Paskutiniam Lietuvos ralio čempionato (LARČ) etapui „RallyClassic Druskininkai 2014“, vyksiančiam spalio 3-4 dienomis, besiruošiantis Giedrius Notkus sieks pakartoti praėjusių metų rezultatą – užkopti ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio.
© E.Babelio nuotr.

– Giedriau, kokios nuotaikos laukiate paskutinio LARČ etapo „RallyClassic“ Druskininkai 2014? Koks šis sezonas buvo Jūsų ekipažui?

– Šis sezonas buvo pakankamai sėkmingas, nors jo pradžioje ir turėjome nemažai techninių problemų. Į Druskininkus važiuosime gerai nusiteikę, nes pernai tapome „RallyClassic“ nugalėtojais. Stengsimės pakartoti pasiektą rezultatą, nors tai padaryti ir nebus lengva. Esame ambicingi, todėl bandysime nepasiduoti, važiuoti išvystant maksimalų tempą.

– Kuo „RallyClassic“ Druskininkai 2014 skiriasi nuo kitų šių metų LARČ etapų?

– „RallyClassic“ labiausiai išsiskiria šalia „Grūto parko“ esančiu greičio ruožu, kuris yra ilgas ir vingiuotas, driekiasi mišku, šalia kelio auga daugybė medžių, danga – slidi ir minkšta, todėl ruožas yra tikrai įdomus, greitas ir pavojingas. Šis ralis reikalauja labai techniško vairavimo, todėl ir žavi lenktynininkus. Pernai šiame greičio ruože išsisprendė mūsų ekipažo likimas – nugalėjome įgiję kelių sekundžių pranašumą.

– Druskininkuose ekipažų laukia naktinis greičio ruožas ir paskutinė ralio atkarpa mieste. Kokiomis savybėmis jie pasižymi?

– Naktinis „RallyClassic“ ruožas reikalauja daug didesnio susikaupimo, glaudesnio ryšio tarp vairuotojo ir šturmano. Taip pat automobiliuose naudojami papildomi žibintai ir pats naktinės trasos surašymas šiek tiek skiriasi nuo kitų greičio ruožų – susirašant reikia įsidėmėti visas smulkmenas ir detales. Žinoma, važiuojant naktį greičio ruože sunkiau orientuotis, be to labai svarbus tikslus šturmano darbas.

Naktinis greičio ruožas – sudėtingas, ne visi gali jį pravažiuoti greitai, todėl labai gerai atsiskleidžia vairuotojo meistriškumas bei bendras ekipažo darbas. Naktinis važiavimas visam raliui suteikia daugiau intrigos. Druskininkuose yra tekę važiuoti siauru dviračių taku – tai buvo labai sudėtinga, daugybei ekipažų nepavyko susidoroti su šiuo iššūkiu. Miesto greičio ruožai visada įdomūs – jie pritraukia daugiau entuziastų ir lenktynininkus skatina iki dugno spausti greičio pedalą.

– Kokiomis apskritai trasomis labiausiai mėgstate važiuoti?

– Druskininkuose labiausiai mėgstu ilgąjį greičio ruožą, kuris yra labai sudėtingas ir įdomus. Kadangi ralis dažniausiai vyksta žvyrinėse trasose, būtent jomis važiuojant galima pajusti didžiausią lenktynių malonumą. Iš tikrųjų, važiavimas kiekviena trasa yra įdomus ir reikalauja pastangų.

Apie „Rally Classic“ Druskininkai

„Rally Classic“ Druskininkai 2014 – tai visą sezoną vainikuojantis įspūdingiausias visų metų ralio renginys Druskininkuose, garantuojantis bekompromisę kovą dėl čempiono titulo ir kasmet sulaukiantis vis daugiau automobilių sporto gerbėjų dėmesio iš Lietuvos, Baltarusijos, Lenkijos, Suomijos ir kitų šalių. Daugiau informacijos apie renginį rasite www.rallyclassic.lt

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Smalininkuose – atkaklios kartingo lenktynininkų kovos

Savaitgalį netoli Jurbarko įsikūrusioje Smalininkų kartingo trasoje varžėsi gausus būrys...

Pirmame „Lietuvos bekelės lenktynių čempionato“ etape greičiausias buvo Vaidotas Paškevičius

Praėjusį savaitgalį Druskininkuose vykusiame pirmame „Lietuvos bekelės lenktynių čempionato“...

Vilkyčių trasą giriantys čekai sieks įrodyti, ko verta jų šalies autokroso mokykla (1)

Liko mažiau nei mėnuo iki didžiausio automobilių sporto renginio šalyje – Europos autokroso...

Mažas kartingas – didelės pastangos: kaip Lietuvoje auga čempionai

Bene didžiausiai Lietuvos kartingo komandai „Lenktynių linija“ praėjusį savaitgalį...

Vytautas Švedas apsisprendė dalyvauti visame Latvijos čempionate (2)

Savaitgalį Latvijoje vykusiame Talsio ralyje dešimtadalį visų dalyvių sudarė mūsų šalies...

Top naujienos

Karbauskis pratrūko emocijomis: šie žmonės neverti politiko vardo – tai sukčiai, kurie išnaudoja visus (359)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) lyderis Ramūnas Karbauskis apibendrino...

Pelningiausios ir skurdžiausios profesijos: ką rinktis norintiems gyventi sočiai? (22)

Pelningiausių profesijų atstovų vidutinis atlyginimas šiais metais šiek tiek augo. DELFI...

Orai: po škvalo sugrįš vasara (51)

Trečiadienis dar gali būti niūrokas, bet nuo ketvirtadienio į šalį sugrįš labai vasariški...

Laidoja vaistinių reklamos draudimo idėją (3)

Trečiadienį vykusiame Seimo sveikatos reikalų komiteto posėdyje balsavimu nepritarta...

VSD pažymose – ne tik „MG Baltic“: atskleisti kitos įtakingos verslo grupės veiksmai (601)

Neleistinus politikų ir verslo ryšius tiriantis Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas...

Viename klastingiausių pasaulyje oro uostų lėktuvas perlūžo pusiau

Šeši amerikiečiai buvo sužeisti, kai antradienį tūpdamas Hondūro sostinės tarptautiniame oro...

Prekybos karas: JAV gresia atsakomieji muitai už 3,5 mlrd. dolerių (22)

Dėl muitų plienui ir aliuminiui Jungtinėms Valstijoms gresia prekybos partnerių atsakomosios...

Liberalai piktinasi: VSD įvardintas koncerno „parinktas“ kandidatas rinkimuose net nedalyvavo (32)

Liberalų sąjūdis klaidinga vadina Valstybės saugumo departamento ( VSD ) medžiagą apie...

LaVaras Ballas apkaltino „Vytauto“ krepšininkus vagyste (117)

Kone prieš mėnesį Lietuvą su savo sūnumis palikęs Lavaras Ballas už Atlanto pažėrė...