aA
Pasibaigė antrasis „Autoplius Fast Lap“ varžybų etapas. Organizatorių pranešime ražoma, jog kaip visada netrūko įtemptos kovos ir netikėtumų. Didžiausiu, bet lauktu siurprizu tapo Jono Poškaus dukart iš eilės pagerintas „Nemuno žiedo“ rekordas.
Jonas Poškus
© E. Buiko nuotr.

Per šeštadienio kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus J. Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“ pagerino „Nemuno žiedo“ rekordą. Po 1:13.315 min. trukusio važiavimo lenktynininkas šypsojosi, kad šis rezultatas bus greitai pagerintas.

Savo pažadą jis ištęsėjo ir jau sekmadienio ryte „įvažiavo“ 1:13.073. Be jokios abejonės toks rezultatas J. Poškui atnešė pergalę „Time Attack Pro 2500+“ klasėje. Už jo išsirikiavo Egidijus Bulotas su juodu „Porsche 968EBR“ ir Antanas Vėbra su tik šviežiai trasą pasiekusia „Mazda RX-8“.

Dar vienas rimtas pretendentas į trasos rekordą sekmadienio važiavimus praleido – Dainiaus Matijošaičio „Mitsubishi Lancer Evo“ sugedo jau pirmajame lenktynių rate.

„Super Lap“ rokiruotės

„Pro“ klasės „Super Lap“ važiavimai susidėliojo labai įdomiai. Nepavejamas čia buvo J. Poškus. Kaip ir reikėjo tikėtis, antras finišavo ilgųjų distancijų didmeistris E. Bulotas.

Pagal visos dienos rezultatus trečioji vieta turėjo atitekti A. Vėbrai, tačiau „Wolf Race“ lenktynėse jis susidūrė su panevėžiečio Tado Petronio „Subaru Impreza“. Smūgis buvo toks stiprus, kad A. Vėbra dėl apgadinimų turėjo riedėti iki techninės zonos iš kurios daugiau ir neišvažiavo į trasą. O T. Petronio automobilis po smūgio į galą trenkėsi į pylimą, vertėsi ir turės ilgas valandas praleisti remonto dirbtuvėse.

Taigi, trečioji „Super Lap“ vieta atiteko tikrai ne galingiausiu (310 AG) rikiuotėje „Volkswagen Golf“ automobiliu lenktyniavusiam Mantui Jančauskui. Jis tikrai užsitarnavo vietą ant nugalėtojų pakilos, nes abi dienas bene su kiekvienu važiavimu gerino savo laikus „skusdamas“ nuo jų bent po kelias šimtąsias sekundės dalis.

„Street“ klasės „Super Lap“ paskutinieji ratai galėjo pateikti siurprizų, tačiau pirmoji vieta atiteko etatiniam šios klasės nugalėtojui Dainiui Kabliui. Pirmą dieną geresnius laikus rodęs latvis Arturas Batrakas „Super Lap“ metu nusileido D. Kabliui, ir negana to, čia jis padarė klaidą – praleido vieną stabdymo zoną ir jo laikas buvo anuliuotas.

Tokiu būdu antras tapo Algirdas Gelžinis su „Audi TT RS“, o jaunasis Simonas Urbonas su „Subaru Impreza“ parodė trečią rezultatą.

Pirmoji lenktynininkė ant „Wolf Race“ pakylos

„Wolf Race“ B diviziono mažiausioje R1600 klasėje vėl nepralenkiamas buvo Tauras Tunyla su mažyliu „Volkswagen Lupo“. Nuo jo nedaug atsiliko Lukas Stanevičius su „Honda CRX“. Jiems įkandin avažiavo Tomas Jatkevičius su senučiu, 1979 metų gamybos, bet vis dar greitu ir labai gražiu „VW Golf GTI“.

