aA
Per paskutinius porą metų itin greitai tobulėjęs ir sportininko karjeros laiptais pasišokinėjant lipęs Vygantas Rimkus šiemet užšoko ant aukščiausios „drifto“ pakopos ir dalyvaus aukščiausios lygos Lietuvos šonaslydžio čempionato varžybose. Priešingai nei šios lygos senbuviai, kaunietis, interneto gyventojams ir sporto aistruoliams labiau žinomas Veegos vardu, kovoms rinksis Baltijos šalyse slydimui šonu dar nematytą automobilį „Nissan 350Z“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos drifto čempionatui ruošia "Nissan 350Z"
Lietuvos drifto čempionatui ruošia "Nissan 350Z"
© Komandos archyvas

Vos prieš porą metų pradėjęs lenktyniauti 24 metų amžiaus vaikinas išsyk plėšė pergales mėgėjų „Street“ lygoje, pernai iš karto pakilęs į „Semi-Pro“ lygą čempionate liko antras. Kaune naktimis prie pulto jaunimą šokdinantis DJ-us šiemet nusprendė nebesistengti dėl dar vienos „Semi-Pro“ lygos pakopos iki aukščiausio laiptelio ir nešvaistydamas laiko pasiryžo kilti dar aukščiau, į kovą su aukščiausios prabos Lietuvos „drifto“ meistrais.

Ir kol absoliuti dauguma lenktynininkų aukščiausioje lygoje čiuožia šonu BMW automobiliais, o kai kurie senesniais „Nissan“ S modeliais, V. Rimkus kitiems metams ruošia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse dar neregėtą „Nissan 350Z“ automobilį. Lenktynininkas sako, kad tai dar neatrastas ginklas „drifto“ kovoms.

„Lietuvoje dar niekas nėra gaminęs tokio automobilio PRO lygos varžyboms. Kiek žinau, net ir Baltijos šalyse niekas nėra važiavęs tokiu. Žinau, kad Latvijoje vieną pagamino, tačiau mūsų krašte niekas juo nevažiavo. Tikiuosi, mano bolidas įneš šiek tiek naujovių į mūsų sporto automobilių parką, žiūrovams bus daugiau kur akis paganyti. Manau, kad tai neatrastas modelis. Jis turi patogią ratų bazę ir gerai paskirstytą svorį. Automobilis nėra brangus, patikimas, jo aptarnavimas racionaliai įkainotas, tad įsigijau jį daug negalvodamas, tikiu, kad būsiu konkurencingas“, – aiškino V. Rimkus.

Dauguma lenktynininkų Lietuvoje važinėja BMW automobiliais todėl, kad jie įvairiausius detalių ir perdarymo paketus visoms įmanomoms varžyboms, juos sukonstruoti yra lengva, o atsarginių dalių – nors vežimu vežk. Tuo tarpu nors „Nissan 350Z“ ir yra gerai pritaikytas šonaslydžio varžyboms, jo techniniam paruošimui reikia įdėti kiek daugiau darbo ir daug ką gaminti pačiam.

V. Rimkus anksčiau pats krapštęsis prie savo lenktyninės technikos šį kūrinį išbaigti patikėjo profesionalams. Jį savo dirbtuvėse Kaune surinkinėja Laimonas Laukys. Sako, kad pagaminti automobilį aukščiausios lygos lenktynėms – atsakingas darbas ir jis norėtų daugiau važiuoti, o ne remontuoti.

„Automobilis naujas, tad jį gaminti yra kiek sunkiau, nes visus techninius sprendimus reikės išbandyti mums patiems. Mūsų kraštuose niekas neturi „know-how“, tad viską darome patys. „Nissan“ maksimaliai išlengvintas, net ir stogas iš anglies pluošto. Salone naudosime IRP detales, jos patikrintos su praėjusių metų BMW automobiliu. Važiuoklę teks siųstis iš Estijos arba Lenkijos, nes išsukimo detalių Lietuvoje šiam modeliui niekas negamina. Vis tik aptarnavimas greitas, detalės atsiranda pas mus per porą dienų. Patobulinome ir svorio paskirstymą – pakeitėme variklio tvirtinimo taškus, jis dabar bus labai emai ir pastumtas į centrą, o radiatorius – gale. Gerai, kad šio modelio važiuoklė, granatos, pusašiai ir reduktorius yra tvirti, turėtų laikyti apie 1000 Nm sukimo momentą“, – išaiškino jis.

