Ketvirtą istorinio Monte Karlo ralio dieną „Flameris Racing“ lenktyninkų Karolio Raišio ir šturmano Vidimanto Gečiausko veržimąsį į istorinių Monte Karlo lenktynių lyderių dvidešimtuką netikėtai sustabdė naktiniame greičio ruože kelią uždariusi prancūzų komanda.
Istoriniame Monte Karlo ralyje lietuviams teko atsakyti ir už svetimas klaidas
© Rytis Petrauskas (sunpic.lt)

Praėjusią naktį labai siaurame ir gausiai sniegu padengtame aukštikalnių keliuke į pusnis įlėkusi Vincent'o Penelo vairuojama „Simca 1100 Ti“ užkišo pravažiavimą iš paskos važiavusiems ekipažams, tarp kurių buvo ir K. Raišio „MGB Roadster“. Tarp daugiau kaip dvidešimties į kalnų spąstus patekusių ekipažų buvo ir lenktynių dešimtuko, ir savo klasės lyderių.

Daugiau kaip pusę valandos į finišą Valanse pavėlavusios lenktynininkų komandos pateikė skundą organizatoriams Monake, tačiau šįryt komisija lenktynininkų apmaudui paliko galioti vakarykštes baudas, skirtas už vėlavimą. Po 20 tūkst. baudos taškų gavo beveik 40 lenktynininkų. Pagal dabartinius rezultatus, įskaitant ir antradienio greičio ruožą, „Flameris Racing“ užima 142-ą vietą.

„Apmaudus strigimas kalnuose yra dar vienas įrodymas, koks nenuspėjamas yra šis klasikinis ralis. Kalnų stichija čia diktuoja savo taisykles ir kartais tenka mokėti net ir už ne savo klaidas. Bet mes darome viską, kad likusius penkis greičio ruožus įveiktume taip, kad kiekvienas jų būtų maža mūsų pergalė“, – kalbėjo K. Raišys.

Lenktynes iki šiol tęsia 280 ekipažų, 37 komandos yra iškritusios dėl techninių gedimų, vėlavimo arba teisėjų komisijos skirtų baudų.

Antradienį vienintelio ekipažo iš Lietuvos laukia paskutinis ir sunkiausias Monte Karlo ralio etapas. Iš ryto startavę Valanse lenktynininkai iki Monako įveiks daugiau kaip 450 kilometrų, iš jų trys – greičio ruožai. Po kelių valandų pertraukos vakare ekipažai stos prie finišo etapo linijos.

„Ilgųjų peilių“ naktis

Paskutinis, 255 km ilgio etapas, prasidės apie 9 valandą vakaro, o po vidurnakčio, jau vasario 7 d., startuos ir lietuvių „MGB Roadster“. Šį etapą ir apskritai visas lenktynes vainikuos legendinis Monte Karlo ralio ruožas – Col de Turini. Dažnai šis status kilimas iki 1607 m aukščio virš jūros lygio einančia trasa vadinamas „ilgųjų peilių“ naktimi – naktį įjungti visi mašinų ilgų šviesų prožektoriai tarsi balti peiliai išlenda ir pjausto kalnų tamsą.

Pakilimas į Turini viršukalnę yra neatskiriama Monte Karlo ralio legendos dalis – ši įkalnė yra mėgstama ir gerbiama tiek ralistų, tiek tūkstančiais į ją susirenkančių lenktynių stebėtojų. Col de Turini ruožu Monte Karlo ralis iki šiol yra įvykęs 73 kartus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nesėkmingos „Energizer Racing“ lenktynės, arba kaip lūžęs varžtas sugadino sezono rezultatą

Savaitgalį Rygos „Bikernieki“ trasoje vyko viena didžiausių automobilių sporto renginių...

Rygos trasoje laukia vasaros lenktynių festivalis

Savaitgalį Rygos „Bikernieki“ trasoje rinksis patys greičiausi dalyviai ne tik iš Baltijos...

Elektrėnų ralyje naujas formatas, o dėl greičiausio vardo susikaus lietuviai ir lenkai (1)

Rugsėjo 7-8 dienomis Elektrėnų mieste ir apylinkėse vyks ketvirtasis Lietuvos ralio čempionato...

Po šonaslydžio fiestos „Nemuno žiede“ vėžiu sergantiems mažyliams teks apvali suma

Padangas dėl kilnaus tikslo svilinę šonaslydininkai pasiekė savo – pavyko surinkti nemenką...

Gyvai / Geriausi Lietuvos „drifteriai“ susivienijo – Kačerginėje šonu slysta dėl vėžiu sergančių vaikų (6)

Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą visos Lietuvos šonaslydininkai , akrobatinio...

Top naujienos

Gandus apie aplinkos ministrą Karbauskis kategoriškai neigia: čia kaip su ligoninių naikinimu (36)

Pirmadienį socialdemokratų frakcijos nariai kreipėsi į prezidentę Dalią Grybauskaitę ir...

Eterio lakštingala ir naujojo Vilniaus veido kūrėjai: juos pažįsta visi, tačiau tik retas žino, ką iš tiesų jiems teko iškęsti (3)

Jie – broliai dvyniai. Ji – vyresnioji sesuo, vadinta eterio lakštingala. Visi trys bajoriškos...

Nausėda pasveikino važiuojančius apsipirkti į Lenkiją (367)

Pirmadienį „Žinių radijuje“ viešėjęs Gitanas Nausėda kiek netikėtai pasidžiaugė į...

Kauniečiai suirzo: laukė saugesnės stotelės, bet nauja pasiekiama krūmynais arba keliu be kelkraščio (8)

Kauno Jiesios mikrorajono gyventojai nerimsta dėl nesaugios autobuso stotelės. Prieš porą...

Konkurencijos taryba: uždraudus prekybos centrams dirbti sekmadieniais – kainos tik didėtų (41)

Uždraudus dirbti prekybos tinklams sekmadieniais ir per šventes, kainos tik kiltų. Taip mano...

Airinas parašė DELFI laišką apie savo gyvenimą Lukiškėse: patyrė egzekuciją, po kurios prasidėjo haliucinacijos (460)

Lukiškių tardymo izoliatoriuje-kalėjime kiek daugiau nei mėnesį kalintis „ Alfa vyras “...

Išgelbėta iš laivo iškritusi ir 10 valandų atviroje jūroje praleidusi moteris (1)

Adrijos jūroje sekmadienį buvo išgelbėta iš kruizinio laivo iškritusi ir visą naktį...

Vilniuje nunuodytas vienas garsiausių šunų Europoje: keturkojų nuodytojai darbuojasi be jokio atsako (438)

Trenerį Dominyką Rukšėną palaužė sunki netektis – apsinuodijęs nuo lauke pribarstytų...

Papasakojo, kaip gauti svajonių darbą ir keliauti po Europą nemokamai

Daugiau nei keli tūkstančiai jaunuolių. Tiek jaunų žmonių nuo 18 iki 30 m. panoro dalyvauti...

Kodėl viename kambaryje esame linksmi, o kitame – alkani

Spalvų įtaką nuotaikai tyrinėjantys mokslininkai nustatė, kad geltona spalva vadinama laimės...