Pirmą kartą puikiu tempu (vidutinis greitis siekė net 128,3 km) įveikęs 20200 m ilgio greičio ruožą tarp Seirijų ir Veisiejų, Vytas atrodo neturėjo nė vienos priežasties skubėti: jo persvara prieš antroje vietoje važiavusius varžovus siekė 1:40 min – tai beveik tas pats, kas trečiame krepšinio varžybų kėlinyje pirmauti 20 taškų.

Tačiau nepaisant racionalaus tempo, antrą kartą lekiant tuo pačiu ruožu lūžo „Juta Racing“ komandos automobilio pakabos detalė.

„Tiksliai nežinau kas kuriai detalei atsitiko, tačiau po to, kai likome ant trijų ratų, mašinos suvaldyti nebuvo įmanoma, mus šveitė nuo kelio. Patys esam sveiki, tačiau mašina atrodo liūdnai“, – sunkiai slėpdamas nusivylimą sakė V. Švedas.

Tame pat greičio ruože avarijas su akrobatikos elementais patyrė lenkų ekipažas Daniel Žarna ir Lukasz Wloch bei lietuviai Saulius Balčiūnas su Andrejum Komorovu. Dėl techninių gedimų šiame etape iš kovos pasitraukė Justas Tamašauskas su Stasiu Taraile bei Mindaugas Čekas su Paulium Balčiūnu.

Šeštame greičio ruože „lengvą stogą“ padarė vienas talentingiausių Lietuvos ralio mechanikų, nusprendęs pasismaginti prie „Mitsubihsi“ vairo, Darius Biesevičius su Sauliumi Jurgelėnu.

Visuose ralio automobiliuose įmontuota GPS sekimo sistema. Septintame greičio ruože į lenktynes grįžęs Benedikto Vanago ekipažas ją du kartus panaudojo siųsdamas „SOS“ signalą – dėl šios priežasties ruožas buvo atšauktas. Galiausiai finišą Benas pasiekė savarankiškai, tačiau iš tolesnės kovos pasitraukė.