aA
Šį savaitgalį Italijos mieste Pordenone prasideda pasaulio ralio reido čempionato varžybos „Italian Baja“, kuriose pirmą kartą startuoja lietuvių Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Po intensyvios pasiruošimo programos, bei sėkmingo starto „4x4 Perimetro“ varžybose, ekipažas su nekantrumu laukia galimybės išbandyti visiškai nepažįstamas Italijos trasas, o savo pirmąją dieną varžybose pradėjo nuo ratų keitimo procedūrų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Pirmąją dieną savo pirmosiose varžybose praleidome prakaituodami ir dėl to kaltas ne tik 35 laipsnių karštis, kuris šiuo metu skriaudžia Italiją, – šypsodamasis pasakoja komandos vadovas Linas Ramoška. – Kadangi startuojame Italijos čempionato įskaitoje, kurios taisyklės aprašytos tik italų kalba, teko truputį pasinervinti, kol buvo užtikrinti, jog viską atlikome taip, kaip teisėjai nori. Automobilio dokumentai yra senovinio pavyzdžio, o per pastarąjį mėnesį mes dar atlikome visą pluoštą modifikacijų, kurios pasaulio čempionate yra savaime suvokiamos, o kaip į jas pažiūrės vietiniai techniniai teisėjai – klausimas. Šis startas mums labai svarbus, tad bent jau man teko kiek pasinervinti, tačiau dabar viskas gerai ir galiu pradėti jaudintis dėl penktadienio ryte laukiančio bandomojo greičio ruožo.“

Laiką tarp patikrų, kurio tradiciškai buvo tikrai daug, kolektyvas nusprendė panaudoti praktinių įgūdžių formavimui ir užsimaukšlinę šalmus, treniravosi keisti automobilio ratus. Faktiškai visa varžybų trasa išdėliota išdžiūvusios upės vagoje, tad šansų rasti aštrių akmenų ir prakirsti padangą tikrai yra. „Dessert Warrior“ automobilyje, kuriuo startuoja ekipažas, kaip ir lietuviams pažįstamame „Toyota Hilux“ yra sumontuotos hidraulinės kojos, tačiau jos gerokai plonesnės, tad norint jomis sėkmingai pasinaudoti, reikia saugoti automobilį nuo nuslydimo į šoną.

„Čia nėra „Toyota“ ir šis automobilis tikrai nėra pats naujausias, naudojami hidrauliniai cilindrai yra ploni, tad su „kojomis“ reikia elgtis labai atsargiai – neteisingas judesys, cilindras palinks ir tada jau turėsime didelę problemą, – pasakoja komandos inžinierius Darius Biesevičius. – Tada net ir norėdami lengvai jų nesutrauksime, o važiuoti su išsikišusiu vamzdžiu taip pat nebus lengva, todėl ekipažas šiandien ir lieja prakaitą, kad įprastų būti atsargūs ir ištikus bėdai su padanga, neprisidarytų didesnių problemų.“

Po daugiau kaip valandos treniruočių, Aisvydui ir Edvinui rato keitimas vidutiniškai užtrunka apie dvi minutes – tai du kartus ilgiau, nei pasaulio taurės vairuotojų vidurkis, tačiau šiuo metu sau keliamam tikslui finišuoti tai didelės įtakos nedarys, o laiko patobulėti ir priprasti prie beveik 50 kilogramų sveriančių ratų kilnojimo Italijos trasos šansų tikrai suteiks.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasaulinėse „FIA Motorsport Games“ varžybose Lietuvai atstovaus net 5 sportininkai

Pirmąjį lapkričio savaitgalį Italijoje, Vallelunga trasoje šalia Romos įvyks dar niekada...

Gargždų autokroso lenktynininkai šalies garbę gins lenktynėse Moldavijoje (3)

Lietuvos automobilių kroso sezonas jau baigėsi, o ir kaimyninių valstybių trasos jau tuoj...

Tokio įtempto Pasaulio ralio kroso čempionato dar nėra buvę – laukia finalas Pietų Afrikoje

2019 metų Pasaulio ralio kroso čempionatas balandžio mėnesį startavo Abu Dabyje , o finalinis,...

Arūnas Gelažninkas 2020-ųjų Dakare startuos nauju motociklu, tačiau tai ne vienintelė komandos naujovė (7)

Darkaro raliui besiruošiantys lenktynininkai atskleidžia vis daugiau detalių apie dalyvavimą...

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Top naujienos

Pranckiečio testas valdančiajai koalicijai: susiklostė ypatingos sąlygos balsuoti papildyta 12:10 val.  (311)

Antradienį paaiškės, ar valdantieji turi bent 71 balsą išspręsti nepasitikėjimo Seimo...

Ėmėsi veiksmų prieš Alytaus įmonę, kurioje kilo gaisras: prokuratūra užšaldė sąskaitas (25)

Prokuratūra nuo penktadienio užšaldė Alytuje degusios padangų perdirbimo įmonės „...

2020 metų biudžetas: platesnio NT mokesčio kol kas nebus papildyta (114)

Antradienį Seimas plenariniame posėdyje priėmė svarstyti finansų ministro Viliaus Šapokos...

Šimonytė – apie biudžetą: kažkuria prasme tai yra skandalinga (184)

Seime pateikiant kitų metų biudžetą opozicinės Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių...

Lemiamas Pranckiečio ir valdančiųjų susirėmimas: darbotvarkė patvirtinta (54)

Seimo antradienio posėdyje bus rengiamas pakartotinis balsavimas dėl Seimo pirmininko Viktoro...

Kultūros ministras: planai pertvarkyti Cvirkos aikštę nesuderinti su paveldosaugininkais (42)

Kultūros ministras Mindaugas Kvietkauskas sako, kad Vilniaus valdžios planai pertvarkyti Petro...

Gyvai / Svarbūs KET pokyčiai: kokie iššūkiai ir lengvatos vairuotojų laukia nuo lapkričio 1-osios? (1)

Papildomos lentelės su žaliomis rodyklėmis jau nuimamos nuo šviesoforų, o nuo kitos savaitės...

„Maxima“ nubausta už nesąžiningus veiksmus su tiekėjais (5)

Konkurencijos taryba pripažino, kad bendrovė „ Maxima LT “ pažeidė Mažmeninės prekybos...

Prie Norvegijos krantų dreifuojantis Rusijos ledlaužis pasiuntė nelaimės signalą papildyta 12.02 (132)

Rusijos ledlaužis „Tor“, esantis netoli Norvegijos krantų, pasiuntė nelaimės signalą ir...

Vertingiausia sutartis Lietuvos istorijoje: rankomis trina ir „Pacers“, ir patys Saboniai (86)

Indianos „Pacers“ klubas patvirtino, kad ilgam pratęsė sutartį su 23-ejų metų 211 cm ūgio...