A.Prostas teigia, kad „Formulė-1“ nereaguoja į pasaulio ekonomikos aktualią padėtį, tuo darydama šio sporto ateitį miglota: „Būtina labai greitai priimti pakeitimus, kurie sumažintų komandų išlaidas, grąžinti pilotų reikšmingumą. Priežastimi krentančio populiarumo įvardijamas „Ferrari“ dominavimas, tačiau tai tik bandymas sukurti sau alibi“.

“Dabartiniai „Formulės-1“ pilotai - tiesiog dresiruotos beždžionės”, - mano Alainas. „Jie inžinieriams duoda atitinkamus nurodymus, o kompiuteriai atlieka visą darbą. Man tai netikra konkurencija. Pilotai yra priklausomi, jie neturi daryti ko nors, kas blogai paveiktų įvaizdį automobilių gamintojo, kuriam jis dirba“.

“Finansinis lygis „Formulės-1“ dabar toks, kad nedidelės komandos nebegali lygiaverčiai dirbti su komandom lyderėmis”, - pabrėžė A.Prostas. „Štai pavyzdys: aš norėjau pasikviesti inžinierių, sumokėdamas jam 300 tūkstančių dolerių. Konkuruojanti komanda, kurios pavadinimo neminėsiu, perpirko inžinierių, užmokėdama jam 4 milijonus dolerių“.

“Man svarbu, kad komandos – tokios kaip „Sauber”, ar „Prost“ padėtų palaikyti pusiausvyrą „Formulėje-1“. Automobilių gamintojai turi likti variklių tiekėjais ir nesikišti į vystymo procesus - priešingai nei vyksta dabar. Jei taip neįvyks – tai po dešimt metų mes pavirsime robotais”, - užbaigė A.Prostas.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.