aA
Prieš „DHL Rally Elektrėnai“ startą Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras sau išsikėlė du tikslus: pirma vieta savo klasėje ir TOP7 bendroje ralio įskaitoje, tačiau rugsėjo 10 dieną vykusių varžybų pradžia lengvo pasivaikščiojimo varžybose nežadėjo. Šis ralis buvo sunkus ne tik jiems, bet ir kitiems sportininkams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras
© Valentino Leskausko nuotr.

„Dar prieš ralį kalbėjau, kad labai norime pakliūti tarp septynių greičiausių ekipažų, tačiau visgi pagrindinis šio ralio uždavinys buvo nepraleisti į priekį ruso Aleksandro Gorelovo, kurį bendroje LRČ2-N4 klasėje prieš šį etapą lenkiau vos vienu tašku. Tikrai žinau, kad ir varžovas turėjo lygiai tokį patį tikslą – aplenkti mane. Jau po pirmųjų greičio ruožų tapo aišku, kad kautis su juo reikės iki galo, o tai džiugino. Smagu varžytis, kai trasoje tvyro intriga, nes tuomet pamatai, ar sugebi susitvarkyti su įtampa, ar sugebi valdyti emocijas, ar gali išlaikyti tempą, susikoncentruoti bei nedaryti klaidų“, – pasakojo G. Šlepikas.

Klaidomis pažymėta ralio pradžia

„DHL Rally Elektrėnai“ organizatoriai numatė aštuonis greičio ruožus. Pirmajame jų naują bolidą – „Mitsubishi Lancer Evo X“ – šiame sezone vairuojantis G. Šlepikas buvo 8-as, atsilikęs nuo ruožo nugalėtojo Vaidoto Žalos 25,5 sek. A. Gorelovas čia nuo Gintauto atsiliko 7,1 sek. ir buvo vienuoliktas.

Kitame ruože greitesnis jau buvo A. Gorelovas, pranokęs G. Šlepiką 1,9 sek. Po dviejų ruožų bendroje įskaitoje juos skyrė 5,1 sek. Abu žengė atitinkamai aštuntoje ir dešimtoje vietose.

„Pirmajame greičio ruože pasirinkau labai didelį tempą, bet viso ruožo be klaidų įveikti nepavyko. Iki finišo likus apie 500 metrų pračiuožiau sankryžą ir užgesinau variklį, dėl to praradau apie 10-15 sekundžių. Antrajame ruože taip pat stengiausi važiuoti greitai, bet klaidų vėl nepavyko išvengti. Likus apie 300 metrų iki finišo išlėkiau iš trasos ir sulanksčiau bolido vairo traukę. Laimei, čia lydėjo sėkmė ir šiaip ne taip sugebėjau pasiekti serviso zoną, kur automobilis buvo suremontuotas“, – taip sunkią varžybų pradžią apibūdina lenktynininkas.

Visose klasėse bendroje čempionato įskaitoje prieš Elektrėnų ralį virė rimta kova. Elektrėnuose kiekvienas norėjo iškovoti kuo daugiau taškų. Apie ralyje tvyrojusią intrigą liudijo ir kitų lenktynininkų klaidos. Jau pirmajame greičio ruože iš kovos pasitraukė avariją patyręs čempionato lyderis Martynas Samsonas. Antrame greičio ruože ratą pramušė vos aštuoniais taškais mažiau bendroje įskaitoje turintis V. Žala, kuris po šio incidento nusirito į pirmojo trisdešimtuko galą. Taigi ralis ir pats ralio čempionatas tapo dar labiau nenuspėjamas.

3 ir 4 greičio ruožuose G. Šlepikas toliau pamažu augino persvarą prieš rusą. Įpusėjus Elektrėnų raliui jis žengė 6-oje bendros įskaitos vietoje ir 12,4 sek. lenkė A. Gorelovą, kuris bendroje įskaitoje buvo 7-as.

