aA
Per paskutinius porą metų itin greitai tobulėjęs ir sportininko karjeros laiptais pasišokinėjant lipęs Vygantas Rimkus šiemet užšoko ant aukščiausios „drifto“ pakopos ir dalyvaus aukščiausios lygos Lietuvos šonaslydžio čempionato varžybose. Priešingai nei šios lygos senbuviai, kaunietis, interneto gyventojams ir sporto aistruoliams labiau žinomas Veegos vardu, kovoms rinksis Baltijos šalyse slydimui šonu dar nematytą automobilį „Nissan 350Z“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos drifto čempionatui ruošia "Nissan 350Z"
© Komandos archyvas

Vos prieš porą metų pradėjęs lenktyniauti 24 metų amžiaus vaikinas išsyk plėšė pergales mėgėjų „Street“ lygoje, pernai iš karto pakilęs į „Semi-Pro“ lygą čempionate liko antras. Kaune naktimis prie pulto jaunimą šokdinantis DJ-us šiemet nusprendė nebesistengti dėl dar vienos „Semi-Pro“ lygos pakopos iki aukščiausio laiptelio ir nešvaistydamas laiko pasiryžo kilti dar aukščiau, į kovą su aukščiausios prabos Lietuvos „drifto“ meistrais.

Ir kol absoliuti dauguma lenktynininkų aukščiausioje lygoje čiuožia šonu BMW automobiliais, o kai kurie senesniais „Nissan“ S modeliais, V. Rimkus kitiems metams ruošia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse dar neregėtą „Nissan 350Z“ automobilį. Lenktynininkas sako, kad tai dar neatrastas ginklas „drifto“ kovoms.

„Lietuvoje dar niekas nėra gaminęs tokio automobilio PRO lygos varžyboms. Kiek žinau, net ir Baltijos šalyse niekas nėra važiavęs tokiu. Žinau, kad Latvijoje vieną pagamino, tačiau mūsų krašte niekas juo nevažiavo. Tikiuosi, mano bolidas įneš šiek tiek naujovių į mūsų sporto automobilių parką, žiūrovams bus daugiau kur akis paganyti. Manau, kad tai neatrastas modelis. Jis turi patogią ratų bazę ir gerai paskirstytą svorį. Automobilis nėra brangus, patikimas, jo aptarnavimas racionaliai įkainotas, tad įsigijau jį daug negalvodamas, tikiu, kad būsiu konkurencingas“, – aiškino V. Rimkus.

Dauguma lenktynininkų Lietuvoje važinėja BMW automobiliais todėl, kad jie įvairiausius detalių ir perdarymo paketus visoms įmanomoms varžyboms, juos sukonstruoti yra lengva, o atsarginių dalių – nors vežimu vežk. Tuo tarpu nors „Nissan 350Z“ ir yra gerai pritaikytas šonaslydžio varžyboms, jo techniniam paruošimui reikia įdėti kiek daugiau darbo ir daug ką gaminti pačiam.

V. Rimkus anksčiau pats krapštęsis prie savo lenktyninės technikos šį kūrinį išbaigti patikėjo profesionalams. Jį savo dirbtuvėse Kaune surinkinėja Laimonas Laukys. Sako, kad pagaminti automobilį aukščiausios lygos lenktynėms – atsakingas darbas ir jis norėtų daugiau važiuoti, o ne remontuoti.

„Automobilis naujas, tad jį gaminti yra kiek sunkiau, nes visus techninius sprendimus reikės išbandyti mums patiems. Mūsų kraštuose niekas neturi „know-how“, tad viską darome patys. „Nissan“ maksimaliai išlengvintas, net ir stogas iš anglies pluošto. Salone naudosime IRP detales, jos patikrintos su praėjusių metų BMW automobiliu. Važiuoklę teks siųstis iš Estijos arba Lenkijos, nes išsukimo detalių Lietuvoje šiam modeliui niekas negamina. Vis tik aptarnavimas greitas, detalės atsiranda pas mus per porą dienų. Patobulinome ir svorio paskirstymą – pakeitėme variklio tvirtinimo taškus, jis dabar bus labai emai ir pastumtas į centrą, o radiatorius – gale. Gerai, kad šio modelio važiuoklė, granatos, pusašiai ir reduktorius yra tvirti, turėtų laikyti apie 1000 Nm sukimo momentą“, – išaiškino jis.

