aA
Vos savaitės atstumu vienas nuo kito kalendoriaus langelius okupavę antrasis ir trečiasis Senojo žemyno automobilių kroso čempionato etapai vyko pagal skirtingus scenarijus, tačiau baigėsi beveik identiškai: ant nugalėtojų garbės pakylos Čekijoje užkopė tie patys pilotai, kaip ir Vokietijoje. Trečiąja vieta „Novi Paka“ trasoje džiaugėsi Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ lenktynininkas Paulius Pleskovas.
© Organizatorių nuotr.

„Tiesą sakant, šįkart varžybų pradžia mūsų komandai nežadėjo nieko gero. „Novi Paka“ trasoje dominuoja molingas gruntas, kurį organizatoriai visą lenktynių savaitgalį gausiai laistė, mėgindami nusodinti dulkes. Su šia problema jiems iš tiesų pavyko susidoroti, tačiau atsirado kita bėda – trajektorijoje greitai atsirado nemažų duobių. Instinktyviai jų saugojausi ir todėl kontroliniuose važiavimuose parodžiau tik 8 laiką. Dar labiau nuotaika sugedo, kai šeštadienį pirmosios kvalifikacijos metu lūžo vairo kolonėlė. Gedimą sutvarkėm sėkmingai, o lemiami sekmadienio startai susiklostė visai neprastai: viename kvalifikaciniame važiavime finišavau antras, trečią – laimėjau. T. y. prieš finalą užsidirbau 9 įskaitinius taškus ir teisę startuoti iš pirmosios eilės“, – po varžybų pasakojo P. Pleskovas.

Vienas Europos autokroso čempionato lyderių taip pat pasidžiaugė, kad šįkart pavyko išvengti aršių čekų sportininkų atakų. Klaipėdietis teigė, kad prieš varžybas sklandė gandai apie būsimus „komandinius žaidimus“, todėl paprašė teisėjų atkreipti dėmesį į kai kurių varžovų elgesį.

„Šia prasme etapas „Novi Paka“ trasoje maloniai nustebino, nes arbitrai iš tiesų dirbo tiksliai ir principingai. Viename kvalifikacinių važiavimų už itin agresyvų vairavimą jie diskvalifikavo trasos šeimininką ir čempionato lyderį Vaclavą Fejfarą („Novi Paka“ priklauso klubui, kuriame sportuoja V. Fejfaras; neatsitiktinai 2001-aisiais šis pilotas čia užfiksavo geriausią vieno rato įveikimo laiką: 930 metrų per 37 sekundes). Žinoma, tai nesutrukdė jam laimėti namų lenktynių finalo. Čia jokių didelių siurprizų nebuvo – visi iš pirmosios eilės startavę taip ir finišavo: V. Fejfaras, antras Otkaras Vyborny ir aš. Teoriškai vietų ir galimybių bandymams lenkti varžovus buvo, bet praktiškai dėl nerealaus kiekio skysto purvo, tiškusio ant stiklo, taip buvo beveik neįmanoma. Priartėjus prie antroje vietoje po starto įsitvirtinusio Otkaro valytuvai vos ne vos pajėgdavo išsklaidyti molio skiedinį“, – teigė P. Pleskovas.

TSK „Baltijos sportas“ lenktynininko teigimu, svarbiausia, kad Čekijoje pavyko atitrūkti nuo 4-oje vietoje bendroje įskaitoje esančio Mirsolavo Neumanno (60 taškų). Šis kroso meistras „Novi Paka“ trasoje finišavo tik šeštas. Tiesa, trimis taškais nuo Pauliaus nutolo antroje vietoje įsitvirtinęs O. Vyborny (90 taškų), kuris tiek pat sumažino atsilikimą nuo sezono lyderio V. Fejfaro (99 taškai).
Po dviejų savaičių ketvirtasis Europos automobilių kroso čempionato etapas vyks Prancūzijoje, Saint de Montaigu esančioje „Circuit du Bouvreau“ trasoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žala papasakojo, ką vežasi į Dakarą: neėmė atsarginio variklio, bet įsidėjo lašinių (18)

Lapkričio 22-23 dienomis Prancūzijos uostamiestis Havras taps Dakaro ralio sostine. Čia 2019 m....

Dakaro reporteriai „iGo2Dakar“ sugrįžimą į ralį planavo metus: tai – kaip liga

2018-ųjų Dakaro ralyje keliavusi ir naujienas šio sporto gerbėjams Lietuvoje pranešdavusi komanda...

Lenktynininkai atsisveikino su Dakaro bolidais – techniką plukdys į Pietų Ameriką (3)

Nors žmonės prie televizijos ekranų, dienraščių ir internetinių portalų suklūsta sausio...

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Top naujienos

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (565)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (8)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (227)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (5)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...

Kitokie pasikalbėjimai. Mantas Katleris su Nagliu Bierancu (237)

„ Kitokie pasikalbėjimai “ — portale DELFI! Jau lapkričio 20 dieną DELFI TV žiūrovai ir...

Gyvai / Paskutinė galimybė pelnyti tašką Tautų lygoje: Serbija – Lietuva (36)

Lietuvos futbolo rinktinė baigia kovas debiutiniame Europos tautų lygos turnyre rungtynėmis...

„Žalgirį“ CSKA pasitiko netikėtai vėsiai, bet su komplimentais specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos (3)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą surengė pirmąją treniruotę Maskvoje prieš...

Vadina sukčiavimu: vilnietis pakraupo sužinojęs, kiek kainavo tetos kelionė taksi (6)

Praėjusią savaitę DELFI perskaičiau pasipiktinusios pilietės tekstą apie Vilniaus taksi...

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (399)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Prieš savaitę darytas paskutinis Nekrošiaus interviu: mirties nuojautos tuomet nebuvo (21)

Paskutinysis, dar niekur neskelbtas genialaus teatro režisieriaus Eimunto Nekrošiaus interviu,...