aA
Antradienis, ilgiausia ralio diena, turėjusi net tris greičio ruožus, kurių vienas vyko naktį, buvo itin negailestinga dalyviams. Prastas matomumas, sudėtingos trasos ir paini navigacija nugalėjo ne vieną dalyvį ir dalis jų praktiškai jau nebeturi šansų kovoti dėl aukščiausiųjų pozicijų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Ilgiausia „Breslau“ ralio diena pasiėmė savo – „Specialist Racing Team“ baigė savo pasirodymą
© Komandos archyvas

Vienas greičiausių lietuvių ekipažų SSV klasėje, Edgaras Bira su Albert Veliamovič, išlaužė ratą atsitrenkę į šalia trasos buvusį kelmą. Sportininkams pavyko grįžti į bivaką ir susitvarkyti motobagį iki naktinio greičio ruožo, bet viltis dėl aukščiausių pozicijų, dėl kurių komanda kovojo iki šiol, teko pamiršti. Įvairiausių gedimų, lūžimų ar kitokių incidentų nutiko kone pusei lietuvių, važiuojančių vienoje gausiausių SSV klasių.

Dakarui besiruošiantis „Specialist Racing Team“ ekipažas pasakojo, kad diena ir jiems buvo labai sudėtinga bei ilga. Nors pirmuose, dieniniuose, greičio ruožuose komandai sekėsi pakankamai gerai, naktis ir ypatingai prastas matomumas dėl tvyrančių dulkių privertė ralį pabaigti anksčiau.

„Pirmame greičio ruože turėjome sunkumų dėl prieš mūsų važiuojančio automobilio – mūsų greitis buvo labai panašus, galbūt net buvome kažkiek greitesni, bet nepakankamai, kad galėtume priartėti ir aplenkti. Buvo daug dulkių ir beveik jokio vėjo, tad lenkimas ir net tiesiog važiavimas iš paskos buvo labai sudėtinga užduotis. „Fenix“ ralyje su tuo pačiu ekipažu turėjome panašią situaciją“, – apie pirmojo greičio ruožo nuotykius pasakojo Dalius Olechnavičius.

Komanda pasakojo, kad prieš juos važiavusius sportininkus pavyko aplenkti šiems padarius navigacinę klaidą, o po kurio laiko vėl viskas grįžo į ankstesnę situaciją kai A. Bubinas taip pat padarė nedidelę navigacijos klaidą. Antrame greičio ruože komanda atliko net kelis lenkimus ir jie, pasak sportininkų, nebuvo sudėtingi, bet oro temperatūrai pakilus virš 30 laipsnių pradėjo kaisti motobagio variatoriaus diržas. Ši problema, su kuria susidūrė ne vienas šio modelio bagiais važiuojantis ekipažas, neleido spurtuoti ir važiuoti visu pajėgumu. Antrame greičio ruože nesklandumų turėjo ir šturmanas, nes streikavo „Tripmaster“ įrenginys.

„Kartais užstrigdavo kilometražo skaitiklis – kurį laiką rodydavo tą patį skaičių, o paskui peršokdavo per kelis šimtus metrų. Dėl to antrame greičio ruože padariau gal porą navigacini klaidelių, bet jos buvo pakankamai mažos ir neskausmingos. Tiesa, nemažai sumaišties įnešė priešpriešai atvažiuojantys pasiklydę dalyviai. Jeigu esi šimtu procentų užtikrintas, kad pats važiuoji teisingai, viskas tuomet gerai, bet jeigu galvoje turi bent menkiausią abejonę dėl savo krypties – iš priekio atvažiuojantys dalyviai jas tik sustiprina. Tokiu atveju kartais tenka atlikti minimalių pasitikrinimų ar sugrįžimų, o tai atima laiko“, – kalbėjo šturmanas Aidas Bubinas.

Gera diena ir nesėkmingas naktinis greičio ruožas

Vyras taip pat pasakojo, kad neskaitant didesnės klaidos, kuri nutiko pirmajame greičio ruože, dienos darbą gali vertinti pakankamai gerai. Tiesa, naktiniai nuotykiai tokių gerų emocijų nekelia – net dieną sportininkams važiuoti greitai trukdęs dulkių debesis naktį tapo dar didesniu priešu.

„Specialist Racing Team“ komandos nariai dalinosi patirtimi ir sakė, kad rūkas, palyginus su pakeltomis dulkėmis, yra dar pakankamai geras pasirinkimas.