R2000 klasėje triumfavo Edvinas Mardosas, kuris visą dieną veidrodėlis į veidrodėlį lenktyniavo su savo komandos draugu Juliu Skirmantu. Tačiau antrajame važiavime kolegos susidūrė ir pastarajam teko nebaigti lenktynių.

Tai leido Aleksandrui Iljinui užlipti ant antro pakylos laiptelio. Trečioji vieta atiteko pirmąkart „Nemuno žiede“ su savo nauju pirkiniu – margaspalviu „Honda Civic“ lenktyniavusiam panevėžiečiui Kristijonui Pelaniui.

„Wolf Race“ A diviziono R3000 klasėje aukščiausios prabos apdovanojimas atiteko nuostabiai lenktyniavusiam Virginijui Gelžiniui su „BMW E30“. Už jo išsirikiavo dar du BMW pilotai – antrosios vietos privalumais džiaugėsi Židrius Šiaučiūnas, o trečias liko Linas Steponaitis.

Galingiausioje R3000+ klasėje už tobulą važiavimą laurų sulaukė Mantas Jančauskas. Jam nusileido Tomas Sveikauskas su egzotiškąja „Toyota Supra“, užėmęs antrąją vietą.

„Autoplius Fast Lap“ organizatoriai džiaugiasi, kad pagaliau ant laimėtojų pakylos lipo dama – Indrė Senkutė su „Volkswagen Golf GTI“. Nuolatinė šių lenktynių dalyvė neslėpė džiaugsmo ir stojo šalia vyrų. Prie tokios situacijos nepratę vyrai labai džentelmeniškai pasidalijo šampano purslais, kad šie nepatektų ant išpuoselėtų I. Senkutės plaukų.

Antrojo „Autoplius Fast Lap“ etapo rezultatai

Time Attack Street 2500

1. Justas Gudavičius, „Mazda Miata“, 1:27.607
2. Tomas Buškevičius, „Honda Civic“, 1:28.616
3. Vytas Bilinskas, „Toyota FRS“, 1:28.857

Time Attack Street 2500+

1. Dainius Kablys, „Mitsubishi Lancer Evo X“, 1:23.721
2. Arturs Batraks, „Mitsubishi Lancer Evo VI“, 1:25.120
3. Algirdas Gelžinis, „Audi TT RS“, 1:26.180

Time Attack PRO 1600

1. Tauras Tunyla, „Volkswagen Lupo“, 1:22.819
2. Lukas Stanevičius, „Honda CRX“, 1:22.876
3. Tomas Jatkevičius, „Volkswagen Golf Mk1“, 1:24.762

Time Attack PRO 2500

1. Julius Skirmantas, „Honda Civic“, 1:19.194
2. Edvinas Mardosas, „Honda Civic“, 1:20.091
3. Aleksandras Iljinas, „Honda Civic“ 1:20.506

Time Attack PRO 2500+

1. Jonas Poškus, „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, 1:13.073
2. Egidijus Bulotas, „Porsche 968EBR“, 1:15.073
3. Antanas Vėbra, „Mazda RX8“, 1:15.792

Superlap PRO

1. Jonas Poškus, „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, 1:14.461
2. Egidijus Bulotas, „Porsche 968EBR“, 1:16:236
3. Mantas Jančauskas, „Volkswagen Golf“, 1:19.540

Superlap Street

1. Dainius Kablys, „Mitsubishi Lancer Evo X“, 1:24.413
2. Algirdas Gelžinis, „Audi TT RS“, 1:26.817
3. Simonas Urbonas, „Subaru Impreza“, 1:27.691