Nors standartinis „Nissan 350Z“ turi pakankamai galingą, 280 AG pasiekiantį 3,5 litro V6 variklį, turintį potencialo tobulinimui, aukščiausios lygos „driftui“, kur lenktynininkams reikia prasukti galinius ratus, kad automobilis slystu šonu važiuojant netgi didesniu nei 150 km/val. greičiu, to nepakanka. Veegos meistrai prieš pat saloną sugrūdo stipriai patobulintą 4,3 litro „Toyota 3UZ/FE“ V8 formos agregatą, kuris turi netgi superautomobilių variklių detalių ir milžinišką turbiną. Kiek arklio galių išspaus šis agregatas, lenktynininkas dar nesako, tačiau užsimena, kad bent tris kartus daugiau nei standartiniame pakete. Variklis galią į galinius varančiuosius ratus siųs per BMW pavarų dėžę ir trijų diskų „Tilton“ sankabą.

Nors lenktyninis Veegos automobilis per žiemą jau spėjo įgauti savo formas, turi variklį, darbų dar yra daug, tad meistrams teks plušėti nenuleidžiant galvų iki pat balandžio mėnesio. Balandžio 27 dieną Rygoje vyks pirmasis Lietuvos ir Latvijos šalių „drifto“ čempionato etapas, kur žiūrovai galės išvysti šį „Nissan“ į Vygantą Rimkų prie vairo, bandysiantį iš pirmo karto apterlioti patyrusių varžovų priekinius stiklus įkaitusiomis padangų gumos drožlėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(11 žmonių įvertino)
5.0000

Tokio įtempto Pasaulio ralio kroso čempionato dar nėra buvę – laukia finalas Pietų Afrikoje

2019 metų Pasaulio ralio kroso čempionatas balandžio mėnesį startavo Abu Dabyje , o finalinis,...

Arūnas Gelažninkas 2020-ųjų Dakare startuos nauju motociklu, tačiau tai ne vienintelė komandos naujovė (5)

Darkaro raliui besiruošiantys lenktynininkai atskleidžia vis daugiau detalių apie dalyvavimą...

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Patarė, ko Dakaro ralio gerbėjai turėtų nedaryti Saudo Arabijoje (2)

Pasauliui tampant vis kosmopolitiškesniam, naftos klodais turtinga Saudo Arabija garsėja...

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ nugalėtojus sužavėjo bekelės rungtis – panoro nuosavų visureigių (1)

Norint nugalėti konkurse „ Geriausias Lietuvos vairuotojas “, nepakanka gerai jausti automobilį...

Top naujienos

ES ir JK susitarė dėl „Brexit“ pildoma (77)

Europos Sąjungos ir Jungtinės Karalystės derybininkai susitarė dėl „ Brexit “. Apie tai...

Valdantiesiems pavyko: Pranckiečio klausimas gali grįžti į darbotvarkę (361)

Seimo rytiniame posėdyje „valstiečiai“ paprašė balsuoti dėl nepasitikėjimo balsų...

Pražūtingas JAV sprendimas: Kremlius jau trina rankomis, bet laimėtojas gali būti ir kitas (143)

Prieš savaitę prasidėjusi Turkijos operacija Sirijos šiaurėje prieš kurdus iš pirmo žvilgsnio...

Milžiniškas gaisras Alytuje sutrikdė tūkstančių žmonių darbą: įmonės sustabdė savo veiklą

Aplink trečiadienį Alytuje užsidegusią padangų perdirbimo gamyklą „ Ekologistika “...

Karbauskis dėl prekybos mokesčio rodo į Lenkiją, bet ten jis dar negalioja (26)

Valdančiųjų „valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis kartoja, kad didžiųjų prekybos...

Strazdauskaitės nužudymo byloje – nauji posūkiai: prabilo apie keistas budelių spekuliacijas ieškiniai – šimtatūkstantiniai (126)

Kauno apygardos teismas ketvirtadienį toliau nagrinėja Ievos Strazdauskaitės nužudymo bylą....

Seime beprecedentis balsavimas dėl Pranckiečio likimo: ką tai reiškia praktiškai papildyta 12:42 val. (122)

Seimas balsavo už nepasitikėjimą Seimo narių balsus per balsavimą dėl Viktoro Pranckiečio...

Agnė Kuzmickaitė – apie pažintį su mados imperatore Wintour: tai kažkas neįtikėtino

Viena garsiausių šalies drabužių dizainerė Agnė Kuzmickaitė atvirauja: „Mano tikslas –...

Moliūgų ir grikių salotos – jūs net neįsivaizduojate, koks malonumas jūsų laukia

Iki gyvo kaulo įkyrėjo grikių košė? Nebeišmanote, kuo dar ją pagardinti? Nieko tokio, nes...

Sveikatos receptas. Visa tiesa apie imunitetą: kaip jis kovoja su vėžiu, kas jam iš tiesų padeda, o kas trukdo? (1)

Prasidėjus peršalimo ir gripo sezonui, vis daugiau girdime apie imuniteto stiprinimą. Vieni siūlo...