Aršūs varžovai

Kaip rašoma komandos pranešime žiniasklaidai, M. Matukaitis, D. Azikejevas ir A. Mištautas – lygiaverčiai varžovai bene didžiausią konkurenciją turinčioje Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato A3000 klasėje. Jie visi važiuoja labai panašiais BMW automobiliais, visi karštai kovoja dėl pergalės iki pat finišo vėliavos. Štai pirmajame „Autoplius Fast Lap“ etape jie taip audringai kovojo dėl podiumo, kad nė vienas iš jų namo negrįžo sveiku automobiliu. O jau kitą savaitgalį šie vyrai sės į vieną „Dynami:t Energy“ komandos „BMW M3“ automobilį ir kartu sieks bendro tikslo – pergalės A3000 klasėje.

„Mes vienas kito galimybes trasoje žinom. Lenktyniaujame tarpusavyje jau ne pirmą sezoną. Svarbiausia prieš „Aurum 1006 km“ lenktynes išsiaiškinti, kieno kokia rolė komandoje dar prieš sėdant į automobilį, nes jeigu tik pradėsime aiškintis, kas iš mūsų geriausias varžybų metu, bus daug problemų, galime perdegti“ – apie būtinybę susidirbti kalbėjo M. Matukaitis.

Šis lenktynininkas jau spėjo apšilti su D. Azikejevu kartu važiuodami naktinėse 2,2 valandų „Autoplius Fast Lap“ ištvermės lenktynėse. Net ir po didelės avarijos tarpusavyje sprinto varžybų metu jie greitai visas iš karto po finišo užvirusias emocijas patraukė į šalį ir kolegiškai įveikė naktinę distanciją.

Lenktynės tarpusavyje – nesveika

„Apšilti spėjom, bet minimaliai. Reikia dar daug treniruočių, kad pamatytumėm, ar suprantame vienas kitą iš pusės žodžio, ar reikia viso sakinio su keiksmažodžiais“, – juokavo D. Azikejevas.

„Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate mes lenktyniaujame kaip atskiri varžovai. 1006 km lenktynės yra komandinis žaidimas ir mes negalime lenktyniauti tarpusavyje, mes visi turime savo indėlį skirti komandos pasiekimams. Aš stengsiuosi važiuoti kuo stabiliau, stengsiuosi išlaikyti šaltą protą ir nerodyti trasoje jokios agresijos, neprievartauti automobilio ir stabiliai irtis į rikiuotės priekį“, – mintis dėstė Danas.

„Varžytis tarpusavyje ištvermės lenktynėse būtų pats blogiausias variantas. Visi vairuotojai greiti, važiuoja labai panašiu tempu, tad norint būti greičiausiu iš visų reikėtų labai daug iš savęs išspausti. Pasipiltų klaidos, o dėl klaidų genda ir dūžta automobiliai, kenčia rezultatas. Mane labiausiai prieš lenktynes neramina prastai pažįstama technika. Tai vienas greičiausių automobilių kurį teko vairuoti, komandoje – greiti lenktynininkai, tikslai – aukšti. Reikės palaikyti tempą tačiau neperdegti“, – mintimis pasidalino A. Mištautas.

„Komandoje nėra pavienių lenktynininkų. Mes visi esame dalis didelio projekto, į kurį labai daug žmonių įdėjo daug darbo. Dėl pergalės kovosime kiekvienas ir kiekvienas nešime visą atsakomybę už visą komandą“, – išaiškino A. Antanaitytė-Matukaitė.

Atsinaujinusi komanda

Šiemet „Dynami:t Energy“ komanda „Aurum 1006 km“ lenktynėms atsinaujino kaip niekada stipriai: nauji ne tik sportininkai. Naujas „BMW M3“ automobilis su lietuvių meistrų sukonstruotu 3 litrų BMW S54B30 varikliu, nauja techninio aptarnavimo komanda.

Išliko tik komandos branduolys: šeimyninis Manto ir Aistės Antanaitytės-Matukaičių duetas ir komandos vadovas Aleksandras Dainys. Ir tas pats tikslas – aukščiausias podiumo laiptelis A3000 klasėje. „Dynami:t Energy“ komanda dar nė iš vienų lenktynių namo negrįžo tuščiomis, tad apie bet kokią poziciją žemiau apdovanojimų pakylos komanda nė negalvoja.

„Šiemet prie mūsų komandos prisijungė labai greiti lenktynininkai, tad negalime sėdėti vietoje. Šiemet treniravausi su Ramūnu Čapkausku, išėjau iš komforto zonos ir išbandžiau naują Bikerniekų trasą Rygoje. Mano tikslas – padėti komandai iškovoti pergalę ir nenutraukti mūsų 5 metų podiumų grandinės“, – apie komandos treniruotes užsiminė A. Antanatytė-Matukaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)