aA
Lenktynininkas Deividas Jocius, antrą kartą pasiryžęs įveikti Monte Karlo greičio ruožus, sako, kad šiais metais į šį pasaulio ralio čempionato etapą žiūri kitaip – pasimokę iš praėjusių metų klaidų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Deividas Jocius
© A.Kirsnytės nuotr.

„Arctic Energy World Rally team“ komandos pilotas atskleidė, kad praėjusių metų pagrindinės klaidos, kurios nulėmė galutinį rezultatą, buvo automobilio pasirinkimas bei palydovinio ryšio neturėjimas ralio žvalgams.

Mažesnis, bet greitesnis kalnų serpantinuose

„Praėjusiais metais, kiek per siaurai pasižiūrėjome į sunkiausią WRC etapą. Tikėjome, kad 12 metų mano valdomas varžybinis, keturiais ratais varomas automobilis yra geriausias variantas nežinomose ralio trasose. Visgi praktika parodė priešingai – buvome vientiteliai atvažiavę tokiu automobiliu. Konkurencijos praktiškai neturėjome – lenktyniavome patys su savimi ir neturėjome jokio rezultato. Taip pat realybėje pamatėme, kad „Mitsubishi Lancer Evo X“ yra tiesiog per didelis važiuoti kalnų serpantinais. Turėjau tiesiog per prievartą viską daryti, kad jis užsisuktų“, – sakė D. Jocius.

Visgi sportininkas pripažino, kad viena ašimi varomo „Peugeot 208“ pasirinkimą nulėmė keletą faktorių.

„Svarbiausia priežastis, kuri nulėmė R2 klasės automobilio pasirinkimą, buvo tai, kad nulaikyti galingesnį 4 ratais varomą automobilį ant kelio reikia turėti dvigubai daugiau jėgų. Po 3 mėnesių reabilitacijos dar tam nesu pasiruošęs. Į turėtą sportinę formą norisi grįžti palengva. Bet taip, planuose yra numatyta, kad grįšime prie dvigubai varomų ratų skaičiaus“, – teigė „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkas.

D. Jocius taip pat atskleidė, kad šių metų pasirinktas automobilis yra daug mažesnis, palyginus su praėjusių metų lenktynininiu autombiliu. Pasak jo, „Peugeot 208“ automobiliu posūkius kalnų keliais gali įveikti be rankinio stabdžio ir dinamika visiškai skirtinga nuo turėto automobilio.

„Arctic Energy World Rally team“ komandos išsinuomotas Monte Karlo raliui „Peugeot 208 R2“modelis pagamintas 2012 metais, kuriame prancūzų gamintojai tuomet už ganą protingą kainą įdiegė modernios automobilių sportui technologijos. Pastarasis ralio automobilis yra varomas 1,6 litro (190 AG) varikliu, kurio jėga ratams perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.

Radijo ryšys gali nulemti varžybų rezultatą

Kita technologinė priemonė, kurią šiais metais pasirūpino D. Jociaus komanda – radijo ryšys.

D. Jociaus teigimu, kiekviena gamyklinė komanda, dalyvaujanti WRC etape, turi radijo ryšį, išsiperka dažnį ir komandos lenktynininkai iki pat starto gali bendrauti su savo kelio žvalgais.

„Kaip žinia, kalnuose ryšio nelabai pagausi, o prisiskambinti iš turimo telefono neįmanoma. Tokią situaciją mes turėjome praėjusiais metais. O nepasinaudoti kelio žvalgų informacija gali kainuoti labai brangiai. Praėjusiais metais neturėdami informacijos, kuriose kelio atkarpose yra pasikeitusi situacija, kur yra slidžiau, vienoje iš tokių vietų tiek mes, tiek pasaulio ralio čempionas S. Ogier nuslydome. Tad šiemet pasimokę iš praėjusių metų įsigijome palydovinius telefonus“, – sakė „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkas.

