Sudėtingą sezoną važiuojantis Giedrius Notkus į „Rally Classic Druskininkai 2015“, vyksiantį spalio 2-3 dienomis, žvelgia su optimizmu. Kartą jau čia triumfavęs sportininkas tikisi ir vėl užlipti ant aukščiausio apdovanojimų laiptelio.
Giedrius Notkus
© Organizatorių nuotr.

– Giedriau, šis sezonas Jums išties nelengvas, banguotas. Kaip jį vertinate pats?

– Tikrai šis sezonas buvo labai nelengvas ir rezultatų tikėjomės geresnių. Deja, turima technika neleido to pasiekti. Trijų ralių nebaigėme dėl variklio gedimo. Vieną ralį finišavom „pamušti“ – teko virsti ant stogo, po to vėl kritom ant ratų ir važiavome be priekinio stiklo.

Po visų nesėkmių paskutinį ralį važiavome atsargiai, ne rezultato siekdami, o savo malonumui.

- O kokie tikslai keliami finaliniam etapui?

– Jeigu žiūrėsime iš čempionato perspektyvos, tai tikslų jau neturime. Čempionatas prarastas, todėl, atrodo, kad nebereikėtų smarkiai lėkti. Iš kitos pusės žvelgiant, man „Rally Classic“ Druskininkai yra vienas smagiausių ralių. Čia esu laimėjęs, todėl mano prisiminimai – tik geri. Todėl pabandysime pakovoti dėl prizinių vietų ir galbūt net laimėti.

- Ar kojos nepakiš visą sezoną kankinusios techninės problemos?

– Paskutiniame ralyje jau nebeturėjome jokių techninių problemų. Automobilis buvo kelis kartus peržiūrėtas ir pertikrintas. Jis ralį atlaikė puikiai. Tokiu pačiu principu ruošimės ir etapui Druskininkuose. Tikiuosi, kad technika mūsų nenuvils ir leis finišuoti sėkmingai.

- Kaip pats sakėte, esate čia laimėjęs, tad trasas turbūt pažįstate puikiai. Kuo Jums patinka „Rally Classic“ Druskininkai?

– „Rally Classic“ trasos šiek tiek skiriasi nuo kitų Lietuvos etapų. Čia yra įvairių greičio ruožų: greitų, kieto ir minkšto grunto, techniškų. Tačiau man įspūdingiausias – Grūto miestelio pušyne esantis greičio ruožas, kuris labai vingiuotas, techniškas, įdomus ir sudėtingas. Jame geriausiai galima pamatyti ekipažo bendrą darbą ir vienas kito supratimą.

- Praėjusiais metais daugelis sportininkų nebaigė lenktynių. Šiemet daugelis greičio ruožų išliks tokie patys, taigi – jau pažįstami. Galbūt tai leis lenktynininkams siekti geresnių rezultatų?

– Lenktynės dažniausiai nebaigiamos dėl didelės konkurencijos, sukeltų avarijų. Jeigu šiemet ir vėl bus didelė konkurencija, lenktynininkai, kaip mes sakome, važiuos ant ribos – tai vėl visko gali būti. Mums nutiko tas pats praėjusiais metais naktiniame greičio ruože, kai per greitai važiuodami išlėkėme iš trasos ir praradome net 13 minučių. Negali žinoti, kaip pasiseks, kokios kortos tau iškris. Juk čia ralis – čia gali nutikti visko.

- Druskininkuose pasibaigs sezonas, kuris Jums tikrai nebuvo lengvas. Visgi, galbūt jame radote kažką naujo, kas jus stebintų ar džiugintų?

– Taip. Mane labai nustebino patys lenktynininkai, kurie vėl pradėjo gausiai dalyvauti, lyginant šiuos metus su praėjusiais ar užpraėjusiais. Ypač daug sugrįžo aukšto meistriškumo pilotų: Deividas Jocius, Dominykas Butvilas, Benediktas Vanagas, Martynas Samuitis. Jie labai smarkiai pakėlė lygį.

