aA
„Kosmetiniai pataisymai ir laukiame pirkėjo“, - šypteli Vaidotas Žala žvelgdamas į savo Dakaro bolidą, kuris pirmadienio rytą grįžo į Vilnių. Iš Pietų Amerikos šiemet technika keliavo rekordiškai greitai, o vos grįžęs į Lietuvą „Agrorodeo“ bolidas atsidūrė ant prekystalio. Pilotas sako, kad atėjo laikais naujesniam bolidui.
© DELFI / Andrius Ufartas

Šiemet V. Žala ir Saulius Jurgelėnas Dakare finišavo 12-oje vietoje. Po antrojo Dakaro su 2013 metų gamybos, techniškai jau senstelėjusiu bolidu, komanda nusprendė keisti bolidą – už Kamanę prašoma 217 tūkst. eurų.

V. Žala neslepia, kad jau turi kitų metų Dakaro viziją, tačiau neskuba užbėgti įvykiams už akių.

- Vaidai, kodėl nusprendėte parduoti Kamanę?

Na, iškart po Dakaro grįžę į Lietuvą nusprendėme, kad su šia mašina savo klasėje mes jau nesame konkurencingi. Tada nusvyra rankos vėl startuoti. Tuomet yra trys variantai: reikia ieškoti konkurencingesnės mašinos, reikia keisti kategoriją arba keisti profesiją.

- Tai kuris iš šių trijų pasirinkimų realiausias?

Kol kas anksti sakyti, dar neaišku, bet kažkuris variantas tikrai bus.

- Na, tikimės, kad tik ne trečiasis.

Na, į Dakarą mes dar tikrai važiuosime (juokiasi – DELFI). Tikrai labai norime sugrįžti, nes jaučiame didelį palaikymą. Esu tikras, kas sprendimą rasime. Kokia bus kita mašina paaiškės po namų darbų, susirinkti visus parašus, susitarti su rėmėjais. Tada jau bus galima kalbėti apie konkrečius dalykus.

- Ar galvojate apie naujesnės kartos „Overdrive'ą“ ar bus kardinalūs pokyčiai?

Kaip čia pasakius. Aš su „Toyota“ jokių meilės ryšių neturiu, jie mūsų praktiškai nepalaiko. Bet kokiu atveju, T1 klasė yra labiausiai pažįstama, geriausiai žinau, kaip elgtis su automobiliu ir matyt didžiausia tikimybė, kad liksime toje pačioje klasėje, tačiau reikia žinoti, kad kita technika yra sunkiai pasiekiame ir finansiškai, ir netgi prieiti prie tiekėjų nėra taip paprasta. Žiūrėsime kaip bus.

Anksti padarėme sprendimą, todėl laiko turime dar nemažai. Aš tikiuosi, kad viskas bus gerai ir planas susidėlios.

- Ar jus tenkintų naujesnės modifikacijos „Overdrive'as“, kokį turi Antanas Juknevičius?

Ne, į tokią techniką aš nekeisiu. Nėra esminio skirtumo nuo mūsų mašinos – yra tik nepriklausoma pakaba ir faktiškai visa modifikacija baigiasi.

Ką vairuoja Benediktas Vanagas, tai yra ženkliai tobulesnis bolidas. Atsisėdęs į tą automobilį aš jau pajausčiau didesnį skirtumą ir rezultatų prasme skirtumas butų didesnis, o keisti mašiną vien dėl šviežesnio plastiko tai nežinau ar verta. Jei darysime, tai darysime rimtai.

- Kada paaiškės, kokį bolidą turėsite?

Matyt puikiai žinote, kokie čia yra biudžetai ir kokios komandos. Pas juos net į svečius sunku įsiprašyti, kad gautume kažkokį pasiūlymą. Manau, vasarą mes turėsime galutinį sudėliotą planą. Vasara jau yra tas laikas, kai jau turi žinoti viską. Dar turime laiko ir padarysime namų darbus.

- Koks dar būtų pasirinkimas jei tai nebūtų „Overdrive'as“?

Na, yra tų gamintojų – gamina ir Pietų Afrikoje, ir Olandijoje.

