Praėjusiais metais Palangoje vykusiose „Eneos 1006 km lenktynėse“ Deividas Jocius, Ramūnas Čapkauskas ir Andrius Jasionauskas tik per plauką nenugalėjo. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, komanda kitų metų „Eneos 1006 km lenktynėms“ ruošiasi gerokai iš anksto. Dėl to jie jau pradėjo pildyti paraišką dalyvauti lenktynėse ir yra pasiryžę kovoti dėl pergalės.
"Aquila" prototipas
© V. Pilkausko nuotr.

Ketvirtus metus iš eilės važiuojantis „Algirdų“ komandos „Aquila“ prototipas pagaliau buvo ne tik greitas, bet ir patikimas. Po paskutinių lenktynių komandos automobilis atrodo kaip naujas, be jokių didesnių subraižymų, tik veidrodėlis nulūžo.

Nors be kaprizų neapsiėjo. Į lenktynes komanda išvažiavo su pusiau neveikiančiu starteriu ir be laisvos pavaros. Taip ir pravažiavo visą devynių valandų maratoną, kuris vos nesibaigė viename posūkyje. Po tiesiosios apsisukdamas ir lenkdamas lėtesnį varžovą, tuo metu „Aquila“ vairavęs Ramūnas Čapkauskas, siekdamas išvengti smūgio į atitvarus arba į priešininko automobilį buvo priverstas sukti vairą į šoną. Teko pavažiuoti atgal, tačiau kaip tai padaryti, kai neįmanoma įjungti atbulinės pavaros?

„Automobilis su sekvencine pavarų dėže yra taip sukonstruotas, kad atbulinę pavarą galima įjungti tik įjungus laisvą bėgį, o jis kaip tik ir neįsijungė visų lenktynių metu“, – praėjusių metų lenktynes prisimena D. Jocius.

Tačiau likimas šiai komandai buvo gailestingas. Po keleto minučių kankynių ir pastangų pavarų dėžė „pasidavė“ ir kažkokiu būdu Ramūnui pavyko įjungti atbulinę pavarą, o komanda galėjo tęsti lenktynes.

„Nepaisant visų mūsų nesklandumų, lenktynes būtumėm lengvai laimėję, tiesiog mūsų „Aquila“ turi 20 litrų mažesnės talpos degalų baką negu nugalėjęs „Porsche“. Bet ir su mažesniu baku mes kitais metais juos nugalėsim“, – juokiasi R. Čapkauskas.

Šiuo metu „Algirdų“ komandos automobilis jau pakeliui į Olandiją, kur bus perrenkamas ir ruošiamas naujam lenktynių sezonui. Komanda nutarė nedaryti kardinalių pakeitimų ar patobulinimų. Per ketverius metus pagaliau šis unikalus prototipas išsigydė didžiąsias negandas.

Vienintelis mazgas, kuris yra silpnas – tai starteris. Jis pritaikytas trumpų distancijų lenktynėms, kur šio agregato reikia labai retai. Dėl to „Algirdų“ inžinieriai nutarė sumontuoti patikimesnį starterį, kuris bus turbūt vienintelė vieta, kuo šių metų „Aquila“ skirsis nuo startuosiančios kitąmet.
„Jeigu ne keletas klaidų ir keletas smulkių techninių nesklandumų turbūt būtumėm laimėję. Kitais metais mes sieksime tik pergalės“, – sako dar vienas „Algirdų“ komandos lenktynininkas A. Jasionauskas.

Šiemet lenktynininkai nusiteikę nesėdėti rankų sudėję ir žada dar iki varžybų Palangoje sudalyvauti bent vienose ilgų distancijų lenktynėse Baltijos šalyse bei, jeigu planai pavyks, sudalyvauti vienose ištvermės lenktynėse Vakarų Europoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

1006 km lenktynių rengėjams jau plaukia pirmosios paraiškos (5)

Maratonines automobilių lenktynes rengianti „Promo Events“ šią savaitę paskelbė liepos 18-21...

Deividas Jocius: siekiamybė – važiuoti WRC gamyklinėje komandoje

Vieniems automobilių sporte išsvajotas „olimpas“ yra šiuo metu Lietuvoje itin populiarus...

Europos autokroso elitas vėl atvyks į Lietuvą (2)

Šių metų Europos autokroso čempionato kalendorius – ypač palankus šios sporto šakos...

Aukštadvaryje kartingo lenktynininkų laukia lemiama šios žiemos kova

Sekmadienį, vasario 25 dieną, Aukštadvario kartodrome vyks LKF „ Žiemos taurės “ 5-ojo...

KTK studentai pradėjo mokyti moksleivius lenktynių paslapčių

Kauno technikos kolegijos ( KTK ) studentų automobilių klubas ėmėsi naujos iniciatyvos: įkūrė...

Top naujienos

Košmariškoje avarijoje netekusi kojos sutiko tokios pat lemties vyrą: viskas pakrypo į neįtikėtiną pusę (62)

Roberta Orlauskaitė su draugu Edvardu neseniai susilaukė dukrelės. Poros istorija – neeilinė,...

Sergančios Nelly Paltinienės gyvenimas – tarsi kino filmas: nuo skaudžių išbandymų jaunystėje iki gyvenimą pakeitusios meilės (40)

Neseniai pasklidus žiniai apie atlikėjos Nelly Paltinienės ligą gerbėjai sunerimo. Scenos...

Užkalnis: myliu mūsų kalėjimą (155)

Mano lėktuvas nusileido Vilniaus oro uoste, ir ėjau su visais keleiviais, atvykusiais iš Stambulo,...

Kinai nukopijavo Paryžių: ar atskirsite, kuris miestas klastotė? (5)

Dvi šios Eifelio bokšto nuotraukos labai panašios, tačiau vis tik tai nėra tas pats, sprendžiant...

Pavilionienė: ištekėjau 2 kurse, o po pusantrų metų išprašiau tą žmogų (574)

Profesorė, žmogaus teisių gynėja, buvusi Seimo narė Marija Aušrinė Pavilionienė pratinasi...

Rusijos URM: įstatymas dėl Kijevo nekontroliuojamų teritorijų reintegracijos sukurs sąlygas jų užėmimui jėga (2)

Praktinis Ukrainoje įsigaliojusio įstatymo dėl Donecko ir Luhansko sričių reintegracijos...

Lietuvės darbas už 7 tūkst. eurų prabangiausioje jachtoje Europoje: ištvėrė mėnesį (709)

Nuolatinis žeminimas ir patyčios, kone alpulį kelianti konkurencija, intrigos, kerštas, nevaldomas...

Atsikvėpti neleis: šalčiausia vasario diena dar laukia (35)

Nors skaičiuojame paskutines kalendorinės žiemos dienas, džiaugtis neturėtume. Šalčiausia...

Reto grožio vieta: viduryje ežero sala, o joje – kapinės (2)

GRYNAS.lt lankosi regioniniame parke, kurio daugiau nei pusę teritorijos užima miškai....

Vienas turtingiausių pasaulio žmonių: mano padėties žmonės turi mokėti daugiau mokesčių (7)

Turtingi žmonės turėtų mokėti daug daugiau mokesčių į JAV biudžetą, interviu CNN...