aA
Pasaulio ralio čempionato (WRC) antrojo etapo dalyviai pradėjo susipažinimą su trasomis. Ketvirtadienį startuosiantis Švedijos ralis žiūrovams žada nepakartojamą laiką bei išskirtinius įspūdžius, o dalyviams – kaip niekada geras, žiemos raliui tinkančias, oro sąlygas ir kelio dangas. Tuo neabejoja ir Lietuvai atstovausiančios „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkai Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius.
Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius
© Komandos archyvas

Kaip rašoma komandos pranešime, antradienį Švedijos raliui besiruošiantys lietuviai kartu su visais WRC antrojo etapo dalyviais pradėjo susipažinimą su greičio ruožais. Pasak „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkų, kurie pirmąkart dalyvaus Švedijos ralyje, seniai nematė tokių žiemos ralio greičio ruožų.

„Oro sąlygos yra puikios. Trasose visiškas ledas, sniegas nuvalytas. Oro temperatūra skirtingose vietovėse vyrauja nuo minus 5 iki 10. Tad ir žiūrovui – ne per šalta, ir lenktynininkui – bus vienas malonumas važiuoti tokiais greičio ruožais“, – po susipažinimo su pirmaisiais Švedijos ralio greičio ruožais sakė D. Jocius.

Visgi lenktynininkas atskleidė, kad Švedijos ralio greičio ruožai panašumų su Lietuvos „Žiemos raliu“ turi labai daug.

„Pagrindinis skirtumas tarp Švedijos ralio ir žieminio Lietuvos ralio būtų tik kilometražas. Čia reikės įveikti ilgesnius greičio ruožus. O kai kuriose vietose, pasirodė, kad važiuoju namuose“, – sakė D. Jocius.

„Arctic Energy World Rally team“ ekipažas per pirmąją susipažinimo su trasomis dieną susižymėjo šešis greičio ruožus arba 106 lenktyninius kilometrus. D. Jociui talkinančiam šturmanui D. Zvicevičiui visiems šiems kilometrams sužymėti vos užteko vieno sąsiuvinio.

Donatas Zvicevičius tvarkosi užrašus po greičio ruožų susirašymo
Donatas Zvicevičius tvarkosi užrašus po greičio ruožų susirašymo
© Komandos archyvas

„Turėjome intensyvią dieną. Labai daug nuveikėme. Labiausiai stebino skandinaviški keliukai. Visi labai tvarkingi, nuvalyti. Tačiau organizatorių parinkti greičio ruožai savo sudėtingumu tikrai nesiskiria nuo Lietuvos ralio trasų. Yra lengvesnių distancijų, yra ir sudėtngesnių atkarpų.

Pagrindinį skirtumą galbūt išskirčiau tai, kad man pasaulio ralio čempionato etapuose, kuriuose teko važiuoti, visiems greičio ruožams sužymėti tenka sunaudoti du-tris sąsiuvinius. Tad visada jų pasiimu keturis“, – po trasų surašymo dienos įspūdžiais dalinosi D. Zvicevičius.

Trečiadienį (vasario 14 d.) dalyviai tęsia susipažinimą su ralio trasomis, o jau ryt (vasario 15 d.) savo bolidus galės išbandyti bandomajame 6,5 km ilgio greičio ruože. Vakare, apie 19 valandą Lietuvos laiku, bus duotas oficialus WRC antro etapo varžybų startas, dalyvaujant ir princui Karlui Filipui.

Po oficialios atidarymo ceremonijos Švedijos ralio dalyviai savo jėgas išbandys specialiame „Karlstado“ greičio ruože, kuriame vienas prieš kitą varžysis du ekipažai. Lenktynininkai važiuos trumpą – 1,9 km ilgio distanciją.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

DELFI išbandė: ką jaučia šturmanai Dakaro ralio trasoje? (6)

Ateinančių metų Dakaro raliui besiruošiantis „ General Financing team Pitlane “ komandos...

Tauragėje paaiškėjo greičiausi Lietuvos bekelės varžybų ekipažai

Tauragėje vyko paskutinis Lietuvos bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionato etapas....

15-mečiui kartingo lenktynininkui iš Lietuvos – galimybė perlipti į „Formulė 4“ bolidą (1)

Vilnietis Gustas Grinbergas pateko tarp talentingiausių viso pasaulio lenktynininkų ir sieks...

Dvyliktokui iš Tauragės pavyko – tapo Europos ralio kroso čempionu (2)

Tauragiškis Rokas Baciuška – Europos ralio kroso čempionas. Šį savaitgalį Vokietijos...

Automobilių slalomo mėgėjų finalinė kova laukia Plungėje

2018 metų pavasarį startavusi penkių etapų slalomo varžybų serija „Eolto slalomo taurė“,...

Top naujienos

Liudvikas Andriulis. Piktas monstras, gąsdinantis Skvernelį (41)

Su siaubu žiūrėdamas vakarykštį Skvernelio pasisakymo apie visuomenės teisę žinoti įrašą,...

Klimatologai - apie anomalijas Lietuvoje: žiemą laukia šilumos bangos, o Vėlinės bus labai šaltos (21)

Šiuo metu mus džiugina bobų vasara. O kokie gi orai laukia likusį rudenį, kokia bus žiema? Pasak...

Dėl remontuojamoje gatvėje sproginėjančių padangų kaltina pačius vairuotojus

Neseniai prasidėjęs Laisvės prospekto atkarpos nuo Architektų g. viaduko iki Oslo gatvės...

Karbauskiui prabilus apie Pranckiečio atsakomybę ir apkaltą Urbšiui, šis turi vieną atsakymą: viskas dėl Kildišienės (272)

„Valstiečių“ frakcija artimiausiuose posėdžiuose trečiadienį ir ketvirtadienį spręs...

Turkų dienraštis: žurnalistas konsulate nužudytas itin brutaliai (50)

Dingęs Saudo Arabijos žurnalistas Jamalas Khashoggi buvo kankinamas Rijado konsulate Stambule, o...

Vilniuje šluojamas prabangus būstas: įvardijo brangiausius pirkinius (76)

Pastarojo pusmečio prabangaus būsto pardavimai, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, išaugo 59...

Rudenį nebūtina tapti svogūnu: kaip sluoksniuoti drabužius ir neatrodyti juokingai (5)

Man dažniau būna karšta, nei šalta. Todėl neturiu daug šiltų drabužių, tačiau labai mėgstu...

Šių eismo dalyvių gatvėse tuoj nebeliks: šalčio vis dar bijo labiau nei kamščių (1)

Turbūt dažnas pastebėjo, kad Lietuvoje šiltuoju metų laiku tikimybė kelyje sutikti dviratininką...

Pietų pertrauka trijose Vilniaus mokyklose, kur patekti – vieni niekai: nežinau, ar įmanoma pavalgyti pigiau (46)

Nerimstant aistroms, diskusijoms, įvairiems pasisakymams apie pasikeitimus švietimo įstaigų...

Mitybos specialistė: kurie pesticidais apdoroti vaisiai ir daržovės – pavojingiausi? (1)

Keturi patys pavojingiausi cheminėmis medžiagomis apdoroti produktai – tai obuoliai, salierai,...