft bearings“ ekipažo Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio stovykloje, mat visi mechanikai iš paskutiniųjų stengiasi, kad lenktynininkai galėtų ralį tęsti.

Į bivaką ekipažas sugrįžo juodą naktį, praleidę kone 15 valandų lenktynių trasoje. Kopas ir sunkiausias atkarpas jiems teko įveikti kone nemačiomis. Viskas dėl to, kad paskutinės kelios dienos šiai komandai – visiškas košmaras. Antrąją Dakaro dieną apvertę automobilį lenktynininkai susidūrė su kur kas rimtesniais gedimais nei kosmetiniai kėbulo palankstymai.

DELFI primena, kad ekipažui trečią Dakaro dieną ėmė smarkiai keisti variklis. Mechanikams per naktį pavyko padaryti stebuklą ir automobilį suremontuoti – buvo pakeista nesandarti variklio galvutės tarpinė. Tačiau maratono dienoje gedimas pasikartojo ir tapo aišku, kad automobiliui, turinčiam V8 formos variklį, reikia remontuoti ir antrąją variklio galvutę. Paskutinę maratono, kai negalima mechanikų pagalba, dieną visi „ligos“ simptomai kaip reikiant paūmėjo, tad ekipažui teko stoti kone tiek pat, kiek ir važiuoti.

Marius Bernotas, „Craft bearings“ ekipažo mechanikų vadovas, pasakojo, kad per naktį buvo išrinkta ta variklio galvutė, kuriai tarpinė dar nebuvo pakeista.

„Tarpinė buvo „prapūsta“, kaip ir pirmoji. Deformavosi variklio bloko plokštuma. Vieną šlifavome čia, vietoje, senoviniu būdu, kitą vežėme į vietinį staklyną, kad nušlifuotų“, – kalbėjo jis.

Dar naktį A. Juknevičius pasakojo, kad mechanikai sutarė su „Kamaz“ komanda, kad ši padėtų lietuviams nusigabenti variklio galvutę iki staklių, kur ją būtų galima nušlifuoti. Rusijos sunkvežimių ekipai taip pat prireikė remontuoti variklį, tad jie sutiko pagelbėti ir lietuviams.

„Bloką šlifavome senoviniu būdu. Sukraipytas jis, bet variantų, kaip remontuoti bloką, neturime, kaip ir pasikeisti jo negalime“, – sakė M. Bernotas.

Šią akimirką, kalbėjo „Craft bearings“ mechanikai, visi darbai padaryti. Visgi iki idealumo dar trūksta, mat remontui nėra tiek laiko, kiek reikia.

„Tačiau tiek, kiek mes susiplanavome, spėsime padaryti“, – žadėjo M. Bernotas.

Tokį ralį pamiršę

Darius Vaičiulis ir Antanas Juknevičius neslėpė, kad tokiam raliui, kokį teko patirti penktąją dieną, jie nebuvo pasiruošę.

„Nepasirūpinom jokiom galingesnėm šviesom, nes paskutinius metus niekada niekada naktį nevažiavome. Ir galvojom, kad, štai, top lyderiai važiuojame, svajojame apie dešimtuką – mums LED šviesų tikrai nereikės“, – ironijos neslėpė komandos lyderis.

Pasak jo, tai pamoka, kad ruošiantis kitų metų raliui komanda tikrai investuos į automobilio šviesos sistemą.

Principo reikalas

Visos ekipažo viltys dabar sudėtos į mechanikus, mat jeigu šiems pavyks prikelti „Hilux Overdrive“, lenktynininkai antrąją Dakaro ralio pusę galės važiuoti, kaip įpratę.

„Mes tikimės, tačiau tai nėra garantija. Bet jeigu sutvarkys, jeigu pavyks, mes galėsime važiuoti normaliai normaliai. Apie rezultatus čia jau niekas nekalba, finišuoti – principo reikalas“, – sakė lenktynininkas.

Jis neslėpė, kad dabar komanda kovoja dėl to, kad visi juos palaiko, o jie – labai nori būti finiše. Anot lenktynininko, greičiausiai daug kas būtų spjovęs į Dakaro ralį seniai, bet jie taip nenori.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

JAV branduoliniai ginklai Europoje vėl skelia žiežirbas: kaip tai atsilieps Lietuvai (136)

Būti ar nebūti. Tokia yra Vokietijoje atsinaujinusių aršių debatų dėl JAV branduolinių...

Užkalnis: restoranuose leisti pinigus - patriotinė pareiga (136)

Apie dešimt metų rašau apie maistą, kartais gerai, kartais išvis puikiai. Koks tikslas, klausiate...

Po virtinės kruvinų incidentų pasienyje Kinija ir Indija dislokuoja tūkstančius karių, baiminamasi atviro konflikto (188)

Gegužės 5 d. tarp Indijos ir Kinijos karių prie Pangongo ežero, esančio 4270 metrų aukštyje...

Sostinės savivaldybė už 302,5 tūkst. eurų nupirko dovanų kortelių medikams

Vilniaus miesto savivaldybė už 302,5 tūkst. eurų nupirko 12,1 tūkst. dovanų kortelių, kurios...

Lietuviško vyno gamintojas Juozas Vilkenis: šio gėrimo galima išgerti tik vieną taurę (58)

„Aš nedirbu, aš visą laiką atostogauju“, – štai taip apie savo veiklą sako vyndarys...

Berniukas gimė sveikas, bet netrukus pastebėjo nerimą keliančius požymius: kraujo tyrimai buvo netikėti (160)

Kauniečiai Gintarė ir Rytis Rudzinskai 2016 m. susilaukė sveiko berniuko, kurį pavadino Bernardu....

Gydytoja: 4 ženklai, rodantys, kad pas ginekologą apsilankyti reikia nedelsiant (3)

Medicinos centro „Northway“ Klaipėdoje gydytojos akušerės-ginekologės Agnės Tarvydienės...

Ne pirmą kartą grasinančių žinučių sulaukusi Mia jaučiasi įbauginta: žadu kreiptis į teisėsaugą (60)

Žinomai dainininkei Miai savaitgalį apkartino atviras grasinimas mirtimi. Tokią žinutę atlikėja...

Nuosavam sodui kiemo nereikia: 10 idėjų, kaip sukurti oazę daugiabučio balkone (7)

Daug kas klaidingai galvoja, kad sodai gali egzistuoti tik sodybose ar nuosavų namų sklypuose, kur...

|Maža didelių žinių kaina