„Po serviso zonos nutariau sumažinti tempą ir 3 greičio ruožą pravažiavau be klaidų, tačiau ketvirto greičio ruožo pabaiga ir vėl buvo ne itin sėkminga.. Paskutiniame posūkyje galiniu dešiniu ratu atsirėmiau į aukštą kelio kraštą ir numontavau padangą“, – įspūdžiais dalinasi pilotas.

Po pertraukos

„Antroje varžybų dalyje viskas toliau vyko pagal išsikeltą planą. Servisas ir pietūs truko apie 2 valandas, taigi susidėliojau galvoje visas mintis ir nusiraminau“, – teigė G. Šlepikas. Likusiuose keturiuose greičio ruožuose jo ir A. Pivoro ekipažas tris kartus buvo greitesnis už rusų duetą. Pastarasis tik septintajame greičio ruože buvo 2,3 sek. pranašesnis už lietuvius.

„Po pertraukos pirmus tris ruožus pravažiavau labai atsargiai – nutariau nebelaužyti automobilio, neberizikavau, suradau tokį tempą, kad galėčiau rusų ekipažą išlaikyti už nugaros. Žemesnis tempas pasiteisino, nes leido trasą įveikti be klaidų ir ne tik išlaikyti, bet ir padidinti persvarą prieš pagrindinį varžovą“, – pasakoja G. Šlepikas.

„Už paskutinio greičio ruožo laimėjimą klasėje gaunami trys papildomi taškai. Taigi prieš jo startą susikaupiau ir nedarydamas nė menkiausios klaidos užfiksavau gerą rezultatą. Bendroje ralio įskaitoje čia buvau septintas, o savo klasėje – greičiausias“, – papildomais trimis taškais džiaugiasi G. Šlepikas.

„MKtechnika – SlepikasMotorsport“ komandos nariai aštuonis Elektrėnų ralio greičio ruožus įveikė per 1 val. 10 min. 2,2 sek. ir bendroje įskaitoje užėmė 7-ą vietą. Nuo ralio nugalėtojo Giedriaus Notkaus (LRČ1 klasė) ekipažas atsiliko 3 min. 23,8 sek.

Intriga iki pat finišo

Ir nors prieš prasidedant paskutiniam greičio ruožui, atstumai tarp greičiausių lenktynininkų buvo gana nemaži, tačiau totalizatoriuje statyti už taip ir pasibaigsiančias varžybas būtų buvę didžiulė klaida.

Ralio nugalėtojas nepasikeitė – juo tapo G. Notkus, tačiau varžybos jam nebuvo lengvos, klaidų ir įspūdingų, žiūrovams padovanotų momentų, neišvengė ir jis. Jam į nugarą vis kvėpavo latvis Janis Vorobjovas, taigi Giedriui reikėjo išlaikyti aukštą tempą. Stengdamasis jį pavyti, latvis paskutiniame greičio ruože padarė klaidą, pramušė ratą ir dėl to buvo priverstas antrąją poziciją užleisti Deividui Jociui.

Antrame greičio ruože klaidą padaręs V. Žala vėliau buvo labai greitas – jis laimėjo keturis greičio ruožus iš eilės ir iš 28 vietos sugebėjo pakilti iki šeštos pozicijos. Tai jis padarė paskutiniame greičio ruože – G. Šlepikas nuo Vaidoto atsiliko vos 2,2 sek.

Pirma vieta klasėje

Elektrėnų ralyje LRČ2 klasėje G. Šlepikas užėmė pirmąją vietą, aplenkęs pagrindinį čempionato varžovą A. Gorelovą 38 sekundėmis. Ši pergalė jam leido sustiprinti pirmą poziciją bendroje įskaitoje.

„Elektrėnų ralio pradžia buvo labai jaudinanti – jaučiau įtampą. Tikriausiai dėl to ir dariau daug klaidų. Po pertraukos pavyko nusiraminti ir antroje varžybų dalyje važiavau atsargiau, vykdžiau savo planą. Ralis buvo labai nenuspėjamas, o lenktynininkų klaidos darė jį intriguojančiu. Iki pat finišo tikriausiai nei vienas nesijautė užtikrintas savo vieta – ralis daugumai buvo nelengvas“, – apibendrino G. Šlepikas.