Wolf Race R1600

1. Tauras Tunyla, „Volkswagen Lupo“
2. Lukas Stanevičius, „Honda CRX“
3. Tomas Jatkevičius, „Volkswagen Golf Mk1“

Wolf Race R2000

1. Edvinas Mardosas, „Honda Civic“
2. Aleksandras Iljinas, „Honda Civic“
3. Kristijonas Pelanis, „Honda Civic“

Wolf Race R3000

1. Virginijus Gelžinis, „BMW E30“
2. Židrius Šaučiūnas, „BMW 325“
3. Linas Steponaitis, „BMW 320“

Wolf Race R3000+

1. Mantas Jančauskas, „Volkswagen Golf“
2. Tomas Sveikauskas, „Toyota Supra“
3. Indrė Senkutė, „Volkswagen Golf“

Įspūdingai sugrąžinta naktinio „drifto“ tradicija

„Autoplius Fast Lap“ šeštadienio naktį „Šerykloje“ po ilgos pertraukos įvyko pirmasis Lietuvoje naktinis „driftas“. Dalyviai demonstravo tiksliausias trajektorijas, žiežirbas iš pasibaigusių padangų, o geriausiai pasirodę paskendo padangų dūmų debesyse.

Po visą dieną trukusių „Time Attack“ važiavimų ir rekordinio Jono Poškaus rato, visi „Autoreivo“ žiūrovai būriais patraukė „Šeryklos“ link. Saulei besileidžiant čia pradėjo rinktis šonaslydininkai, papuošę savo automobilius įmantriausiu apšvietimu.

Saulėlydžio „bardakas“

Į trasą buvo išleidžiama po 7 lenktynininkus, kurie demonstravo, kad automobilį galima valdyti tik rankiniu stabdžiu ir brutalia variklio galia. Dalyviai demonstravo preciziškumą, buferiais lietė trasos kraštus, o ant besišypsančių žiūrovų veidų leido padangų dulkes.

Laisvo stiliaus važiavimus vėliau pakeitė japoniškos kultūros „driftas“. Dalyviai skersai važiavo vienas šalia kito ir identiškai atkartojo trajektorijas. Įspūdingiausius reginius čia dovanojo „Team Beat“ komandos nariai ir broliai Daunoravičiai. Jau buvo gerokai pritemę, todėl aiškiai matėsi iš padangų lekiančios žiežirbos, o sprogusių padangų garsą palydėjo žiūrovų plojimai ir riksmai.

Su pirmomis sutemomis trasoje buvo įjungtas apšvietimas, o dalyviai demonstravo kaip specialiu apšvietimu papuošė savo automobilius. Nuo „Monster Energy“ scenos sklido kūnus judinantys ritmai, todėl kartu su trasos dūmais kūrė puikią vakaro atmosferą. Dalyviai buvo tiek užsivedę naktiniu „driftu“, kad iš benzino talpų į bakus pylė paskutinius lašus ir prašyte prašėsi į „Šeryklą“.

Nenutrūkstamas slydimas

Vis dėlto išmušė laikas į trasą pakviesti išradingiausiai apšviestus ir tiksliausius bolidus. Organizatorių ir žiūrovu prašymu į trasą grįžo Simas Kvietkauskas su „Chuliganke“ ir pašviestu dugnu, Linas Jančaras su „Opel Omega“, SAAB varikliu ir disko rutuliu po galiniu buferiu bei Paulius Kubilius su „Kregžde“ ir LED apvadais.

Jiems buvo duota užduotis įveikti „Šeryklos“ posūkį vienu nenutrūkstamu slydimu. Lenktyninkai įrodinėjo, kad turi geležinius nervus ir į kitą pusę vairą suko tik tada, kai buferis pradėdavo liestis į trasos ribas.

Tuo tarpu nenutrūkstamą slydimą treniruočių metu pademonstravęs L. Jančaras iš pradžių sukėlė tikrą adrenalino pliūpsnį, tačiau oficialių važiavimų metu išlėkė ir trasos. Jo sėkmingą trajektoriją atkartojo ir kiti du dalyviai, todėl teisėjams beliko skėsčioti rankomis, siekiant išsiaiškinti, kuris gi vertas „Naktinės šeryklos“ karaliaus vardo.