WRC pirmasis etapas Monte Karlo ralis startuoja sausio 25-28 dienomis. Per tris dienas varžybų dalyviams teks įveikti apie 400 km greičio ruožų bei beveik 2000 km bendro kilometražo.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sebastienas Loebas pakeitė WRC komandą – lenktyniaus nebe su prancūzais

Sebastienas Loebas , žymus „Peugeot- Citroen “ (PSA) grupės veidas, praėjusiame Dakaro ralyje...

Lietuvio karjeros šuolis pasaulio „super enduro“ čempionate: iš mechaniko į lenktynininkus

Lietuvos motociklų sporto istorijoje nauja ryški atžyma – lietuviai pirmą kartą startavo...

Dakaro operatorius papasakojo, ką išgyvena smėlynuose, ir kodėl kartą medžiagą siuntė iš viešojo tualeto

Kiekvienų metų sausio mėnesį Lietuvos naujienų portaluose ir TV reportažuose geriausias vietas...

Karolis Raišys Monte Karlo raliui turi naują ginklą – MG B pakeitė galingesniui automobiliu

Sausio pabaigoje prasidėsiančiame prestižiniame „Monte Carlo Historique“ ralyje „Flameris...

Antanas Juknevičius siekia rekordo – nori tapti tyliausia Dakaro ralio komanda (2)

Dakaro vilko Antano Juknevičiaus serviso sunkvežimiui 2019-ųjų lenktynės bus jau aštuntasis...

Top naujienos

Veryga apie 10 proc. brangsiančią degtinę: mokomės iš klaidų – degtinė buvo palikta per pigi (156)

Kitais metais valdžia planuoja ir dešimtadaliu didinti stipraus alkoholio akcizą, ir pertvarkyti...

Užkalnis. Žinau, už ką balsuosite rinkimuose (148)

Taip, aš tikrai žinau, kas bus išrinktas dirbti Daukanto aikštėje. Tiksliau, aš bijau, kad...

Šiauliuose atskleidė kitą mitingo dėl mokytojų pusę: moksleiviai ten buvo išsiųsti ne savo noru (255)

Trečiadienio vidurdienį prie Šiaulių miesto savivaldybės susirinko minia moksleivių, kurie...

Rusija tulžingai reaguoja į Lietuvos sankcijas dėl užpuolimo Kerčėje: be atsako neliksite (951)

Lietuva tapo pirmąja pasaulio valstybe, apsisprendusia dėl Kremliaus agresijos Kerčės sąsiauryje...

Giedrius Drukteinis. Lietuvos grožio industrija tėra įprastas kiaulių tvartas (34)

Pastarasis konfliktas tarp Julijos Janus ir Juozo Statkevičiaus ne tik sukėlė nemažai...

Norinčius sušių Kūčioms ragina paskubėti – visiems gali ir neužtekti (96)

Nacionalinis japonų patiekalas ant Kūčių stalo šiemet turbūt nustebintų tik kaime...

Alkoholis turi naują geriausią draugą: gėdą sukelianti liga žudo tyliai (32)

„Ne, ne, man viskas gerai. Dirbu gerai, nepervargstu. Viršininkas geras. Uždirbu daug, tobulas...

Vaivos Budraitytės 2019 metų horoskopas Vandens ženklams (3)

2019 metai – jau ne už kalnų. Pats metas sužinoti, kas mūsų laukia. Garsi astrologė ir...

Vyriškumą pademonstravęs „Neptūnas“ sugadino Čempionų lygos pirmūnų seriją (8)

Beveik visas rungtynes varžovus vijęsis Klaipėdos „Neptūnas“ ketvirtame kėlinyje sugebėjo...

NT brokeriai kyla į kovą: šį kartą kainų pasiutpolkės neištvėrė jie patys (174)

NT brokerių kantrybės taurė perpildyta – nauja žinia apie kylančias kainas iš skelbimų...