Lietuvis - greičiausias

Pastarąjį savaitgalį „Donington Park“ trasoje vykusioje lenktynėse J. Gelžinis jau pirmų oficialių treniruočių metu buvo greitesnis už visas „Porsche Carrera Cup GB“ startuojančias britų žvaigždes. Toks rezultatas gerokai nustebino tiek varžovus, tiek naujus komandos draugus. Skirtingai nei ankstesnėse varžybose jie patys paprašė lietuvių leisti analizuoti J. Gelžiniui automobiliu surinktus telemetrijos duomenis (lig šiol būdavo atvirkščiai) ir pripažino radę ko pasimokyti.

Kitiems varžovams neįkandamą tempą J. Gelžinis demonstravo ir kvalifikacinių lenktynių metu. Po kiek nervingos važiavimų pradžios, kaunietis trečiame rate pasiekė geriausią rezultatą ir pirmą kartą savo karjeroje iškovojo pirmą starto poziciją. Šis lietuvio akibrokštas pakvipo sensacija, paskatinusia čempionato techninius komisarus dar kartą nuodugniai patikrinti lietuvio automobilį. Tiesa, tokiu dėmesiu nuolat apdovanojamos beveik visos „Porsche Carrera Cup GB“ startuojančios komandos.

Didelė smulkmenų kaina

Pasakodamas apie pirmo įskaitinio važiavimo kovas „Juta-Parker“ komandos vadovas Audrius Gelžinis pripažino, kad kol kas jiems vis dar nepavyksta tiksliai įvertinti britų trasų ir oro sąlygų ypatumų.

„Startas buvo neįprastai anksti, asfaltas šaltas, todėl šiek tiek apsirikome su slėgiu padangose. Dėl to pačioje lenktynių pradžioje Jonas nesugebėjo išsaugoti lyderio pozicijos, nukrito į trečią vietą ir turėjo gintis nuo stipriai spaudusių varžovų.

5-6 ratuose atsirado normalus sukibimas ir greitis išaugo, tačiau, vydamasis lyderius, Jonas neįvertino nešvarumų ant trasos, kurie atsirado kažkam iš varžovų pasivažinėjus už trasos ribų. Viename greitame posūkyje ant jų paslydęs Jonas apsisuko, prarado net 9 pozicijas ir nukrito į 12 vietą. Gerai, kad ir po tokios nesėkmės jam pavyko nusiraminti ir šį tą atsikovoti – finišo liniją kirto septintas“, - pasakojo A. Gelžinis.

Antro įskaitinio važiavimo metu J. Gelžinis startavo iš 3 pozicijos ir pakankamai sėkmingai grūmėsi su lyderiais, tačiau vėl neišvengė nuotykių: pramušusi kauniečio automobilio groteles į radiatorių įsmigo ant asfalto gulėjusi plastikinė nuolauža.

„Po šito incidento ant priekinio rato pradėjo lašėti aušinimo skystis, o prietaisų skydelyje mirgėti perspėjimas, nes kilo variklio perkaitimo grėsmė. Tai iš tiesų didelis papildomas dirgiklis“, - teigė „Juta-Parker“ komandos vadovas.

Nepaisydamas šių nuotykių, J. Gelžinis sėkmingai įveikė visus 23 ratus (vieno „Donington Park“ rato ilgis - 3185 m) ir finišavo 4-oje pozicijoje.

Po keturių etapų J. Gelžinis turi surinkęs yra 43 taškus – beveik dvigubai daugiau nei yra antroje „ProAm1“ klasės vietoje esantis Ahmadas Al Harthy (24 taškai). Bendroje įskaitoje kaunietis kol kas užima 6-ą vietą.

Kova aštresnė

A. Gelžinis pastebi, kad šį sezoną nei vienam „Porsche Carrera Cup GB“ startuojančiam sportininkui nepavyko laimėti daugiau nei dviejų etapų (pernai čempionu tapęs T. Harvey laimėjo šešerias lenktynes iš eilės). Konkurencija tarp lenktynininkų didelė, o kvalifikaciniuose važiavimuose pirmo dešimtuko rezultatai skiriasi mažiau nei 0,8 sek.

Pirmą vietą bendroje įskaitoje užimantis Jamesas Suttonas (70 taškų) tris kartus finišavo antras, o kartą – trečias. Vieną pergalę „Donington Park“ trasoje išplėšęs Michaelas Meadowsas (66 taškai) kol kas yra antroje pozicijoje, o du kartus antras finišavęs naujasis kauniečių komandos draugas Euanas Hankey'us (61 taškas) – trečias.

Praėjusio sezono lyderis T. Harvey'us, kartą finišavęs trečias, kol kas užima neįprastai kuklią 10 vietą. Kitas favoritas – M. Caine'as, po keturių etapų su 33 taškais taip pat priverstas tenkintis 8 vieta.

Antras „Juta-Parker“ komandos narys Tautvydas Barštys, dėl verslo reikalų pavėlavęs į oficialias treniruotes sugebėjo trasą „prisijaukinti“ kvalifikacinių lenktynių metu ir „ProAm2“ klasėje užėmė ketvirtą vietą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją