aA
Šį savaitgalį Italijos mieste Pordenone prasideda pasaulio ralio reido čempionato varžybos „Italian Baja“, kuriose pirmą kartą startuoja lietuvių Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Po intensyvios pasiruošimo programos, bei sėkmingo starto „4x4 Perimetro“ varžybose, ekipažas su nekantrumu laukia galimybės išbandyti visiškai nepažįstamas Italijos trasas, o savo pirmąją dieną varžybose pradėjo nuo ratų keitimo procedūrų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Pirmąją dieną savo pirmosiose varžybose praleidome prakaituodami ir dėl to kaltas ne tik 35 laipsnių karštis, kuris šiuo metu skriaudžia Italiją, – šypsodamasis pasakoja komandos vadovas Linas Ramoška. – Kadangi startuojame Italijos čempionato įskaitoje, kurios taisyklės aprašytos tik italų kalba, teko truputį pasinervinti, kol buvo užtikrinti, jog viską atlikome taip, kaip teisėjai nori. Automobilio dokumentai yra senovinio pavyzdžio, o per pastarąjį mėnesį mes dar atlikome visą pluoštą modifikacijų, kurios pasaulio čempionate yra savaime suvokiamos, o kaip į jas pažiūrės vietiniai techniniai teisėjai – klausimas. Šis startas mums labai svarbus, tad bent jau man teko kiek pasinervinti, tačiau dabar viskas gerai ir galiu pradėti jaudintis dėl penktadienio ryte laukiančio bandomojo greičio ruožo.“

Laiką tarp patikrų, kurio tradiciškai buvo tikrai daug, kolektyvas nusprendė panaudoti praktinių įgūdžių formavimui ir užsimaukšlinę šalmus, treniravosi keisti automobilio ratus. Faktiškai visa varžybų trasa išdėliota išdžiūvusios upės vagoje, tad šansų rasti aštrių akmenų ir prakirsti padangą tikrai yra. „Dessert Warrior“ automobilyje, kuriuo startuoja ekipažas, kaip ir lietuviams pažįstamame „Toyota Hilux“ yra sumontuotos hidraulinės kojos, tačiau jos gerokai plonesnės, tad norint jomis sėkmingai pasinaudoti, reikia saugoti automobilį nuo nuslydimo į šoną.

„Čia nėra „Toyota“ ir šis automobilis tikrai nėra pats naujausias, naudojami hidrauliniai cilindrai yra ploni, tad su „kojomis“ reikia elgtis labai atsargiai – neteisingas judesys, cilindras palinks ir tada jau turėsime didelę problemą, – pasakoja komandos inžinierius Darius Biesevičius. – Tada net ir norėdami lengvai jų nesutrauksime, o važiuoti su išsikišusiu vamzdžiu taip pat nebus lengva, todėl ekipažas šiandien ir lieja prakaitą, kad įprastų būti atsargūs ir ištikus bėdai su padanga, neprisidarytų didesnių problemų.“

Po daugiau kaip valandos treniruočių, Aisvydui ir Edvinui rato keitimas vidutiniškai užtrunka apie dvi minutes – tai du kartus ilgiau, nei pasaulio taurės vairuotojų vidurkis, tačiau šiuo metu sau keliamam tikslui finišuoti tai didelės įtakos nedarys, o laiko patobulėti ir priprasti prie beveik 50 kilogramų sveriančių ratų kilnojimo Italijos trasos šansų tikrai suteiks.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Lenktynių mėgėjams – būsimo sezono naujienos

Lapkričio ir gruodžio mėnesiais automobilių sporto federacijose – pats darbymetis: ruošiami...

Laisvydas Kancius: mintys apie Dakarą net pačiam pasirodė per drąsios

Pasaulinė koronaviruso pandemija 2020 metais sujaukė viso pasaulio gyvenimą, atšauktos buvo net...

Gelažninko Dakaro technika pristatyta į Marselį, tačiau tai – ne galutinė stotelė

Ankstų antradienio rytą „ Zigmas Dakar team “ pristatė savo komandos automobilį, kurio viduje...

Į Saudo Arabiją išvyko ir vardinis Vanago „Toyota Hilux“

„Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ Dakaro ralio organizatoriams plukdyti į Saudo Arabiją...

Žala Dakaro techniką pristatė į Marselio uostą: dėl pandemijos šiemet viskas vyksta kitaip

Šeštajam asmeniniam Dakarui besiruošiantis „ Agrorodeo “ komandos pilotas Vaidotas Žala...

Top naujienos

COVID-19 nusineša vis daugiau jaunų žmonių gyvybių: per parą mirė 2 asmenys, nepriklausę jokiai rizikos grupei (66)

Lietuvoje koronavirusinė infekcija kasdien nusineša vis daugiau jaunų žmonių gyvybių....

Seimas nusprendė dėl 257 eurų išmokos savarankiškai dirbantiems: gaus ne visi, mokės trumpiau (1)

Seimas priėmė Užimtumo ir Valstybinio socialinio draudimo įstatymų pataisas, kuriomis nuo 2021...

Aukščiausiojo ES teismo signalas Lietuvos vežėjams: machinacijos bus žlugdomos ir baudžiamos (94)

Gruodžio 1 dienos Europos Sąjungos Teisingumo Teismo sprendimas dėl tolimųjų reisų vairuotojų...

Mokslininkai įvardino pagrindines priežastis, kodėl šiuo metu stebime mirčių šuolį (25)

Gruodžio 3-iosios dienos Lietuvos statistikos departamento duomenimis per pastarąsias septynias...

Seimas sprendžia dėl valstiečių vicepirmininko parlamente – teikiamas Jarutis (45)

Seimas ketvirtadienį ėmėsi spręsti nuo pat pirmos šio parlamento darbo dienos audras kėlusį...

Gražulis Seime aiškinosi dėl už nugaros pasirodžiusio pusnuogio vyro (448)

Mišrios Seimo narių grupės atstovas Petras Gražulis Seimo posėdyje aiškinosi dėl...

Peržengta riba: pagal sergamumą koronavirusu esame jau treti Europoje (620)

Lietuva peržengė dar vieną grėsmingą ribą. Jeigu pirmosios pandemijos metu džiaugėmės, kad...

Ambicingiausiam Panevėžio projektui – žalia šviesa: istorinės statybos prasidės jau netrukus

Panevėžyje jau ateinančių metų pradžioje prasidės istorinės statybos. Savivaldybė su įmone...

Per mėnesį trijuose Vilniaus mikrorajonuose fiksuotas įspūdingas kainų šuolis (2)

Nors prasidėjus antrajam karantinui buvo nemažai nežinomybės, neapibrėžtumo ir baimių, butų...

Lenkijoje bus sunaikinta 117 tūkst. mėsinių kalakutų

Gruodžio 2 d. naujas didelio patogeniškumo (H5N8 potipio) paukščių gripo protrūkis nustatytas...

|Maža didelių žinių kaina