aA
Trečiasis Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempionato „Dream 2 Drive“ sezonas įsibėgėjo. 16 greičiausių lenktynininkų virtualioje erdvėje pradeda kovas dėl vietos tikroje lenktynių komandoje. O ši bus sunkesnė nei bet kada anksčiau, mat lenktynininkams reikės įrodyti ne tik savo gebėjimus prie virtualaus automobilio vairo virtualioje trasoje, bet ir savo fizinius bei psichologinius gebėjimus, ypatingai reikalingus lenktynėse prie tikro automobilio vairo, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Dream 2 Drive"
"Dream 2 Drive"
© Komandos archyvas

„Ne paslaptis, kad simuliatoriuje važiuoti daug paprasčiau: vairuotojo neveikia išcentrinės jėgos, nevargina karštis, o maža klaidos kaina, kurią galima ištaisyti „restart“ mygtuku nesukelia streso. Tikrose lenktynėse vairuotojams tenka susidurti su gerokai daugiau iššūkių, tad šiemet greičiausiems dalyviams teks įveikti daugiau iššūkių, kurie mums parodys tikruosius talentus, galinčius lenktyniauti aukščiausiame lygyje“, - aiškino „Dream 2 Drive“ projekto iniciatorius Tauras Tunyla.

Pirminė „Dream 2 Drive“ projekto idėja – surasti talentus prie vairo ir suteikti jiems galimybę žengti į tikro automobilių sporto pasaulį. Ne paslaptis, kad šis užsiėmimas yra brangus ir toli gražu ne visi gali tai sau leisti, kad ir kaip gerai vairuotų. Šis čempionatas leidžia išaiškinti geriausius iš geriausių neatrastus talentus, o prizas – vieta profesionalioje „Tauras Racing“ lenktynių komandoje su ilgalaikėmis perspektyvomis. Bet šiemet laimėdami kelis virtualius tarpusavio sprinto lenktynių dėl pozicijų važiavimus, kaip ankstesniais metais, dalyviai šansų patekti į finalą dar neužsitikrins. Jiems reikės įrodyti ir savo fizinį bei psichologinį pasiruošimą bei įgūdžius prie tikro lenktyninio automobilio vairo.

Sės prie tikro vairo

16 greičiausiųjų „Dream 2 Drive“ atranką praėjusių dalyvių jau šį šeštadienį, gegužės 25 dieną pasiskirstys į dvi grupes. Vieni lėks į Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodromą, kiti – į Kauną pas lenktynininkų fizinio pasiruošimo trenerį Mindaugą Pocių ir pas trenerį Joną Dereškevičių, po pietų – apsikeis savo veikla.

Šiauliuose pretendentų į lenktynininko karjerą laukia tikro lenktynėms ruošto „Dream 2 Drive Junior“ komandos „Volkswagen Sciroco GT24“ testai. Kiekvienas dalyvis turės galimybę jį išbandyti autodrome esančioje trasoje, o projekto koordinatoriai tikrins jų gebėjimą valdyti tikrą mašiną.

„Šiauliuose turėsime tam tikrą trasos konfigūraciją, kurią kiekvienas dalyvis važiuos po tris kartus. Du bus įskaitiniai, matuosime laiką. Žiūrėsime ne tik trasos įveikimo laiką, po lenktynių išsitrauksime visus duomenis ir vertinsime, kaip efektyviai vairuotojai vairuoja: kaip stabdo, kaip greitėja, kaip sukioja vairą“, – aiškino T. Tunyla.

Fiziniai ir psichologijos testai

Tuo tarpu Kaune jų laukia dar sudėtingesni išbandymai. „Fitness to race“ treneris Mindaugas Pocius tikrins pretendentų fizines savybes. Jis tikrins vairuotojų reakciją, matymą, ištvermę ir gebėjimą koncentruoti dėmesį ir atlaikyti įtampą.

„Reakcija lenktynėse itin svarbi dėl visiems savaime suprantamų priežasčių. Važiuojant automobiliams milžinišku greičiu įvykiai įvyksta itin greitai, tad ir reaguoti reikia žaibiškai. Itin svarbu yra ištvermė. Ypač ilgų nuotolių lenktynėse. Vairuotojams įkaitusiame salone tenka būti ilgą laiką, o kūną veikiančios perkrovos vargina. Nuovargis daro įtaką koncentracijai, kai ji sumažėja, kenčia rato įveikimo laikai, pasipila itin brangiai kainuojančios klaidos“, – aiškino Mindaugas Pocius.

Taip pat kiekvienas į TOP16 patekęs virtualių lenktynių čempionato dalyvis Kaune susitiks ir bene daugiausiai greitų lenktynininkų išugdžiusiu automobilių sporto psichologu Jonu Dereškevčiumi. Ne kavos su sausainiais. Dar vienam išbandymui. Psichologijos testui.