Viską nulėmė žiūrovai, kurie balsavo delnais ir balso stygų galimybėmis. Nepralenkiamas čia buvo P. Kubilius, tačiau pirmąją ir antrąją vietą dalijosi su L. Jančaru. Nugalėtojai savo džiaugsmą parodė prasukdami ratus, todėl paskandino vienas kitą dūmų kamuoliuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Tokio įtempto Pasaulio ralio kroso čempionato dar nėra buvę – laukia finalas Pietų Afrikoje

2019 metų Pasaulio ralio kroso čempionatas balandžio mėnesį startavo Abu Dabyje , o finalinis,...

Arūnas Gelažninkas 2020-ųjų Dakare startuos nauju motociklu, tačiau tai ne vienintelė komandos naujovė (5)

Darkaro raliui besiruošiantys lenktynininkai atskleidžia vis daugiau detalių apie dalyvavimą...

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Patarė, ko Dakaro ralio gerbėjai turėtų nedaryti Saudo Arabijoje (2)

Pasauliui tampant vis kosmopolitiškesniam, naftos klodais turtinga Saudo Arabija garsėja...

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ nugalėtojus sužavėjo bekelės rungtis – panoro nuosavų visureigių (1)

Norint nugalėti konkurse „ Geriausias Lietuvos vairuotojas “, nepakanka gerai jausti automobilį...

Top naujienos

Iš posto verčiamas Žemaitaitis: šis Seimas dirbs dar mėnesį ir dvi savaites (55)

Darbas Seime truks lygiai mėnesį ir dvi savaites – taip teigia Remigijus Žemaitaitis ir priduria,...

Kokį būstą ir už kiek dabar perka vilniečiai: pokyčiai – kardinalūs (11)

Nekilnojamojo turto ( NT ) rinkoje jau kurį laiką pučia nauji vėjai. Per pastaruosius metus ne tik...

Pergale patenkinti „Žalgirio“ legionieriai: atradome tai, kas ves mus į priekį

Po įspūdingos pirmosios „Žalgirio“ pergalės Eurolygoje prieš Madrido „Real“ komandą...

Gydytojas Morozovas sugriovė įsivaizdavimą apie peršalimą: nustebsite, kiek pinigų paleidote vėjais patarimai, kaip iš tikrųjų gydytis

„Štai ir vėl slogos prasidėjo“, – pakimusiu balsu ir užgulta nosimi skundžiasi kas antras...

„Žalgirio“ lyderį išskyręs „Real“ vairininkas – apie gautą pamoką ir degančias Šaro auklėtinių akis (12)

Tituluota ir puikiai sezoną pradėjusi Madrido „Real“ ekipa Kaune buvo priversta nuryti karčią...

Pietų Korėjos snaiperiai medžios ligotas Šiaurės Korėjos kiaules (5)

Pietų Korėja antradienį prie savo šiaurinės sienos siųs karinius snaiperius ir civilius...

Profesionalas aiškina, kokių klaidų negalima daryti ruošiant šilauoges žiemai raudoni lapai – kokį ženklą taip duoda augalas

Su profesionaliu sodininku Gediminu Cijūnaičiu, gediminosodai.lt savininku, kalbamės apie tai, kaip...

Saldi pirmoji pergalė: „Žalgiris“ privertė pasiduoti „Real“ ekipą (271)

„Žalgirio“ berniukai tampa vyrais: prisimenant Šarūno Jasikevičiaus frazę prieš savaitę...

Mokytoją iš Molėtų sujaudino gražus mokinių gestas: pedagogė dalijasi patirtimi, kaip sutarti su vaikais

Kol daugybė mokytojų kraipo galvas stebėdami į telefonus įnikusius mokinius, mokytoja Eugenija...

Apie savo svorio pokyčius prakalbusi Natalija Bunkė nusprendė lieknėti: tam yra svarbi priežastis (18)

Nors dainininkė Natalija Bunkė buvo tiek labai liekna, tiek apkūnesnė, žinoma moteris dėl...