aA
Šį savaitgalį Italijos mieste Pordenone prasideda pasaulio ralio reido čempionato varžybos „Italian Baja“, kuriose pirmą kartą startuoja lietuvių Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Po intensyvios pasiruošimo programos, bei sėkmingo starto „4x4 Perimetro“ varžybose, ekipažas su nekantrumu laukia galimybės išbandyti visiškai nepažįstamas Italijos trasas, o savo pirmąją dieną varžybose pradėjo nuo ratų keitimo procedūrų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Pirmąją dieną savo pirmosiose varžybose praleidome prakaituodami ir dėl to kaltas ne tik 35 laipsnių karštis, kuris šiuo metu skriaudžia Italiją, – šypsodamasis pasakoja komandos vadovas Linas Ramoška. – Kadangi startuojame Italijos čempionato įskaitoje, kurios taisyklės aprašytos tik italų kalba, teko truputį pasinervinti, kol buvo užtikrinti, jog viską atlikome taip, kaip teisėjai nori. Automobilio dokumentai yra senovinio pavyzdžio, o per pastarąjį mėnesį mes dar atlikome visą pluoštą modifikacijų, kurios pasaulio čempionate yra savaime suvokiamos, o kaip į jas pažiūrės vietiniai techniniai teisėjai – klausimas. Šis startas mums labai svarbus, tad bent jau man teko kiek pasinervinti, tačiau dabar viskas gerai ir galiu pradėti jaudintis dėl penktadienio ryte laukiančio bandomojo greičio ruožo.“

Laiką tarp patikrų, kurio tradiciškai buvo tikrai daug, kolektyvas nusprendė panaudoti praktinių įgūdžių formavimui ir užsimaukšlinę šalmus, treniravosi keisti automobilio ratus. Faktiškai visa varžybų trasa išdėliota išdžiūvusios upės vagoje, tad šansų rasti aštrių akmenų ir prakirsti padangą tikrai yra. „Dessert Warrior“ automobilyje, kuriuo startuoja ekipažas, kaip ir lietuviams pažįstamame „Toyota Hilux“ yra sumontuotos hidraulinės kojos, tačiau jos gerokai plonesnės, tad norint jomis sėkmingai pasinaudoti, reikia saugoti automobilį nuo nuslydimo į šoną.

„Čia nėra „Toyota“ ir šis automobilis tikrai nėra pats naujausias, naudojami hidrauliniai cilindrai yra ploni, tad su „kojomis“ reikia elgtis labai atsargiai – neteisingas judesys, cilindras palinks ir tada jau turėsime didelę problemą, – pasakoja komandos inžinierius Darius Biesevičius. – Tada net ir norėdami lengvai jų nesutrauksime, o važiuoti su išsikišusiu vamzdžiu taip pat nebus lengva, todėl ekipažas šiandien ir lieja prakaitą, kad įprastų būti atsargūs ir ištikus bėdai su padanga, neprisidarytų didesnių problemų.“

Po daugiau kaip valandos treniruočių, Aisvydui ir Edvinui rato keitimas vidutiniškai užtrunka apie dvi minutes – tai du kartus ilgiau, nei pasaulio taurės vairuotojų vidurkis, tačiau šiuo metu sau keliamam tikslui finišuoti tai didelės įtakos nedarys, o laiko patobulėti ir priprasti prie beveik 50 kilogramų sveriančių ratų kilnojimo Italijos trasos šansų tikrai suteiks.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Antano Juknevičiaus „Lapė“ atsidūrė skelbimuose: pirmas žingsnis iki naujesnio automobilio (2)

„ Kreda “ komandos lyderis Antanas Juknevičius nusprendė imtis veiksmų ir parduoti savo...

Technikų Dakaras: šiek tiek miego, daug atsakomybės ir noras patekti į 10-tuką

Aprimus Dakaro ralio aistroms, galima blaiviau pažvelgti į tai, kas įvyko pirmosiomis šių metų...

Vanagas apie Dakare nepavejamus bagius: toks gudravimas – laikinas (13)

2021 metų Dakare vėl įsiplieskė diskusijos dėl to, ar įmanoma sąžininga kova tarp lengvų...

Į Dakarą nuotykių ir išbandymų atviliotas Edvinas Juškauskas jų gavo su kaupu

Antruoju bandymu „ Heston Airlines team Pitlane “ ekipažas, Edvinas Juškauskas ir Aisvydas...

Benediktas Vanagas planuoja komandos augimą – lenktyniaus ne tik lietuviai (1)

2021 metų Dakarą džentelmenišku poelgiu pradėję Benediktas Vanagas su Filipe Palmeiro...

Top naujienos

Profesorius apie prezidento sprendimą dėl Linkevičiaus ir Karoblio: aš nepamenu tokios praktikos (58)

Prezidentas Gitanas Nausėda atsisakė ambasadoriais Briuselyje ir Vašingtone skirti buvusį...

Daktaras Strioga nurodė, kam labiau tikėtini šalutiniai COVID-19 vakcinos poveikiai (111)

Vakcina nuo COVID-19 , kaip ir bet kuris kitas skiepas, gali turėti šalutinį poveikį ir tai yra...

Tokio sniego dar nematėme: yra rajonų, kur medžiai griūna ant kelio kas 10 minučių (34)

Kone parą laiko sniego išbandymą kenčia dalis Lietuvos, o viena sudėtingiausių situacijų –...

Įtampai dėl vakcinų augant – britų įspėjimas Europos Sąjungai: tai ne tas kelias, kuriuo reikėtų eiti (6)

Europos Sąjungos (ES) priešprieša su „AstraZeneca“ dar labiau suintensyvėjo, kai Vokietija...

ŠMM ministrė: brandos egzaminai turi įvykti papildyta 14:35 (83)

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė atmeta raginimus šiemet nerengti...

Protestai Rusijoje kitokie, nei iki šiol buvę: įžvelgia net keletą esminių skirtumų atnaujinta 13.32 (400)

Šeštadienį Rusijoje vykę protestai toli gražu nepriminė vietos neramumų, fiksuotų pastaruoju...

Kaimo prekybininkai trina rankomis: lentynos iššluojamos, veikia „autoparduotuvės“ (96)

Apribojus judėjimą tarp savivaldybių, rankas trina kaimo prekybininkai. Panevėžio rajone...

Taip atrodo keliai Lietuvoje: kai kur važiuojamosios dangos nė nematyti (120)

Keliuose vairuotojai turėtų būti pasirengę važiuoti iki 10-15 centimetro siekiančio sniego...

Ministerija planuoja pokyčius 2021 m. studentams: mažės valstybės finansuojamų vietų ir studijų krypčių grupių kiekis papildyta 14:38 (155)

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) antradienį surengė spaudos konferenciją, kurioje...