Pavyzdžiui, mes Elektrėnų ralyje tą patį ruožą šiemet įveikėme 10 sekundžių greičiau nei praėjusiais metais ir neparodėme geriausios rezultato. Vadinasi, kiti pasirodė dar geriau. Lietuvos ralio lygis vėl kyla ir tai labai džiugu.

Apie „Rally Classic Druskininkai“

„Rally Classic Druskininkai“ – tai visą sezoną vainikuojantis įspūdingiausias visų metų ralio renginys Druskininkuose, garantuojantis bekompromisę kovą dėl čempiono titulo ir kasmet sulaukiantis vis daugiau automobilių sporto gerbėjų dėmesio iš Lietuvos, Baltarusijos, Lenkijos, Suomijos ir kitų šalių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Palangos „Gera Dovana Drift“ varžybų trasa – viena sudėtingiausių čempionate

Liepos 20 dieną, penktadienio vakarą, iš karto po „ Aurum 1006 km lenktynių “ kvalifikacijos,...

Antras „Naktininės Lenktynės 420“ etapas: dvigubai daugiau distancijos ir azarto (2)

Pirmosios Lietuvoje ištvermės „Naktinės Lenktynės“ startavo gegužę. Rugpjūčio 11 dieną...

Estijos ralyje lietuviai patyrė avariją (13)

Šį savaitgalį vykstančiame „Shell Helix Rally Estonia“ startavę du ekipažai iš Lietuvos...

„Bracket drag“ lenktynėse Palangoje sunkiausia bus profesionalams (2)

„Aurum 1006 km lenktynių“ metu ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje vyks „Bracket“...

Pasaulio čempionato lyderis „Hyundai i30 N TCR“ varžysis Lietuvoje (1)

Ką tik iš gamyklos Alzenau (Vokietija), dar kvepiantis dažais, toks pats, kaip pasaulio čempionate...

Top naujienos

Seimo archyve saugomi protokolai atskleidžia naujojo „valstiečių“ tyrimo ištakas (116)

Aiškindamas naujos Seimo tyrimo komisijos kūrimo motyvus, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų...

Rusijoje - įsiūtis dėl apdovanojimo Baltijos šalims: Lietuvą palygino su kanibalais (567)

Po to, kai praėjusią savaitę Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu su kitų Baltijos...

Sostinės policija sulaikė išžaginimu įtariamą „alfą vyrą“ Airiną Arutiunianą prašo atsiliepti nukentėjusias (88)

Sostinės kriminalinės policijos pareigūnai sulaikė fotografu pasivadinusį asmenį, viliojusį...

Listerija užkrėstos šaldytos daržovės Lietuvoje išimamos iš prekybos (36)

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos...

Įvertino Trumpo ir Putino kūno kalbą: itin keista (77)

Ką iš tiesų Donaldas Trumpas galvoja apie Vladimirą Putiną? O ką pastarasis apie savo kolegą...

Nufilmavo nemalonų reginį: į upę Kaune veržiasi fekalijos (11)

Į portalą „ Kas vyksta Kaune “ kreipėsi Panemunės gyventojai. Pasak jų, jau savaitę iš...

„Google“ skiriama rekordinė bauda (1)

„ Google “ skiriama rekordinė Europos Sąjungos bauda už „ Android “ išmaniųjų telefonų...

Atsakymai į dažniausiai gyventojų užduodamus klausimus „Sodrai“ po mokesčių reformos (11)

„Ar sujungus darbdavio ir darbuotojo mokamus mokesčius nesumažės mano atlyginimas ir „ Sodros...

Kupšys: galime sakyti, kad esame automobilių kraštas, bet po kurio laiko pamatysime, kad esame laužynas (15)

Nesant automobilių mokesčio lietuviai gali vadinti save automobilių kraštu, tačiau tai...

Įvedus protingą automobilių mokestį dyzelinių išlaikymas smarkiai išaugtų (179)

Kol Lietuvoje neįvesti nauji transporto priemonių mokesčiai, dujomis varomų automobilių...