aA
Pirmoje Dakaro ralio stovykloje penktadienio rytą verda gyvenimas – likus vos dviem paroms iki varžybų starto visi nori po ilgos kelionės per Atlanto vandenyną prakratyti automobilius ir maksimaliai pasiruošti. Sėkmingą bolido testų sesiją po pagrindinių mazgų peržiūros surengė ir „Craft bearings“ komanda, kurios lyderis Antanas Juknevičius netverė džiaugsmu grįžus už vairo ir prasitarė apie naujovę, kuria vienintelis iš lietuviškųjų ekipažų nepasinaudojo, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Dakaras 2018: Antano Juknevičiaus komandos testų diena
© Komandos archyvas

Vos už keliasdešimties kilometrų nuo pirmojo Dakaro ralio bivako įsikūręs dar vienas dalyvių miestelis – daugiau nei 10 komandų dirba lyg varžybų dieną – automobiliai grįžta iš trasos, apžiūrimi, reguliuojami ir vėl išlekia į supustytas smėlio kopas. Daugiau nei 14 km trasoje ratus čia suko ir Dakaro legendos ženklu pažymėtas Antano Juknevičiaus bolidas. Kaip juokauja pats lenktynininkas, didžiausios bėdos ištikusios testų metu – užklimpęs media komandos automobilis.

„Viskas kaip per sviestą – palakstėm iš esmės, Darius vienu metu net stabdė mane, sako čia dar ne lenktynės. Mūsų testų pirminis tikslas buvo susigyventi su automobiliu, pajausti jį trasoje prieš varžybų startą ir grįžti į lenktyninę būseną – tiek psichologiškai, tiek pojūčio prasme. Techninis automobilio paruošimas – antras dalykas, kurį norėjome patikrinti ir čia siurprizų tikrai nebuvo – viskas veikia nepriekaištingai“, – įspūdžiais dalinosi „Craft bearings“ komandos pilotas A. Juknevičius.

10-ąjį kartą sunkiausiose varžybose pasaulyje startuojantis lietuvis taip pat atskleidė, kad nors šiais metais organizatoriai pakeitė techninius reikalavimus ir visureigiams buvo leista padidinti pakabos eigą net 3 cm, Antano ši galimybė nesuviliojo.

„Mes šiuo atveju pasirinkome patikimumą – savaime suprantama, kad tie centimetrai pridėtų šiek tiek greičio tam tikrose vietose, tačiau darant bet kokius techninius pakeitimus taip gerai atidirbtame bolide ir jo mazguose reikia atsižvelgti į pasekmes“, – teigia 12-ą vietą praėjusių metų Dakare iškovojęs A. Juknevičius. – Kartu su inžinieriais priėmėme sprendimą nedidinti pakabos eigos, nes dėl šio pokyčio gali atsirasti grandinė reakcija, sukelianti grėsmę kitiems mazgams. Bet žinau, kad Vaidotas Žala ir Benediktas Vanagas tą yra padarę, bus įdomu pamatyti, kaip tai atsilieps ir išgirsti jų nuomonę.“

Dar Afrikos maratonuose dalyvavęs A. Juknevičius savo Dakaro kelionę pradėjo 2003-iais metais, kuomet maratone iš Marselio Prancūzijoje lenktyniavo iki Šarme el Šeicho Egipte. Per daugiau nei 15 metų lietuvis Dakare dalyvavo ir kaip lenktynininkas, ir kaip šturmanas, ir kaip komandų vadovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Nesumeluotas emigracijos veidas, apie kurį drįsta prabilti ne kiekvienas lietuvis: buvome tikri vergai (82)

Dunganone sutiktas lietuvis Romualdas pasakoja, kad pirkdamas lėktuvo bilietus už skolintus pinigus...

Žinomos įmonės darbuotojai atsitrenkė į sistemą: bandė atgauti skolas, o atsidūrė spąstuose (96)

Optikos salonus valdančios įmonės darbuotojai bandydami atgauti iš darbdavio susidariusias...

Veryga: be pokyčių rajoninės ligoninės pačios užsidarys (4)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga neigia būgštavimus, kad siūlymu įvesti...

Užsiminė apie potvynių grėsmę: dalis Lietuvos gali atsidurti po vandeniu (66)

Žiema kol kas trauktis neketina. Antra sausio mėnesio pusė prognozuojama tokia pat šalta, o ir...

Profesorius Skurvydas papasakojo apie natūralų vaistą: apsaugo nuo Alzheimerio, depresijos ir kitų 24 lėtinių ligų (32)

Lietuvos sporto universiteto ( LSU ) profesorius Albertas Skurvydas išsamiai, bet paprastai...

Baisiausią smurto ataką išgyvenusio miestelio gyventojai po „Brexit“ balsavimo: tai katastrofa (5)

Sorcha McAnespy Theresos May „Brexit“ susitarimo pralaimėjimą įvardija vienu žodžiu...

Devintame Dakaro greičio ruože lietuvių viltys nesudužo – išsaugotos rekordinės pozicijos atnaujinta 00.57 val. (466)

Tokios dienos, koks buvo devintasis Dakaro ralio etapas, nesitikėjo, matyt, niekas. Jeigu...

Parduoda dviračių gamyklą „Baltik vairas“

Rizikos kapitalo valdymo įmonė „ LitCapital “ parduoda 2014 metais įsigytas Šiaulių...

Į medikų rankas pateko kone mirtinai girtas paauglys

Policijos pareigūnai vieną po kito gavo tris pranešimus, apie į ligonines atvežtus vaikus, kurių...

Niekas taip greitai nesmenga, kaip šis 15 milijonų gyventojų turintis miestas (13)

Vienas labiausiai apgyvendintų Vakarų Azijos miestų smenga žemėn precendento neturinčiu greičiu.