Nauja techninės komandos strategija, kartografo etatas ir naujos patirtys – tokias mintis dėstė vos iš lėktuvo išlipęs „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas. Panašu, jog jau klasika virtusi patarlė „Dakaras baigėsi – prasideda Dakaras“ valdo vilniečio sąmonę ir septintojo maratono planavimas jau prasidėjo.
B. Vanago komandos sutikimas oro uoste
© DELFI / Domantas Pipas

5/6 – toks dabartinis „General Financing team Pitlane“ piloto rezultatas sunkiausiose pasaulio lenktynėse. Daugiau kaip prieš penkmetį, pirmąkart žengęs į neištirtą teritoriją su latvišku automobiliu, B. Vanagas pasiekė finišą 65 vietoje. Ją sekė 35 pozicija antrame iššūkyje.

Su augančia patirtimi pakeitus ir automobilį, 2015-aisiais finišas buvo pasiektas 24-oje vietoje, 2016-aisiais – 26-oje. Šiemet pilotas džiaugiasi, jog pavyko reabilituotis po pernykštės nesėkmės ir, nepaisant ekipažą kamavusių techninių bėdų, kurios lėmė 30 vietą šių metų maratone, optimizmo nepraranda. Didesnę dalį maratono stabiliai dvidešimtuko ribose judėjęs Vyčiu pažymėtas „Toyota Hillux“ rodo, jog tiek tinkamas tempas, tiek susiklausymas tarp ekipažo narių yra, o techninių bėdų ar klaidų šio tipo lenktynėse išvengti neįmanoma, tiesiog vienos iš jų baudžia labiau, kitos mažiau.

Apmaudi įvykių seka, lėmusi 24 valandų baudą, šiemet negailestingai nubloškė ekipažą tolyn nuo džiuginančių rezultatų, tačiau leido išbandyti naujas taktikas bei išanalizuoti padarytas klaidas. Dabar B. Vanagas jau svarsto galimybę perorientuoti techninės pagalbos pajėgas taip, kad jos būtų pasiekiamos maksimaliai greitai ir leistų tęsti kovą dėl pozicijų neprarandant brangaus laiko.

Kita naujovė, apie kurią prasitarė pilotas, tai iš lyderių perimta patirtis šturmano informacijos ruošime. B. Vanagas tikisi rasti talentų, galinčių padėti komandai operatyviai pasiruošti sekančios dienos maršrutui, turint bent dalinį supratimą apie laukiantį reljefą. Tokia informacija leistų lengviau priimti strateginius sprendimus dėl važiavimo tempo skirtingose greičio ruožų vietose ir išvengti nereikalingų staigmenų.

Nors elitinių dalyvių sąraše esantiems dalyviams draudžiama važiavimo metu su savimi turėti bet kokio tipo žemėlapį, tačiau iš anksto atlikti analizę draudžiama nėra, tad lyderiai šią galimybę išnaudoja ir tai jiems leidžia turėti stabilų ir greitą tempą. Trumpai tariant – nuo pirmosios dienos Lietuvoje komanda pradeda žengti link dar geresnių „namų darbų“ pasiruošimo, lyderių patirties perėmimo ir tikslo siekti geresnių rezultatų.

Palikęs pietų Amerikos šilumą už nugaros, B. Vanagas jau netrukus ners į kito itin svarbaus jo komandai įvykio epicentrą – savaitgalį Utenos ir Molėtų apylinkėse startuosiančio žiemos ralio rūpesčius.

O trečiadienį 13 val. sportininkas apsilankys DELFI tiesioginėje vaizdo konferencijoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Trumpas priėmė Putino iššūkį: šių ginklavimosi varžybų Kremlius tęsti tiesiog nepajėgs (251)

Tebūnie ginklavimosi varžybos. Mes juos pranoksime visur. Taip dar 2016-ųjų gruodį sakė tuomet...

Audra niokoja Kauną: vanduo apsėmė gatves, vėjas vartė reklamų stendus ir medžius (39)

Antradienio popietę Kauną užklupo škvalas. Smarki liūtis užtvindė kai kurias svarbias Kauno...

Už grasinimus susidoroti su DELFI žurnalistu Vitai Jakutienei skirta kardomoji priemonė (294)

Po straipsnio „ Pravieniškių mafija. Kruvina Kauno nusikaltėlių kova: „pupytės“ mylimasis...

Patikrino kavines kelyje į pajūrį: rezultatas kraupus (118)

Patiekalai iš neaiškios kilmės žaliavų, nešvara, žalia mėsa šalia ką tik paruoštų...

Patarė, ko geriau nedaryti, jei per liūtį automobilis įstrigo baloje (3)

Dažnas atvejis per smarkias liūtis – kirsti gilių balų nesiryžtančių vairuotojų tuntai ir...

Tragedija Italijos greitkelyje: įgriuvo didžiulio viaduko dalis, žuvo dešimtys žmonių papildyta 18:27 (186)

Greitkelyje netoli Italijos miesto Genujos sugriuvo didžiulio viaduko dalis, skelbia BBC. Žuvo...

Gydytojas nebegali tylėti: nesuvokiu, ką padaro vaikas, kad tėvai jį apipila karšta sriuba ar kava? (110)

Skubiosios medicinos vyresnysis gydytojas rezidentas, tinklaraščio „ Pragaro ambulatorija “...

16-mečiai aštuntfinalyje neturėjo vargo su Nyderlandais: taškų pelnė visi 12 žaidėjų (15)

Lietuvos jaunučių (iki 16 metų) krepšinio rinktinė Europos čempionate Serbijoje vis dar nesutiko...

Kambariniai augalai, kurių negalima laikyti namuose (10)

Kiekviena gėlė turi tik jai vienai būdingą energetiką. Kai kurios teigiamai veikia namų...

Guoga sako planuojantis baigti politinę karjerą, bet užsimena ir apie kitus scenarijus (52)

Europos Parlamento narys Antanas Guoga sako planuojantis kitąmet pasibaigus kadencijai nutraukti...