aA
Driftlandas“ – tokia vieta Vilniuje, kur šonaslydžio entuziastai gali negailestingai suplėšyti visas padangas, nesislėpdami nuo policijos valdyti šonu slystantį automobilį, treniruotis, treniruotis ir dar kartą treniruotis. Trumpai tariant – tai „drifterių“ rojus, kurį prižiūri šio sporto komanda „SideToSide“, o visa šio rojaus erdvė priklauso „N40“ vyrų autoklubui, kurie čia leidžia pašėlti ne tik padangų svilintojams, bet ir automobilių slalomo virtuozams.
„Driftlandas“ – vienintelė legali vieta Vilniuje, kur galima slysti šonu
„Driftlandas“ – vienintelė legali vieta Vilniuje, kur galima slysti šonu
© RD Photo

Palaiminimas iš LASF

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, kitos tokios vietos, kur galima legaliai „driftinti“ – Vilniuje nėra. Ne gana to, „drifto šalis“ dar turi palaiminimą ir iš aukščiau – Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF). Kiekvienais metais, prasidėjus sezonui, „SideToSide“ komanda užpildo organizatoriaus licenzijos prašymą ir gauna leidimą oficialiai rengti treniruotes šioje teritorijoje pagal parengtą saugos planą, kuris yra patvirtinamas LASF. Skamba labai kietai!

Po treniruotės – varžybos

„Drifteriai“ pirmąją treniruotę čia surengė 2016 metų balandžio 2 dieną ir nuo to laiko visa tai daro reguliariai. Štai šiemet sezonas čia prasidėjo dar žiemą – vasario 26 dieną. Šiais metais „SideToSide“ šioje vietoje surengė 10 treniruočių, o liepos 29 dieną laukia vienuoliktas ir itin gausus dalyvių susirinkimas. Treniruotės organizatoriai laukia daugiau nei 40 „drifterių“. Iš kur tiek daug?

Gi jau kitą dieną, sekmadienį, čia įvyks ketvirtasis „Street“ lygos „drifto“ etapas, todėl dauguma šių varžybų dalyvių rado puikią progą iš vakaro kaip reikiant apšildyti savo automobilius ir pramankštinti savo rankų raumenis. Taigi laukia labai gera ir įdomi treniruotė.

Naujokų mokykla

Grįžtant prie „Driftlando“ – kuomet iškart po treniruotės kitą dieną nevyksta varžybos, prasimankštinti čia atvažiuoja įvairūs žmonės. Kaip teigia „SideToSide“ komandos atstovė Emilija Paliulytė: „Maždaug 80 procentų treniruočių dalyvių yra pilotai, dalyvaujantys „Street“ arba „Semi Pro“ lygos varžybose. „Pro“ lygos pilotai čia užsuka itin retai. Likusi dalis – mėgėjai, kurie važiuoja tik į treniruotes, varžybose dar nedalyvauja. Be to, kiekvienoje treniruotėje pasitaiko po vieną ar du visiškus naujokus, kurie pabando vieną ar du kartus „išpiešti saulę“.“

Taigi tokia „driftui“ skirta aikštelė atlieka ne tik treniruočių funkciją, bet padeda žmonėms įvertinti savo galimybes „užaugus“ būti „drifteriu“. Juk „išpiešti saulę“ ant sausos arba šlapios kelio dangos gali bene kiekvienas, turintis galu varomą automobilį, tačiau valdyti slydimą tikrai sugeba ne dauguma. Todėl „SideToSide“ komandos nariai stebėdami šias treniruotes visada yra pasiryžę padėti, norintiems eiti šonaslydininko keliu. Jie pataria, konsultuoja, kaip mokykloje.

„Dažnai naujokai klausia, kaip jiems geriau važiuoti ir ką daryti, taigi patyrę pilotai mielai dalinasi savo patirtimi. Naujokams netgi leidžiama važiuoti vieniems ir bandytis trasą, kaip jiems yra patogu“,– sakė Emilija.

Treniruotės populiarėja

Kiekviena treniruotė turi savo trasos konfigūraciją, kuri yra keičiama pagal lenktynininkų pageidavimus: iš sunkesnės į lengvesnę ir atvirkščiai. Dažniausiai važiuojama „gyva eile“, o trasoje vienu metu būna nuo 2 iki 7 automobilių. Pilotai pagal pageidavimą gali važiuoti vieni arba porose. Teritorijoje visuomet budi trasos personalas, kuris vadovauja startui ir atlieka kitas funkcijas.

Kaip teigia komandos vadovas Darius Jurčiukonis: „Palyginus su pernai metais, treniruočių paklausa išaugo beveik dvigubai. Dalyvaujančių ir žiūrovų skaičius taip pat gerokai ūgtelėjo. Poreikis tikrai jaučiamas, nes „driftas“ Lietuvoje tampa gana populiarus ir sutraukia daugybę žiūrovų“.

Kiek kainuoja treniruotė? Su išankstine registracija – kaina vos 20 eurų. Be to, čia treniruotis galima net ir tuomet, kai nevyksta iš anksto suplanuotos treniruotės. Su komandos priežiūra, šioje aikštelėje yra suteikiama galimybė pasimokyti slysti šonu ir kitomis dienomis, o norintys gali būti pavėžinti su „SideToSide“ komandos „drifto“ automobiliu.