Dalyviai atsakinės į ne visai su automobilių sportu susijusius klausimus, bendraus su pačiu Jonu, kuris vėliau išsiaiškins, kurie vaikinai geba priimti geriausius sprendimus, blaiviai mąstyti net esant stresinėmis situacijoms ir kurie iš jų labiausiai orientuoti į tikslo siekimą ir turi čempionišką gyslelę savo kraujyje.

Šį šeštadienį bus tik pirmasis pusfinalio išbandymas. Dar vienas laukia kitą šeštadienį, birželio pirmąją. Tada Visi 16 dalyvių susitiks vienas su kitu virtualioje trasoje ir lenktyniaus tarpusavyje trijuose skirtinguose žieduose trimis skirtingais automobiliais. Tai parodys, kurie greičiausiai geba prisitaikyti prie skirtingų aplinkybių.

Virtualios lenktynės ir fiziniai, psichologiniai bei vairavimo testai šiemet turės vienodą svorį sprendžiant kas pateks į finalą. Trys lenktynės ir trys papildomi testai turės vienodą taškų vertinimo skalę. Surinkę daugiausiai balų pateks į finalą. O jau birželio 8 dieną finalo metu paaiškės naujasis Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempionas, ir ankstesnių laimėtojų – Martyno Sidunovo ir Domanto Ladausko komandos draugas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Iš turnyro Prancūzijoje grįžę lietuviai liko per žingsnelį nuo podiumo

Prancūzijoje, Le Mans lenktynių trasoje esančiame kartodrome vyko tarptautinis „ Rotax Max...

Benediktas Čirba iš Europos šonaslydžio čempionato Rygoje grįžo su antra vieta

Savaitgalį Rygoje nugriaudėjo 3-4 Europos „drifto“ čempionato etapai, kuriuose „Urta drift“...

Po keturių dienų finišavo aplink Lietuvą ir miškuose lenktyniavę dalyviai

Šeštadienį Varėnoje pasibaigė lietuviškuoju Dakaru vadinamas „ Perimetras “. Jame...

Savaitgalio lenktynės Kačerginėje – be avarijų, bet su intriga iki galo (2)

Šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ praūžė Lietuvos žiedinių lenktynių ir „Time...

„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipažas įveikė 350 km „Perimetro“ iššūkį

„ CFMOTO Factory Racing Team“ komanda sėkmingai finišavo keturių dienų ir 350 km iššūkyje,...

Top naujienos

Kaip iš tiesų veiks nuskambėjęs sprendimas dėl migrantų: paprastai tokiais dalykais valstybės garsiai nesigiria (108)

Visiškai nematyti, kokia yra ilgalaikė strategija sprendžiant migrantų problemą, o įprastų...

Kol Baltarusijos valstybinė įmonė čia kraunasi pinigus, lietuviški hematogenai sienos neįveikia (31)

Šalies hematogeno batonėlių gamintoja „Mogemas“ jaučia nesąžiningą konkurenciją – į...

Klaiki avarija prie Vilniaus: nuplėšta jauno „Audi“ vairuotojo ranka rasta skiriamojoje juostoje (74)

Vėlų trečiadienio vakarą, prieš vidurnaktį, Minsko plente , netoli Nemėžio, įvyko klaiki...

Iš nuomojamo buto išsikraustyti ketinančią vilnietę pribloškė buto savininkės elgesys: įsivaizduokite, kaip jaučiausi (13)

Nemažai daliai jaunų žmonių didmiesčiuose kažkuriuo gyvenimo laikotarpiu tenka nuomotis būstą....

Lietuvos ieties metimo rekordininkas nusivylęs: į žaidynes vykau ne tam, kad sudalyvaučiau specialiai Delfi iš Tokijo (16)

Lietuvos rekordininkas Edis Matusevičius trečiadienį varžėsi Tokijo olimpinių žaidynių...

Naujas lietuvis NBA: Kulboka pasirašė sutartį su Jordano valdomu klubu (2)

Dar 2018 metais NBA naujokų biržoje Šarlotės „Hornets“ pašauktas Arnoldas Kulboka...

Darbuotojų trūkumas verslą verčia imtis naujų priemonių: atsigręžia į regionuose gyvenančius (15)

Pandemijos metu visuotinį nuotolinį darbą išbandžiusios įmonės vis drąsiau renkasi...

Gabrielė Grinkaitė | D+

Gydytoja patarė, ko ieškoti kremų nuo saulės sudėtyje: kai kurių medžiagų verčiau privengti

Šiemet, rodos, kaip niekad anksčiau kilo susidomėjimas SPF kremais veidui. Socialiniuose...

ES kova su klimato kaita: nuo 2035 m. planuojama uždrausti naujus dyzeliu ir benzinu varomus automobilius (26)

Europos Komisija per ateinantį dešimtmetį Europos Sąjungos vairuotojus nori persodinti prie...