Nors standartinis „Nissan 350Z“ turi pakankamai galingą, 280 AG pasiekiantį 3,5 litro V6 variklį, turintį potencialo tobulinimui, aukščiausios lygos „driftui“, kur lenktynininkams reikia prasukti galinius ratus, kad automobilis slystu šonu važiuojant netgi didesniu nei 150 km/val. greičiu, to nepakanka. Veegos meistrai prieš pat saloną sugrūdo stipriai patobulintą 4,3 litro „Toyota 3UZ/FE“ V8 formos agregatą, kuris turi netgi superautomobilių variklių detalių ir milžinišką turbiną. Kiek arklio galių išspaus šis agregatas, lenktynininkas dar nesako, tačiau užsimena, kad bent tris kartus daugiau nei standartiniame pakete. Variklis galią į galinius varančiuosius ratus siųs per BMW pavarų dėžę ir trijų diskų „Tilton“ sankabą.

Nors lenktyninis Veegos automobilis per žiemą jau spėjo įgauti savo formas, turi variklį, darbų dar yra daug, tad meistrams teks plušėti nenuleidžiant galvų iki pat balandžio mėnesio. Balandžio 27 dieną Rygoje vyks pirmasis Lietuvos ir Latvijos šalių „drifto“ čempionato etapas, kur žiūrovai galės išvysti šį „Nissan“ į Vygantą Rimkų prie vairo, bandysiantį iš pirmo karto apterlioti patyrusių varžovų priekinius stiklus įkaitusiomis padangų gumos drožlėmis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(11 žmonių įvertino)
5.0000

Po metų pertraukos žiedinių lenktynių čempionatas grįžta į „Nemuno žiedą“

Lietuvos žiedinių lenktynių ir „Time Attack“ čempionatas po metų pertraukos grįžta į...

Į Visaginą sugražino legendinį ralį: greičiausiojo titulą čia pelnė Dominyko Butvilo ekipažas

Į ralio gerbėjų akiratį sugrįžęs „Rally Cup Visaginas “ – ralis Visagino miesto taurei...

K. Šikšnelio debiutas Italijos „Porsche Carrera Cup“ lenktynėse kupinas brangių pamokų

Daugkartinis Lietuvos kartingo čempionato nugalėtojas ir pasaulio kartingo čempionato prizininkas...

Lietuvos drifto planus sujaukė Baltarusijos režimas

Dėka Baltarusijos muitinės veiklos pokyčių, pirmasis Lietuvos drifto čempionato Street ir Semi...

Metė iššūkį „drago“ galiūnams: į lenktynių trasą – su 40 metų senumo „bulka“

Dažnesni automobilių traukos varžybų lankytojai Tomą Čižauską jau yra įsiminę. Vyras vienas...

Top naujienos

Karo ekspertai: Rusijos armijos atakos rodo – artėja didelis mūšis

Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N’ Loaded“ ekspertai teigia, kad rusai...

Gyventojų pajamos augo, tačiau viską suvalgė infliacija: sausis buvo lūžio taškas

Pirmąjį šių metų ketvirtį gyventojų darbo pajamos augo sparčiau nei prieš metus ir didėjo...

Naujausi duomenys iš karo Ukrainoje: rusai prarado apie trečdalį turėtų pajėgų, ruošiasi prijungimo scenarijams

Ukraina skelbia, kad Rusijos pajėgos savaip sureagavo į ukrainiečių pergalę ir grupės lyderio...

Karas Ukrainoje. Ukrainos kariai prasibrovė iki pasienio su Rusija: pone prezidente, mes čia! perspėjama, kad rusai rengia specialią operaciją „Azovstal“

Ukraina pirmadienį rengiasi naujam Rusijos puolimui rytiniame Donbaso regione, Kyjivui pareiškus,...

Suomijos prezidentas po pokalbio su Putinu: esu nustebęs (6)

Plataus masto Rusijos įsiveržimas į Ukrainą yra įrodymas, kad Kremlius gali užpulti...

Populiariausias savaitės darbo pasiūlymas – administratoriui: kviečiama dirbti nuotoliu ir gauti 2000 eurų atlyginimą

Apžvelgdama savaitės populiariausius darbo skelbimus, CV-Online marketingo vadovė Rita...

Po griausmingos Ukrainos pergalės „Eurovizijoje“ – rusų įniršis: nori, kad šalis būtų diskvalifikuota iš konkurso (2)

Rusijos socialiniuose tinkluose užvirė diskusijos, kai Ukraina buvo paskelbta 2022 metų...

Pasipylė nepavydėtinos nuomininkų istorijos: už nuomą nemoka pusę metų arba užgrobia butą be jokių nuomos sutarčių

Kaistant būsto nuomos rinkai, pasigirsta vis daugiau istorijų apie nemokius, svetimą nuosavybę...

Ar programišiai gali įsilaužti į jūsų automobilio sistemas: rizika didesnė nei galvojate

Ar kada susimąstėte, kad programišiai gali įsilaužti ne tik į jūsų kompiuterį ar telefoną,...

Amerikiečių studija – kas dėl karo dėsis grūdų rinkoje

Karas Ukrainoje kelia vis didesnę įtampą pasaulinėje grūdų rinkoje.