aA
Pirmąjį aiškesnį 2019-ųjų Dakaro ralio trasos vaizdą ir lenktynių grafiką paskelbę garsiųjų varžybų organizatoriai susilaukė itin skirtingų dalyvių bei fanų reakcijų. Žiūrovams daugiausiai klausimų sukėlė trumpesnė varžybų trukmė, tuo tarpu patyrę dalyviai atsargiai komentuoja A.S.O. veiksmus ir viliasi, kad trasos nesikartos, o žadami sunkumai atsvers prarastus etapus.
Dakaras 2018
© DELFI / Paulius Garkauskas

20 dienų karščio, deginančio smėlio, nemigos ir skaudančių kaulų miegant dykumoje – tokį Dakarą Afrikoje mena daugiausiai patirties sunkiausiose pasaulio varžybose turintis Antanas Juknevičius, rašoma pranešime spaudai. Jam yra tekę važiuoti 17-a, 18-a etapų, lenktynėms persikėlus į Pietų Ameriką etapų skaičius niekuomet nebuvo mažesnis nei 12-a, tačiau 2019-ų sausį A. Juknevičius stos į startą pirmame tokiame Dakaro ralyje – vykstančiame tik vienoje šalyje ir apimančiame vos 10 etapų.

Dakaro trasos kontūrus pamatęs Juknevičius: labiausiai neramina trukmė
© Asmeninio albumas

„Dėl Peru pasirinkimo man klausimų nekyla – tai tikrai nereali šalis su nuostabaus grožio vaizdais ir gamta, kurioje tikrai galima rasti visko. Praėjusiais metais pirmieji etapai čia atsijojo nemažą dalį lenktynininkų – visiems buvo nelengva, tačiau tai man asmeniškai labiausiai priminė originalųjį Afrikos Dakarą. Kur kas daugiau nerimo kelia mažas etapų skaičius,“ – po naujos informacijos pasirodymo teigė į jubiliejinį 10-ąjį savo Dakarą besiruošiantis „CRAFT Bearings“ lenktynininkas Antanas Juknevičius.

Nors iš savų šaltinių Dakaro vilkas gavo informacijos, jog laukia kur kas sunkesnės trasos, neleisiančios net susimąstyti apie lenktyniavimą daugiau nei 10 dienų, trasų sudarytojai šiame etape turi dar tik labai abstraktų vaizdą.

Dakaro trasos kontūrus pamatęs Juknevičius: labiausiai neramina trukmė
© Asmeninio albumas

„Didžiulis klausimas, kaip organizatoriams pavyks ištesėti pažadą ir padaryti tikrai sunkų Dakarą. Juk Afrikoje važiuodavome apie 20 dienų – tai reiškia, jog realiai pusė etapų yra nuimta per tą periodą. Jei visą kankynę jiems pavyks sudėti į šias 10 dienų ir vos 5000 km – bus stipru,“ – tikisi A. Juknevičius. „Jei ne – legendinis Dakaras savo savitumą praras ir taps tik dar vienu pasaulio taurės čempionato etapu.“

Remiantis naujausia organizatorių pateikta informacija, lenktynininkai ir vėl startuos Peru sostinėje Limoje, iš kurios važiuos į pietus pakrante. Vėliau tols nuo vandenyno, o maratoninis greičio ruožas bus surengtas prie pat Čilės sienos. Po jo dalyviai važiuos atgal, sostinės link. 70 % trasų turėtų sudaryti smėlis, o iš viso bus nuvažiuota apie 5000 km.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Ukrainos kariuomenės karininkas: rusai į Ukrainą važiuoja kaip į safarį – pašaudyti į „chacholus“ (164)

Atskridus į Kijevą tai, kad šalis kariauja, galima įtarti dėl sugriežtintos patikros oro uoste...

Stulbinantis atsitiktinumas: lietuviai sutrumpino darbo laiką – pelnas išaugo kartais (15)

Dvi Lietuvos įmonės „Engineer“ ir „Valandinis“, veikiančios statybų srityje, nuo rugsėjo...

Įstrigusi auklėtinių pažanga Jasikevičiaus mintis sugrąžino į vasarą (49)

„Aš jau kartosiuosi“, – pats žurnalistus perspėjo Šarūnas Jasikevičius. Kauno...

Orai: nesušalkite, atkeliauja šlapdriba (4)

Po žiemiškos šeštadienio nakties kuklios 7 °C šilumos įdienojus sulauks tik pajūrio...

Sunkiai suvokiamas atvejis: penkiametė tapo mama (68)

1939 metais Liną Mediną motina nuvežė į Peru esančio Pisko miesto ligoninę. Iš atokiame...

Apmaudus vakaras Kaune: pratęsimą išplėšęs „Žalgiris“ jame nesulaikė Pangoso ir krito prieš „Barcą“ (592)

Penktadienio vakarą kovos lauke Nemuno saloje susigrūmė dvi šlovingą istoriją turinčios...

Visi rodikliai – į vieną pusę: kodėl moterys Lietuvoje nebenori gimdyti (577)

Visame Vakarų pasaulyje moterys ryžtasi gimdyti vis vėliau. Ne išimtis ir Lietuva . Pernai...

Unikauskas rekomenduoja: valgykite šią košę kasdien – kilogramai tirps, sveikata gerės (123)

Ir žmonės, sergantys virškinimo trakto ligomis, ir moterys, norinčios numesti svorio, ir kareiviai...

Po žvėriško „bachūrų“ išpuolio Alytuje – dar daugiau detalių: kas iš tiesų įvyko kalėjime (114)

Laikinasis Alytaus pataisos namų direktorius neigia, kad kaliniai žiauriai sumušė ir perpjovė...

Pešičius atskleidė, kuriuos „Žalgirio“ žaidėjus medžiojo labiausiai

Atrodė, kad Svetislavui Pešičiui nuo krūtinės nusirito akmuo – į spaudos konferenciją po...