„Dabar lauksime paskutinio etapo – Druskininkų ralio, kur bus ne ką mažesnė kova. Be to, šiame etape pelnyti taškai bus dauginami iš 1,5 koeficiento, taigi reikės stengtis konkurentus būtinai išlaikyti už nugaros“, – pridūrė pilotas.

„DHL Rally Elektrėnai“ TOP10:

1. G. Notkus / D. Strižanas (Mitsubishi Lancer Evo IX) 1:06:38.40

2. D. Jocius / D. Zvicevičius (Mitsubishi Lancer Evo IX) +41.60

3. J. Vorobjovs / A. Malnieks (Mitsubishi Mirage) +1:07.00

4. B. Vanagas / G. Germanavičiūtė (Subaru Impreza WRC) +1:39.10

5. R. Čapkauskas / T. Šipkauskas (Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:23.30

6. V. Žala / Ž. Žala (Mitsubishi Lancer Evo VIII) +3:21.60

7. G. Šlepikas / A. Pivoras (Mitsubishi Lancer Evo X) +3:23.80

8. A. Gorelov / I. Skuridin (Mitsubishi Lancer Evo X) +4:01.80

9. L. Vaškys / L. Paškevičius (Mitsubishi Lancer Evo IX) +4:13.50

10. L. Habaj / D. Dymurski (Ford Fiesta R5) +4.24:60

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Kremliaus Trojos arklys Europoje: pavojingas susitarimas su rusais – tik pradžia (128)

Dar 2017-ųjų lapkritį Ispanija kaltino Rusiją dėl kišimosi į referendumą Katalonijoje....

Ketvertuko šeimoje po kaltinimų vyrui – skaudūs išbandymai: motina ryžosi prabilti atvirai (108)

Ašaros, pakilęs kraujo spaudimas ir dingstantis pienas – pirmojo Panevėžyje ir šešto Lietuvoje...

Carolinos Herreros patarimai vyresnio amžiaus moterims: ko niekada neturėtumėte vilkėti (8)

Niekas taip nesendina moters, kaip apsimetinėjimas, kad ji vis dar jauna, įsitikinusi Carolina...

Po triuškinančios pergalės – Jasikevičiaus juokai apie „snaiperį“ Kavaliauską (9)

„Betsafe – LKL “ čempionate Kauno „Žalgiris“ (10/1) Šiaulių „Šiaulius“ (0/11)...

Tamsiausių XX a. laikų atgarsiai grįžta: ištisa tauta sąmoningai marinama badu (61)

Pasaulį šokiravęs žurnalisto Jamalo Khashoggi nužudymas verčia priminti, kad Saudo Arabijos...

Vaida Skaisgirė - apie tai, ko nerodo socialiniuose tinkluose, ypatingą jų namų taisyklę ir iššūkiu tapusią sūnaus Ato savybę (1)

TV laidų kūrėja ir vedėja Vaida Skaisgirė sekantiems ją socialiniuose tinkluose atrodo lyg...

Prie Estijos pakilimo prisidėjęs estas: nustokite pagaliau su mumis lygintis (233)

Svarbiausia ir pagrindinė idėja Lietuvai – pagaliau nustoti lyginti save su estais. Taip teigia...

Tūkstančio hektarų ūkį kurti pradėjo dirbdamas pas Vokietijos ūkininkus (1)

Rokiškio rajono metų ūkio nominaciją šiemet pelnęs Dangiros ir Tomo Davainių ūkis jau...

Adomaitis po pergalės Klaipėdoje auklėtiniams linkėjo suvaldyti emocijas

Vilniaus „Ryto“ vyr. treneris Dainius Adomaitis po Klaipėdoje, stebint daugiau nei 5000...