aA
Didžiausią dramą šių metų Dakaro ralyje dėl automobilio gedimų išgyvenęs Antanas Juknevičius apsisprendė. Lenktynininkas pardavinėja savo dabartinį automobilį ir sieks įsigyti modernesnę techniką, kuri leistų važiuoti greičiau, patikimiau ir siekti kasmetinio A. Juknevičiaus tikslo – gerinti Lietuvos sportininkų rezultatą Dakare, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Antanas Juknevičius pakvietė gerbėjus prisidėti prie komandos pirkinio
Antanas Juknevičius pakvietė gerbėjus prisidėti prie komandos pirkinio
© Komandos archyvas

Jau 10-ąjį savo Dakaro ralį įveikęs A. Juknevičius pasakoja, kad pirmomis dienomis po Dakaro finišo galvoje nesustojo suktis ta pati mintis, o grįžus į Lietuvą ir pasižvalgius lenktyninių automobilių rinkoje galutinai apsisprendė. Nors techniką lenktynininkas atsinaujino prieš šį Dakarą – įsigijo paskutinį senosios OTB kartos „Overdrive Hilux“, A. Juknevičius pasakoja, kad norisi būti bent jau vienose rogėse su kitais TOP-20 sportininkais – tik taip pavyks toliau lipti aukštyn.

„Galime labai ilgai demonstruoti, ką galima pasiekti su mažesniais biudžetais ir senesniais automobiliais, bet man atrodo Dakaras mūsų pankiškų finišų dviem padangom ar naktimis visi jau prisižiūrėjo užtektinai“, – juokiasi Dakaro legendos statusą šiemet gavęs A. Juknevičius. – Vaidotas Žala šiemet turėjo palyginti nedaug problemų ir klaidelių, o galutinėje įskaitoje nuo 10-uko jam trūko beveik valandos – tai rodo, kad tas mūsų lietuvių noras įšokti į TOP-10 kasmet tolsta, todėl reikia eiti į priekį ir technikos prasme. Galų gale, mūsų modeliui net kai kurių dalių nebegamina niekas, reikia patiems ieškoti ir gaminti – tai daug ką pasako.“

A. Juknevičiaus taikinyje – IRS kartos „Overdrive Hilux“. Tai naujausias modelis turintis pažangesnį ir galingesnį RC F variklį, aukštesnį sukimo momentą, naujesnę greičių dėžę „Sadev“, taip pat – kur kas geresnį svorio balansą. Dėl visiškai kitokios karkaso konstrukcijos nei OTB modelyje, IRS nuo pirmtako skiriasi kardinaliai. Kaip pasakoja lenktynininkas – skirtumai vizualiai ir ant popieriaus paprastam gerbėjui gal ir neatrodo dideli, tačiau jų visuma lemia, kad automobilis yra gerokai pranašesnis.

Antanas Juknevičius pakvietė gerbėjus prisidėti prie komandos pirkinio
Antanas Juknevičius pakvietė gerbėjus prisidėti prie komandos pirkinio
© Komandos archyvas

„Vien svorio skirtumas – apie 300 kg, yra milžiniškas pranašumas automobilių sporte. Jei paprastų automobilių evoliucijoje kelių metų laikotarpiu pokyčiai būna tik kosmetiniai, tai automobilių sporte kelių metų evoliucija yra šviesmečiai – čia kasmet metami milijonai tam, kad būtų sukurtas visapusiškai geresnis daiktas nei pernai, o svarbiausia – greitesnis nei konkurentų. Faktas, kad visiškai naują automobilį mums įsigyti tiesiog neįmanoma, tačiau keliose varžybose važiavusį – jau realiau. Tiesa, mums teks išspausti viską iš turimų resursų ir tikėtis šiek tiek sėkmės rinkoje“, – teigia A. Juknevičius.

Nuolat pozityvumu trykštantis A. Juknevičius pasakoja, kad iš gerbėjų, akylai sekančių komandos progresą ir tobulėjantį Dakaro ralio automobilių parką, nuolat gauna klausimų ir komentarų, kaip galima būtų bent simboliškai prisidėti prie komandos ir svarbiausia – naujos technikos. Į šį prašymą Antano komanda atsakė – jau šiandien sportininko „Facebook“ paskyroje galima rasti specialiai šiam tikslui sukurtą platformą „Prisidėk!”, kurioje galima prisidėti prie naujo automobilio įsigijimo.

