Nors įprastai „Oregon Team“ komandoje didžiausiu greičiu pasižymi daug patirties formulių lenktynėse sukaupęs Damiano Fioravanti, šįkart greitesnis buvo G. Grinbergas. Jo greičiausias ratas atsidūrė trečioje rezultatų protokolo vietoje. Iš viso buvo klasifikuotas 31 LMP3 kategorijos pilotas. Gustas buvo greitesnis nei pasaulio TCR Taurės lenktynių laimėtojas Yann Ehrlacher ir susilaukė pagyrimo iš nedaugžodžiaujančio „Oregon Team“ vadovo Giorgio Testa. Komandos draugai juokavo, kad greičio galėjo pridėti ir Gusto šalmo naujas dizainas, kurį sukūrė žinoma Italijos įmonė „CF Design“. Jos paslaugomis naudojasi is Formulės 1 pilotas Valteri Bottas.

G. Grinbergas taip pat buvo patenkintas savo forma prieš Barselonos 4 valandų lenktynes.

„Dieną pradėjau labai neskubėdamas. Po paskutinių lenktynių Monzoje praėjo du mėnesiai, reikėjo vėl priprasti prie automobilio. Negaliu sakyti, kad visą tą laiką nevairavau. Vairavau, bet ne lenktyninį automobilį. Ruošiuosi B1 kategorijos vairavimo egzaminui. Sėkmingai išlaikiau teoriją bei vairavimo mokyklos praktikos testus. Beliko „Regitros“ egzaminas. Parskridęs iš Barselonos jį laikysiu. O trasoje po truputį greitėjau ir dienos pabaigoje pavyko pasiekti gerą rezultatą. Automobilį jaučiu vis geriau ir tikiuosi, kad šeštadienį būsime ant apdovanojimų pakylos“, – po sėkmingos treniruotės sakė G. Grinbergas.

Europos Le Mano Serija į Barselonos trasą grįžta po 10 metų pertraukos. Ir grįžta ne bet kaip. Pirmą kartą šių lenktynių finišas įvyks tamsoje. Lietuvos laiku šeštadienį startas bus duotas 19.30 val., o finišas 23.30 val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją