aA
Artėjantį savaitgalį drifto meistrai savo įgūdžius demonstruos Druskininkuose, greta „Snow arenos“ esančioje aikštelėje, kur vyks „Street“ ir „Semi PRO“ lygos čempionato ketvirtojo etapo kovos. Automobilių sporto žinovai tikina, kad pagal trasoje sukuriamo reginio efektingumą, generuojamas emocijas ir galimybę viską matyti iš taip arti, kad nesunku pajusti tvoskiantį kovinių mašinų variklių karštį, šonaslydžio varžybos yra bene patraukliausios žiūrovams. Yra tik viena sąlyga: technika turi būti sukonstruota preciziškai laikantis saugos reikalavimų ir incidentų atveju nesukelti grėsmės nei aplinkiniams žmonėms, nei pačiam pilotui, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Druskininkų gatvėse lėks drifto automobiliai
© Organizatoriai

Kaip su šia užduotimi sekasi tvarkytis Lietuvos drifto „Street“ ir „Semi PRO“ lygos čempionato dalyviams, įvertino Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius. Pastaruosius porą metų itin daug laiko skiriantis bendravimui su sportininkais ir jiems techniką varžyboms ruošti padedantiems mechanikais, technikos guru pasidžiaugė, kad padėtis pastebimai gerėja beveik visose srityse. Drifteriai nusipelno komplimentų už dėmesį detalėms ir adekvačias reakcijas į pastabas bei rekomendacijas.

„Šonaslydžio automobiliai lyginant su standartiniais modifikuojami gana radikaliai. Pirmiausia dėmesį patraukiančios priekinės pakabos ir vairo mechanizmo mutacijos, leidžiančios itin dideliu kampu pasukti ratus, tačiau kad ir kaip neįprastai jie atrodytų, didesnių bėdų nekelia. Juo labiau, kad drifteriai vis dažniau renkasi ne savadarbes detales, bet pagamintas specializuotose įmonėse. Tarkim Garliavoje veikianti įmonė IRP (Individual Racing Parts) sportininkams siūlo iš tiesų labai kokybiškas pakabos bei kitas detales , kurias renkasi ir aukščiausio lygio šonaslydžio čempionatuose startuojančios komandos. Kita Garliavoje įsikūrusi įmonė „Twisted Smoke Performance“ gamina variklio „aprengimo“ detales – įsiurbimo bei išmetimo kolektorius, aušinimo sistemas, degalų sistemas ir t. t. Apskritai lietuviškų įmonių, kurių pagrindinė varomoji jėga lenktynių komandų užsakymai, sąrašas maloniai ilgas, o profesionalumo mūsiškėje automobilių sporto padangėje tikrai daugėja“, – pasakoja E. Janavičius.

LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas, pasakodamas apie kovinių drifto automobilių ypatumus taip pat atkreipė dėmesį į radikalias permainas po variklio dangčiu.

Drifto automobilių ratus suka modifikuotos jėgainės, kurių galingumas siekia 600 – 700 AG. Tai tikrai labai daug, todėl kartais smagračiai, sankabos ar kardaniniai velenai neatlaiko ir detonuoja ne prasčiau, nei rankinės granatos. Turint tai galvoje, būtina įrengti tam tikrus papildomas apsaugas piloto kabinai, kad gedimo atveju jis nenukentėtų“, – teigia E. Janavičius.

Lietuvos drifto „Street“ ir „Semi PRO“ lygos čempionato kovas šiais metais rengiančio klubo „Side To Side Drift Team“ vadovas Darius Jurčiukonis savo ruožtu žada, kad varžybų Druskininkuose metu bus galimybė iš arti pamatyti kuo viena nuo kitos skiriasi lyderių mašinos ir kokią įtaką konstrukciniai sprendimai turi sportininkų rezultatams.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Palangoje 1006 km lenktynių treniruotės: „iki dugno“ kol kas nespaudžia niekas

Vos pasibaigus Palangoje Vytauto gatvėje vykusiam jubiliejinių, 20-ųjų „ Aurum 1006 km...

„Dynami:t“ į 1006 km lenktynes atsivežė trečią automobilį, jį galės vairuoti žiūrovai

Jau ne pirmus metus „ Dynami:t Energy “ ekipa į Palangą lenktynių savaitgaliui atsiveža bent...

Vilkyčių autosporto komplekse laukia vienos svarbiausių ralio kroso lenktynių

Paskutinį liepos savaitgalį Vilkyčių trasoje laukia vienos svarbiausių 2019-ųjų sezono ralio...

Palangoje prasidėjo 20-osios „Aurum 1006 km lenktynės“

Ketvirtadienį, liepos 18-ąją, Palangos miesto orkestrui trenkiant maršą, kurorto centrinėje...

Gustas Grinbergas Barselonoje tikisi pirmojo podiumo

Kai visi greičiausi Lietuvos lenktynininkai šeštadienio pavakarę jau artės link finišo „Aurum...

Top naujienos

Apsilankė legendiniuose Šventosios nameliuose: taupūs žmonės už tokią kainą čia gali praleisti visą savaitę (40)

Vasara – tikras atostogų metas, kai daugelis žmonių renkasi, kur praleisti laisvas dienas, o gal...

Brutalaus nužudymo Vilniuje pėdomis: liudininkė negali pamiršti sukrečiančių vaizdų (18)

Trečiadienio rytą vilniečius sukrėtė žmogžudystė Verkių parke. Vietiniai gyventojai vis...

Gyvai / Europos jaunimo čempionato ketvirtfinalis: Lietuva – Izraelis tiesioginė rungtynių transliacija (4)

Europos jaunimo iki 20 metų čempionate – lemiamų kovų metas, dėl titulo liko kovoti 8-ios...

Išnarpliojo didžiąją Trakų paslaptį: požiūris į kibinus pasikeitė visam gyvenimui (62)

Svajodami apie oro kondicionierių, atsliūkiname prie savo pagrindinio tikslo – Trakų pilies ....

Simona Nainė išbandė stilistės darbą: pažiūrėkite, kaip pavyko balsavimas (7)

„Nebus čia taikos!“ – taip į stiliaus dvikovą iškvietęs prekės ženklo „Nunu“...

Gyvai / Lemiamas Europos lygos mūšis: „Žalgiris“ – „Honved“ 1:0 tiesioginė rungtynių transliacija (20)

Europos lygos pirmo atrankos etapo atsakomosiose rungtynėse Vilniaus „Žalgiris“ namuose priima...

Gyvai / „Kitokie pasikalbėjimai“ su Vaidu ir Klajumu (1)

Jeigu galvojate, kad broliai Lavrinovičiai yra didžiausias duetas-nesusipratimas Lietuvoje, tai...

Pasipiktino internetinių parduotuvių „administraciniu mokesčiu“: gal greitai turėsime mokėti ir už orą? (197)

„Pastebėjau, kad „ Pigu.lt “ pradėjo taikyti mistinį „Administracinį mokestį“ (2.99...

Emigrantės žinutė prezidentui: pagaliau turime viltį (6)

Gyvenu Vokietijoje . Esu Lietuvos ir Vokietijos patriotė... Lietuvos – už vaikystę. Vokietijos...