„Kviečiu visus dar nė karto „nedriftinusius“ išbandyti trasą ir galbūt atrasti save naujoje srityje. Kita vertus, tai puiki proga legaliai pasvilinti padangas, šio bei to išmokti bei sužinoti, ar šonaslydis yra ta automobilių sporto šaka, kurios jūs norėtumėte imtis“, – ragina visus D. Jurčiukonis.

Treniruotė, o po to varžybos

Taigi, jeigu norite išbandyti save „drifto“ trasoje arba tiesiog pažiūrėti kaip tai atlieka kiti, belieka šeštadienį atvykti į „N40“ vyrų autoklubo aikštelę, esančią adresu V. A. Graičiūno g. 20, Vilniuje. Veiksmas čia prasidės nuo 12 valandos ir tęsis iki 18 val. Žiūrovai į treniruotę įleidžiami už vos vieno euro paramos mokestį. Surinkti pinigai yra skiriami aikštelės asfalto priežiūrai ir „SideToSide“ komandos plėtrai.

Po šeštadienio, visi pasikrovę gerų emocijų, yra vėl laukiami čia pat vyksiančiose „drifto“ varžybose.

Jeigu nenorite praleisti „Driftlande“ organizuojamų treniruočių – sekite naujienas „Drift Land“ „Facebook“ paskyroje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Žiedinių lenktynių sezoną „Ring Challenge“ užbaigė nauju „Nemuno žiedo“ trasos rekordu

Sekmadienį, rugsėjo 20 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ „ Ring Challenge “...

Ko reikia, norint vadovauti sėkmingai šonaslydžio komandai

Daugelyje šonaslydžio renginių neįmanoma nepastebėti geltonos spalvos BMW, kurie, tarsi vizitinė...

„Kauno ruduo“ padovanojo masiškumo rekordą

Kaune, Rotušės aikštėje, finišavo tradicinis, jau 47-asis ralis „ Kauno ruduo 2020“, skirtas...

Mantas Matukaitis „Ring Challenge“ važiuos išskirtiniu dizainu padabinta „Chevrolet Corvette“

Šį sekmadienį, rugsėjo 20 dieną Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje vyks paskutinės šių...

Japonija alsuojanti drifto šventė keliasi į naktį (2)

Daugiau ar mažiau besidomintys driftu bei jo istorija, bent kartą yra girdėję ar matę žodį...

Top naujienos

Vakcina nuo koronaviruso Lietuvai kainuotų kaip Valdovų rūmai: Skvernelis kalba apie tris didžiausias rizikas pildoma (24)

Vakcina nuo COVID-19 Lietuvai kainuotų maždaug kaip Valdovų rūmų statyba, tai yra daugiau kaip...

Parėmęs Lukašenką Kremlius jau žvangina ginklais: kokie yra tikrieji tikslai? (650)

Gynybiniai veiksmai, kurie nėra nukreipti prieš kurią nors valstybę. Taip dar praėjusią savaitę...

Nykstanti Lietuva auga: prognozuoja Airijos scenarijų (403)

Pandemija lietuvius iš užsienio grąžino namo, o esančius namuose sulaikė nuo išvykimo, –...

Koronavirusas vėl įsisuko Ukmergėje – patvirtinta 10 naujų atvejų (7)

Į Ukmergę vėl grįžta koronavirusas, apie tai antradienį feisbuke pranešė Ukmergės rajono...

Po kolegos egzekucijos lietuvius apėmė bejėgiškumo jausmas: sankcijas laiko klaidingu ėjimu (48)

Navidas Afkari buvo pakartas, nors egzekucijos išvakarėse paskambinęs broliui dar nenujautė, kas...

Tragiška avarija Klaipėdos rajone: prie mokyklos žuvo paspirtuku važiavęs 14-metis dar papildyta (152)

Antradienį Klaipėdos rajone įvyko skaudi nelaimė - prie mokyklos per avariją žuvo nepilnametis.

Kinija papasakojo savo „tiesą“ apie koronavirusą, aršios reakcijos ilgai laukti nereikėjo (16)

Pasipiktinimas, kurį sukėlė per Kinijos televiziją pradėtas transliuoti serialas apie šalyje...

Tiesioginė transliacija / Delfi rytas. Lietuviai ir automobiliai: ar taršos mokestis veikia ir ar įsivaizduojame gyvenimą be mašinos? floristo patarimai, kaip papuošti namus (10)

Rugsėjo 22-ąją yra minima Tarptautinė diena be automobilio. Tokia akcija pirmą kartą surengta...

Po linksmybių klube kaunietis liko be buto ir automobilio raktų: net neįtarė, kiek jam tai kainuos (46)

Turbūt kiekvienas vairuotojas žino, kaip svarbu turėti atsarginius automobilio raktelius, tačiau...

Tolimųjų reisų vairuotojas kelte išvydo ko neregėjęs: tokie darbuotojai daro mums gėdą (85)

Jaunystėje skaičiau knygą „Alisa pasakų šalyje“. Nuo tada man Anglija atrodė kaip...

|Maža didelių žinių kaina