aA
Driftlandas“ – tokia vieta Vilniuje, kur šonaslydžio entuziastai gali negailestingai suplėšyti visas padangas, nesislėpdami nuo policijos valdyti šonu slystantį automobilį, treniruotis, treniruotis ir dar kartą treniruotis. Trumpai tariant – tai „drifterių“ rojus, kurį prižiūri šio sporto komanda „SideToSide“, o visa šio rojaus erdvė priklauso „N40“ vyrų autoklubui, kurie čia leidžia pašėlti ne tik padangų svilintojams, bet ir automobilių slalomo virtuozams.
„Driftlandas“ – vienintelė legali vieta Vilniuje, kur galima slysti šonu
© RD Photo

Palaiminimas iš LASF

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, kitos tokios vietos, kur galima legaliai „driftinti“ – Vilniuje nėra. Ne gana to, „drifto šalis“ dar turi palaiminimą ir iš aukščiau – Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF). Kiekvienais metais, prasidėjus sezonui, „SideToSide“ komanda užpildo organizatoriaus licenzijos prašymą ir gauna leidimą oficialiai rengti treniruotes šioje teritorijoje pagal parengtą saugos planą, kuris yra patvirtinamas LASF. Skamba labai kietai!

Po treniruotės – varžybos

„Drifteriai“ pirmąją treniruotę čia surengė 2016 metų balandžio 2 dieną ir nuo to laiko visa tai daro reguliariai. Štai šiemet sezonas čia prasidėjo dar žiemą – vasario 26 dieną. Šiais metais „SideToSide“ šioje vietoje surengė 10 treniruočių, o liepos 29 dieną laukia vienuoliktas ir itin gausus dalyvių susirinkimas. Treniruotės organizatoriai laukia daugiau nei 40 „drifterių“. Iš kur tiek daug?

Gi jau kitą dieną, sekmadienį, čia įvyks ketvirtasis „Street“ lygos „drifto“ etapas, todėl dauguma šių varžybų dalyvių rado puikią progą iš vakaro kaip reikiant apšildyti savo automobilius ir pramankštinti savo rankų raumenis. Taigi laukia labai gera ir įdomi treniruotė.

Naujokų mokykla

Grįžtant prie „Driftlando“ – kuomet iškart po treniruotės kitą dieną nevyksta varžybos, prasimankštinti čia atvažiuoja įvairūs žmonės. Kaip teigia „SideToSide“ komandos atstovė Emilija Paliulytė: „Maždaug 80 procentų treniruočių dalyvių yra pilotai, dalyvaujantys „Street“ arba „Semi Pro“ lygos varžybose. „Pro“ lygos pilotai čia užsuka itin retai. Likusi dalis – mėgėjai, kurie važiuoja tik į treniruotes, varžybose dar nedalyvauja. Be to, kiekvienoje treniruotėje pasitaiko po vieną ar du visiškus naujokus, kurie pabando vieną ar du kartus „išpiešti saulę“.“

Taigi tokia „driftui“ skirta aikštelė atlieka ne tik treniruočių funkciją, bet padeda žmonėms įvertinti savo galimybes „užaugus“ būti „drifteriu“. Juk „išpiešti saulę“ ant sausos arba šlapios kelio dangos gali bene kiekvienas, turintis galu varomą automobilį, tačiau valdyti slydimą tikrai sugeba ne dauguma. Todėl „SideToSide“ komandos nariai stebėdami šias treniruotes visada yra pasiryžę padėti, norintiems eiti šonaslydininko keliu. Jie pataria, konsultuoja, kaip mokykloje.

„Dažnai naujokai klausia, kaip jiems geriau važiuoti ir ką daryti, taigi patyrę pilotai mielai dalinasi savo patirtimi. Naujokams netgi leidžiama važiuoti vieniems ir bandytis trasą, kaip jiems yra patogu“,– sakė Emilija.

Treniruotės populiarėja

Kiekviena treniruotė turi savo trasos konfigūraciją, kuri yra keičiama pagal lenktynininkų pageidavimus: iš sunkesnės į lengvesnę ir atvirkščiai. Dažniausiai važiuojama „gyva eile“, o trasoje vienu metu būna nuo 2 iki 7 automobilių. Pilotai pagal pageidavimą gali važiuoti vieni arba porose. Teritorijoje visuomet budi trasos personalas, kuris vadovauja startui ir atlieka kitas funkcijas.

Kaip teigia komandos vadovas Darius Jurčiukonis: „Palyginus su pernai metais, treniruočių paklausa išaugo beveik dvigubai. Dalyvaujančių ir žiūrovų skaičius taip pat gerokai ūgtelėjo. Poreikis tikrai jaučiamas, nes „driftas“ Lietuvoje tampa gana populiarus ir sutraukia daugybę žiūrovų“.

Kiek kainuoja treniruotė? Su išankstine registracija – kaina vos 20 eurų. Be to, čia treniruotis galima net ir tuomet, kai nevyksta iš anksto suplanuotos treniruotės. Su komandos priežiūra, šioje aikštelėje yra suteikiama galimybė pasimokyti slysti šonu ir kitomis dienomis, o norintys gali būti pavėžinti su „SideToSide“ komandos „drifto“ automobiliu.

