aA
Pirmoje Dakaro ralio stovykloje penktadienio rytą verda gyvenimas – likus vos dviem paroms iki varžybų starto visi nori po ilgos kelionės per Atlanto vandenyną prakratyti automobilius ir maksimaliai pasiruošti. Sėkmingą bolido testų sesiją po pagrindinių mazgų peržiūros surengė ir „Craft bearings“ komanda, kurios lyderis Antanas Juknevičius netverė džiaugsmu grįžus už vairo ir prasitarė apie naujovę, kuria vienintelis iš lietuviškųjų ekipažų nepasinaudojo, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Dakaras 2018: Antano Juknevičiaus komandos testų diena
Dakaras 2018: Antano Juknevičiaus komandos testų diena
© Komandos archyvas

Vos už keliasdešimties kilometrų nuo pirmojo Dakaro ralio bivako įsikūręs dar vienas dalyvių miestelis – daugiau nei 10 komandų dirba lyg varžybų dieną – automobiliai grįžta iš trasos, apžiūrimi, reguliuojami ir vėl išlekia į supustytas smėlio kopas. Daugiau nei 14 km trasoje ratus čia suko ir Dakaro legendos ženklu pažymėtas Antano Juknevičiaus bolidas. Kaip juokauja pats lenktynininkas, didžiausios bėdos ištikusios testų metu – užklimpęs media komandos automobilis.

„Viskas kaip per sviestą – palakstėm iš esmės, Darius vienu metu net stabdė mane, sako čia dar ne lenktynės. Mūsų testų pirminis tikslas buvo susigyventi su automobiliu, pajausti jį trasoje prieš varžybų startą ir grįžti į lenktyninę būseną – tiek psichologiškai, tiek pojūčio prasme. Techninis automobilio paruošimas – antras dalykas, kurį norėjome patikrinti ir čia siurprizų tikrai nebuvo – viskas veikia nepriekaištingai“, – įspūdžiais dalinosi „Craft bearings“ komandos pilotas A. Juknevičius.

10-ąjį kartą sunkiausiose varžybose pasaulyje startuojantis lietuvis taip pat atskleidė, kad nors šiais metais organizatoriai pakeitė techninius reikalavimus ir visureigiams buvo leista padidinti pakabos eigą net 3 cm, Antano ši galimybė nesuviliojo.

„Mes šiuo atveju pasirinkome patikimumą – savaime suprantama, kad tie centimetrai pridėtų šiek tiek greičio tam tikrose vietose, tačiau darant bet kokius techninius pakeitimus taip gerai atidirbtame bolide ir jo mazguose reikia atsižvelgti į pasekmes“, – teigia 12-ą vietą praėjusių metų Dakare iškovojęs A. Juknevičius. – Kartu su inžinieriais priėmėme sprendimą nedidinti pakabos eigos, nes dėl šio pokyčio gali atsirasti grandinė reakcija, sukelianti grėsmę kitiems mazgams. Bet žinau, kad Vaidotas Žala ir Benediktas Vanagas tą yra padarę, bus įdomu pamatyti, kaip tai atsilieps ir išgirsti jų nuomonę.“

Dar Afrikos maratonuose dalyvavęs A. Juknevičius savo Dakaro kelionę pradėjo 2003-iais metais, kuomet maratone iš Marselio Prancūzijoje lenktyniavo iki Šarme el Šeicho Egipte. Per daugiau nei 15 metų lietuvis Dakare dalyvavo ir kaip lenktynininkas, ir kaip šturmanas, ir kaip komandų vadovas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Korupcijos ir dopingo lizdas: pasauliniu mastu demaskuoti sunkiosios atletikos užkulisiai (24)

Kanados profesorius Richardas McLarenas, atlikęs pagrindinį vaidmenį narpliojant Sočio olimpiados...

Iš ligoninės pabėgusi pensininkė Vanda sako, kad tai priminė košmarą: jie mane gaudė ir nenorėjo išleisti (183)

Lietuvoje – kažkoks keistas bėgimo iš ligoninių sezonas. Pacientai vis dažniau patys...

Žiniasklaida: Sutkaus byloje STT į apklausas vieną po kito kviečia Seimo narius (28)

Teisėsaugai atliekant tyrimą dėl galimo neteisėto poveikio teisėkūrai, Specialiųjų tyrimų...

Po 6 metų studijų LSMU – studentus nuliūdinęs sprendimas: mums tereikėjo paprasto žmogiškumo (78)

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas ( LSMU ) moka stebinti savo studentus – paaiškėjo, jog...

Išvados iš karantino neįvedusios Švedijos (205)

Mokslininkas, pasiūlęs prieštaringai vertinamą Švedijos „Covid-19“ strategiją, teigia, kad...

Garsaus astronomo gyvenimas buvo itin spalvingas: augintinis briedis nustipo padauginęs alkoholio (12)

Tycho Brahe – vienas iškiliausių astronomų. Šis 1546–1601 metais gyvenęs danų didikas buvo...

Aludaris Viršilas apie netikėtai užklupusius sunkumus: į valstybės kišenę nusprendėme nelįsti (32)

Jeigu vis dar tikite pasakomis, tai seniai seniai buvo tokie laikai, kai vyrai alų, midų gėrė, kad...

Seksualinis intelektas: ir šioje sferoje galima įvardinti pažangiuosius bei atsilikusius (12)

Nuo ko priklauso mūsų seksualumas? Mokslininkai į jį siūlo pažiūrėti pro naują prizmę,...

|Maža didelių žinių kaina