„Breslau“ navigacija ir taip sudėtinga, o naktį, kai ir taip nebuvęs vėjas dar labiau nurimo ir dulkės tiesiog laikėsi ore, važiuoti tapo ypatingai sudėtinga. Gaila, bet teko ralį baigti gerokai anksčiau, nei norėtųsi – bagio ratu kabinome medį ir vertėmės. Nors patiems viskas gerai, ratas išlūžo ir tęsti lenktynių nebebuvo įmanoma“, – pasakojo A. Bubinas.

D. Olechnavičius jam antrino ir sakė, kad vairavimas naktį per dulkes buvo tiesiog košmariškas. Tai puikiai iliustruoja ir rezultatai: pirmasis startavęs dalyvis nuo antrojo sugebėjo atsiplėšti apie dvidešimčia minučių.

Nors pasiekti finišo ir nepavyko, „Specialist Racing Team“ komanda nenuleidžia rankų ir sako, kad net ir tokia trumpa, bet tai vistiek buvo dar viena naudinga treniruotė prieš Dakaro ralį Saudo Arabijoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Maroke lietuviams reikia išlaikyti stabilų tempą ir bent viena prizinė vieta – garantuota

Šiandien Maroko ralyje sportininkų laukia dykvietės beveik be smėlio kopų – priešpaskutinis...

„Rally Aukštaitija“ organizatoriai kitam sezonui turi naujų idėjų

Kiek mažiau nei prieš dvi savaites Zarasų ir Utenos krašto žvyrkeliai tapo greičio ruožais...

Trečioji Maroko ralio diena pažymėta puikiais rezultatais

Trečioji Maroko diena lietuviams prasidėjo nuo blogų žinių. Paryčiais organizatoriai iš vakar...

„Dakaro Classic“ startuosiantys lietuviai nesivaržys su Vaidotu Žala (1)

2022 metų sausį startuosiančiame Dakaro maratone dalyvaus „Heston Airlines“ ekipažas su 1987...

Maroko ralis lietuviams parodė nagus: iš varžybų traukiasi Laisvydas Kancius

Antrajame Maroko ralio greičio ruože dalyvių laukė didžiausios Maroko karalystės kopos – net...

Top naujienos

Prognozuoja tolesnius Vyriausybės veiksmus: ar pasirinks dėti pilnus stabdžius, ar palaipsnį griežtinimą, bet to neišvengsime (494)

Koronaviruso atvejų augimo Lietuvoje tempai vis garsiai skirtingų sričių ekspertus skatina...

Dailius Dargis | D+

Užkeikti mafijos turtai: kaip „Kamuolinių“ milijonierius sukaupė įspūdingus turtus, o triukšmingų kaimynų atsikratė savais metodais

Artimiausiu metu teismą pasieks didžioji „Kamuolinių“ gaujos byla, kurioje paaiškės naujų...

Dingusio lagamino drama: kaip atostogas gali sugadinti neatsakingas Vilniaus oro uosto vyrukas (85)

Liūdna istorija apie tai, kaip neatsakingi oro uosto darbuotojai gali sugadinti atostogas. Vilniuje...

Kauno klinikų gydytoja papasakojo, kam verta atlikti lazerinę regėjimo korekciją, o kam ji nepadės (61)

Lazerinė akių korekcija Lietuvoje atliekama jau ne vieną dešimtmetį, tačiau šias operacijas...

Į laisvę paleido koronavirusu sergantį kalinį: vos tik grįžęs sulaukė policijos pareigūnų (15)

Šiaulių apygardos teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus teisėjų kolegija apeliacine tvarka...

Ne viskas Užkalnio Klaipėdoje tobula, arba korumpuotų apžvalgų kyšančios ausys (85)

Sveiki, čia Andrius Užkalnis , ir aš esu jūsų geriausias draugas ir mėgstamiausias maisto...

Pirmą kartą pajuto COVID-19 chaosą, prie kurio Europa jau pripratusi: ateitis bus labai bauginanti (154)

Vos prieš kelias savaites Singapūras buvo, galima sakyti, gyvas pandemijos suvaldymo pavyzdys....

Prekybos tinklai ieško šimtų darbuotojų, siūlo premijas už priviliotus žmones (434)

Didieji prekybos tinkai ieško šimtų darbuotojų – anot jų, situacija rinkoje itin sudėtinga....

Trečiojo šimtuko žaidėjui nusileidęs Berankis liko už Kremliaus taurės turnyro borto (30)

Ričardas Berankis (ATP-106) nepateko į Rusijoje vykstančio ATP 250 serijos Kremliaus taurės...

Ką Lenkijos išstojimas iš ES reikštų Lietuvos gyventojams: prognozuoja produktų brangimą (446)

Lenkijai pareiškus, kad dalis Europos Sąjungos sutarties straipsnių yra „nesuderinami“ su šios...