„Komanda padirbėjo sukurdama visiškai naują sekciją, kurioje visi ras sau patogų būdą prisidėti prie mūsų komandos tikslų ir siekių – joje integruotos „PayPal“, „Patreon“ ir kt. sistemos, kuriomis naudojantis prisidėti paprasta ir greita. Atstovausime visus, be jokių skirstymų, lietuvius – visi už vieną komandą, viena komanda už visus“, – pasakoja Dakaro vilkas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
4.1667

Vanagas po nelegalių dragų bangos: jei nebus vietos, kur jaunimas galėtų išsikrauti, turėsime bėdą (9)

Policija per praėjusias savaites net kelis kartus važiavo į įvairias vietas, kuriose buvo...

Papasakojo, ko reikia norint laimėti elektromobilių lenktynes

Nuo to laiko, kai 2015-ųjų gegužės 8-ąją Lietuvoje surengtos pirmosios elektromobilių...

Antanas Juknevičius apie Dakarą: dalyvių skaičius gali būti mažiausias ralio istorijoje (1)

Sporto pasauliui vaduojantis iš koronaviruso sukelto sąstingio, pasigirsta vis daugiau gandų apie...

„Dynami:t Energy“ komandos testai su „Porsche“ prasidėjo smūgiu į sieną

„ Dynami:t Energy “ lenktynių komanda šiemet savo automobilių parką papildė „ Porsche 911...

Paskelbė, kada startuoja Lietuvos ralio čempionatas

Lietuvos automobilių sporto federacija pagaliau paskelbė kada ir kur startuos šiųmetinės...

Top naujienos

Po emigrantų kelionės į Lietuvą – šiurpūs liudijimai (175)

Emigrantų kelionė iš Vokietijos į namus Lietuvoje baigėsi tragedija: važiuojant greitkeliu...

Nacionalinio stadiono epopėja: po mero ir Vyriausybės konflikto – kompromiso paieškos (140)

Praėjusią savaitę apie nacionalinio stadiono mirtį pranešęs Vilniaus meras Remigijus Šimašius...

Istorinio skrydžio teks palaukti: „SpaceX“ į atvirą kosmosą pakilti sutrukdė oro sąlygos (353)

Praėjus beveik dešimtmečiui – vėl iš JAV teritorijos į atvirą kosmosą turėjo kilti...

Po nelegalių lenktynių Rapšys policijai įkliuvo antrą kartą (47)

Dėl dalyvavimo neteisėtose lenktynėse nubaustas ir teisę vairuoti praradęs plaukikas Danas...

Malonią šilumą kai kur užgoš trumpas lietus

Ketvirtadienio dieną per Lietuvą slinks mažai aktyvus ir nekontrastingas šaltasis atmosferos...

Kapų daugiau nei mirčių: aukų artimieji patys išaiškino Kazachstaną klastojant pandemijos statistiką (59)

Panašu, kad vien koronaviruso aukoms iš Kazachstano pietryčiuose esančio Almatos miesto ir jo...

Darbuotojų bėdos su karantino pabaiga nesibaigs: gali netekti ne tik darbo, bet negauti ir išmokų (97)

Nors po truputį pradeda ryškėti galima karantino pabaigos data, rūpesčiai nei darbuotojams, nei...

Po erkės įkandimo tarnybos metu neteko didžiosios dalies darbingumo: tikina, kad jam buvo pakištas suklastotas dokumentas (106)

2016 m. pavasaris tuometiniam kariui savanoriui buvo lemtingas. Tarnybos metu įsisiurbusi erkė jį...

Paulius Jurkevičius

Linkėjimas iš ano pasaulio: kietų ir nemirtingų stereotipų! (1)

Jie gimsta, stiprėja, plėtojasi, įsigraužia į aplinką, į draugų būrelį, į šeimą. Į...

Mažos mergaitės pasiaukojimo istorija: pati išmesta maiše pelkėse sugebėjo išgelbėti nuo mirties dvimetį berniuką (30)

„Kai prasidėjo karas, mūsų šeima suprato, kad mus nužudys, – pasakoja 80-metė vilnietė...

|Maža didelių žinių kaina