„Kviečiu visus dar nė karto „nedriftinusius“ išbandyti trasą ir galbūt atrasti save naujoje srityje. Kita vertus, tai puiki proga legaliai pasvilinti padangas, šio bei to išmokti bei sužinoti, ar šonaslydis yra ta automobilių sporto šaka, kurios jūs norėtumėte imtis“, – ragina visus D. Jurčiukonis.

Treniruotė, o po to varžybos

Taigi, jeigu norite išbandyti save „drifto“ trasoje arba tiesiog pažiūrėti kaip tai atlieka kiti, belieka šeštadienį atvykti į „N40“ vyrų autoklubo aikštelę, esančią adresu V. A. Graičiūno g. 20, Vilniuje. Veiksmas čia prasidės nuo 12 valandos ir tęsis iki 18 val. Žiūrovai į treniruotę įleidžiami už vos vieno euro paramos mokestį. Surinkti pinigai yra skiriami aikštelės asfalto priežiūrai ir „SideToSide“ komandos plėtrai.

Po šeštadienio, visi pasikrovę gerų emocijų, yra vėl laukiami čia pat vyksiančiose „drifto“ varžybose.

Jeigu nenorite praleisti „Driftlande“ organizuojamų treniruočių – sekite naujienas „Drift Land“ „Facebook“ paskyroje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ar lietuviai palaidojo viltis pasiekti rekordą Dakare?

Ar lietuviai palaidojo viltis pasiekti rekordą Dakare?

Gyvai / Benediktas Vanagas finišavo tarp TOP 5 atnaujinta 19.05 val. (434)

Dakaro ralyje – 9-oji diena ir finišas, rodos, ranka pasiekiamas. Tačiau lenktynių organizatoriai...

Ar pavyks lietuviams išsaugoti rekordines vietas Dakare

Naujausios žinios iš Dakaro ralio: kokie iššūkiai laukia lietuvių, artėjant didžiajam ralio...

Ko Dakare lengvai nesužinosi: kam surenka kelio knygas ir kas buvo Vanago varikliui (8)

Laisvos akimirkos Dakare išnaudojamos remontui, poilsiui ir bendravimui su gerbėjais. Tokią...

Aštunta diena Dakare sėkminga ne visiems lietuviams – dėl geriausio rezultato laukia kova papildyta 02.54 val. (340)

Aštuntoji Dakaro ralio diena buvo permaininga kaip niekada. Organizatoriai žadėjo nelengvą dieną,...

Top naujienos

Karbauskis dėl prezidento rinkimų turi ir abejonių: jei taip, tai turėsime problemą (735)

„Kandidatas, kurį mes patvirtinsime savo suvažiavime, taps Lietuvos Respublikos prezidentu“, -...

Linkevičius apie krizę Britanijoje: vyksta iškilmingas viešas šalies niokojimas (189)

„Kad ir kaip baigtųsi Brexitas , Europa jau bus kitokia – ji sukrėsta“, – taip dabartinės...

Orai: permainos nesibaigia

Šiandien, ketvirtadienį, Lietuvos orus lems aktyvus Atlanto ciklonas. Naktį praslinkęs šiltasis...

Theresa May atlaikė nepasitikėjimo balsavimą, tačiau parlamentas toliau aklavietėje atnaujinta 21.18 (128)

Didžiosios Britanijos parlamentas trečiadienio vakarą po ilgų debatų balsavo dėl pasitikėjimo...

Giedraitį nustebino ir sirgaliai, ir naujas treneris: buvo keista, kad ant manęs nerėkia (8)

Rokui Giedraičiui buvo sunku įsivažiuoti, bet kai įkrito keistas tritaškis „nuo lentos“,...

Nuo tuberkuliozės niekas neapsaugotas: lėtai progresuojančia ir labai pavojinga liga galima užsikrėsti bet kur simptomai (41)

„Niekas nepasaugotas nuo tuberkuliozės. Kiekvienas kvėpuojantis gali ja užsikrėsti, – sako...

Vėl gedimą patyręs Juknevičius: šiandien dirbome mechanikais – apmaudu (11)

Antanui Juknevičiui ir Dariui Vaičiuliui, „Craft bearings“ ekipažui, 9-asis Dakaro greičio...

Devintą dieną Dakare finišą pasiekė visi lietuviai: vieni skrido, kiti – klimpo ir gedo atnaujinta 20.41 val. (434)

Dakaro ralyje – 9-oji diena ir finišas, rodos, ranka pasiekiamas. Tačiau lenktynių organizatoriai...

Per pratęsimą palūžęs „Rytas“ nusileido ALBA komandai su puikiu Giedraičiu (161)

Vilniaus „Ryto“ (1/2) komanda Europos taurės „Top-16“ etape patyrė antrąjį pralaimėjimą...

Trečiojoje „Eurovizijos“ atrankoje – netikėtas „120“ sprendimas ir nauji komisijos favoritai (31)

Trečiadienio vakarą LRT Didžiojoje studijoje buvo filmuojama nauja nacionalinės...