aA
Šį savaitgalį Italijos mieste Pordenone prasideda pasaulio ralio reido čempionato varžybos „Italian Baja“, kuriose pirmą kartą startuoja lietuvių Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Po intensyvios pasiruošimo programos, bei sėkmingo starto „4x4 Perimetro“ varžybose, ekipažas su nekantrumu laukia galimybės išbandyti visiškai nepažįstamas Italijos trasas, o savo pirmąją dieną varžybose pradėjo nuo ratų keitimo procedūrų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Pirmąją dieną savo pirmosiose varžybose praleidome prakaituodami ir dėl to kaltas ne tik 35 laipsnių karštis, kuris šiuo metu skriaudžia Italiją, – šypsodamasis pasakoja komandos vadovas Linas Ramoška. – Kadangi startuojame Italijos čempionato įskaitoje, kurios taisyklės aprašytos tik italų kalba, teko truputį pasinervinti, kol buvo užtikrinti, jog viską atlikome taip, kaip teisėjai nori. Automobilio dokumentai yra senovinio pavyzdžio, o per pastarąjį mėnesį mes dar atlikome visą pluoštą modifikacijų, kurios pasaulio čempionate yra savaime suvokiamos, o kaip į jas pažiūrės vietiniai techniniai teisėjai – klausimas. Šis startas mums labai svarbus, tad bent jau man teko kiek pasinervinti, tačiau dabar viskas gerai ir galiu pradėti jaudintis dėl penktadienio ryte laukiančio bandomojo greičio ruožo.“

Laiką tarp patikrų, kurio tradiciškai buvo tikrai daug, kolektyvas nusprendė panaudoti praktinių įgūdžių formavimui ir užsimaukšlinę šalmus, treniravosi keisti automobilio ratus. Faktiškai visa varžybų trasa išdėliota išdžiūvusios upės vagoje, tad šansų rasti aštrių akmenų ir prakirsti padangą tikrai yra. „Dessert Warrior“ automobilyje, kuriuo startuoja ekipažas, kaip ir lietuviams pažįstamame „Toyota Hilux“ yra sumontuotos hidraulinės kojos, tačiau jos gerokai plonesnės, tad norint jomis sėkmingai pasinaudoti, reikia saugoti automobilį nuo nuslydimo į šoną.

„Čia nėra „Toyota“ ir šis automobilis tikrai nėra pats naujausias, naudojami hidrauliniai cilindrai yra ploni, tad su „kojomis“ reikia elgtis labai atsargiai – neteisingas judesys, cilindras palinks ir tada jau turėsime didelę problemą, – pasakoja komandos inžinierius Darius Biesevičius. – Tada net ir norėdami lengvai jų nesutrauksime, o važiuoti su išsikišusiu vamzdžiu taip pat nebus lengva, todėl ekipažas šiandien ir lieja prakaitą, kad įprastų būti atsargūs ir ištikus bėdai su padanga, neprisidarytų didesnių problemų.“

Po daugiau kaip valandos treniruočių, Aisvydui ir Edvinui rato keitimas vidutiniškai užtrunka apie dvi minutes – tai du kartus ilgiau, nei pasaulio taurės vairuotojų vidurkis, tačiau šiuo metu sau keliamam tikslui finišuoti tai didelės įtakos nedarys, o laiko patobulėti ir priprasti prie beveik 50 kilogramų sveriančių ratų kilnojimo Italijos trasos šansų tikrai suteiks.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Jau liepos 13–16 dienomis Palanga taps Lietuvos automobilių sporto gerbėjų traukos centru,...

Benediktas Vanagas baigia bendradarbiavimą su F. Palmeiro: paskelbė, kas bus naujas ekipažo narys

Po trejų Dakaro sezonų, savo bendradarbiavimą su portugalu Filipe Palmeiro baigia „TOYOTA GAZOO...

Antra diena „Breslau rally“: startas vėlavo dėl karinių pratybų

Antradienį Lenkijoje, vakaruose esančiame kariniame poligone, vyko antroji savaitę trunkančio...

Pirmoji lenktyninė „Breslau rally“ diena: sportininkams kortas maišė smėlis ir karštis

Lenkijoje pirmadienį pagreitį įgavo vienas didžiausių rally-raid renginių Europoje, kur tarp 250...

Vaidotas Žala pardavė sportinį Dakaro visureigį

„ Teltonika Racing“ komanda pardavė sportinį visureigį, su kurio Vaidotas Žala tris kartus...

Top naujienos

„Der Spiegel“: Briuselis ir Berlynas nori panaikinti tranzito į Kaliningradą draudimą

Taikydama ES sankcijas Rusijai, Lietuva blokuoja tam tikrų prekių tranzitą į Rusijos eksklavą...

Lietuvai – dar vienas smūgis tarptautinėje arenoje: gali grėsti ir milijoninės baudos (18)

Ketvirtadienį Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) paskelbė, kad Lietuvos vykdoma politika...

Lukašenka: aprūpinsime Kaliningradą be jokių karų ir įtampų

Vakarų nepripažįstamas Baltarusijos lyderis Aliaksandras Lukašenka ketvirtadienį Minske...

Širinskienė teigia sulaukusi grasinančio skambučio: toks tas Landsbergio gerbėjų mentalitetas (12)

Seimo narė Agnė Širinskienė teigia ketvirtadienį sulaukusi grasinančio skambučio. Kaip Delfi...

Lavrovas: tarp Rusijos ir Vakarų leidžiasi nauja „geležinė uždanga“ (1)

Rusų užsienio reikalų ministras Sergejus Lavrovas ketvirtadienį pareiškė, kad po Maskvos...

Karas Ukrainoje. Po sėkmingos ukrainiečių atakos Rusijos pajėgos pasitraukė iš Gyvačių salos (2)

Maskvos sąjungininkė Sirija trečiadienį pripažino dviejų Rytų Ukrainos separatistinių...

Keliaujantiems į Nidą automobiliu teks koreguoti planus: savivaldybė planuoja nebeįsileisti poilsiautojų automobilių (1)

Nida – vieta, kuri pritraukia daug poilsiautojų ne tik iš Lietuvos, tačiau ir kitų valstybių....

LTG vadovas: jeigu sankcijos dėl Kaliningrado tranzito bus įgyvendintos, neteksime dešimčių milijonų eurų (1)

„Lietuvos geležinkelių“ ( LTG ) generalinis direktorius Egidijus Lazauskas tvirtina, kad jeigu...

Ketvirtadienis – paskutinė diena už elektrą susimokėti pigiau: pataria net nebandyti gudrauti (1)

Nuo liepos 1 dienos keičiasi dalies elektros vartotojų tiekėjas. Gyventojams patariama iki...