Pagaliau yra kategorija SxS (Side by Side). Yra prancūzų gaminami bagiai. Tai tų mašinų rinkoje yra. Didžiausias klausimas, kaip rasti balansą tarp kainos, patikimumo ir greičio. Apsvarstysime visus variantus ir pasirinksime geriausią.

Aišku, būtų smagu kažkurio gamintojo bent jau simbolinį palaikymą rasti. Tas būtų labai džiugu, bet manau, kad tai bus kompleksinis sprendimas ir reikės visas galimybes atidžiai įvertinti. Jei leis galimybės, tai imsime ir padarysime.

- Užsiminėte apie kitas klases. Būtumėte pirmas lietuvis SxS klasėje. Nespjaunate į tokią galimybę?

Kol kas nespjaunate į nė vieną variantą. Tikrai apsvarstysime. Dar tam turime laiko, reikia pagalvoti. Kaip mano tėvukas sako: reikia kalbėtis. Reikia su visais pereiti ir pasikalbėti.

Svariausią žodį turi mūsų partneriai – jie irgi turi savo viziją. Mes čia galime rengti savo pageidavimų koncertą, bet iš tikro jų palaikymas šioje vietoje yra esminis. Jei mes kalbame apie brangesnį automobilį, tai mums reikia papildomo palaikymo. Todėl tai bus kompleksinis sprendimas.

Dabar yra minčių srautas, brainstormas. Nenoriu prisikalbėti per anksti. Tiesą pasakius, viziją jau turiu, bet labai nenoriu patekti į tą kategoriją žmonių, kurie per daug prisišneka, o planas lieka neįvykdytas. Todėl pirmiausia norisi padaryti, o tik tada pasakyti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.5714

Neįtikėtina drifterės istorija: į trasą šonu čiuožti išskubėjo lūžusiais šonkauliais (1)

Ar galima šonaslydžio varžybose dalyvauti lūžusiais šonkauliais? Ir į šį klausimą atsakymą...

Rokas Baciuška susirado naują komandą: nesitikėjau tokio pasiūlymo

Viena stipriausių FIA Pasaulio ralio-kroso čempionato komandų „GC Kompetition“ praneša...

Žalos ekipažas buvo greičiausias tarp lietuvių Europos ralio čempionate, bet pirmas blynas prisvilo

Europos ralio čempionato (ERČ) etapas „Rally Liepaja“ lietuvių ekipažams susiklostė...

Švedas Europos ralio čempionate Latvijoje atsisveikina su senuoju bolidu

Tryliktus metus skaičiuojantis „Mitsubishi Lancer EVO IX“ bolidas lenktynininką Vytautą Švedą...

Legendinėje britų Silverstono trasoje plevėsuos Lietuvos trispalvė

Milžinišką susidomėjimo bangą sukėlęs lietuviškos komandos „ ESmotorsport-LabasGas “...

Top naujienos

Nausėda renkasi komandą: kas sups būsimą šalies vadovą? (92)

Išrinktasis prezidentas Gitanas Nausėda formuoja savo komandą. Kertinis ratas žmonių, kuris...

Gabrielius Landsbergis: valstiečių pasirodymas rinkimuose buvo siurprizas visiems papildyta (79)

Valstiečių-žaliųjų rezultatą Europos Parlamento rinkimuose būtų sunku vertinti kaip pozityvų,...

Po balsavimo Europoje skelbia apie istorinį momentą: keičiasi galios pusiausvyra papildyta (61)

Keturias dienas trukę Europos Parlamento (EP) rinkimai pasiekė finišo tiesiąją. Didžiausias...

Šimonytė po pralaimėtų rinkimų: man gaila Ramūno Karbauskio (301)

Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose Gitanui Nausėdai pralaimėjusi Ingrida Šimonytė...

Rinkimų nakties akimirkos – pro DELFI fotografų objektyvą (3)

Sekmadienį Lietuva šalies vadovu išrinko Gitaną Nausėdą, ir išrinko 11 Lietuvos atstovų į...

Po reikalavimo dėl pagrobtų ukrainiečių jūreivių – Maskvos atkirtis (36)

Rusijos pozicija dėl ukrainiečių jūreivių, sulaikytų per incidentą Kerčės sąsiauryje, dėl...

Goda Alijeva apie tikrąsias skyrybų priežastis: jis nebuvo labai geras krepšininkas, o išgarsėjo tik tapęs mano vyru (8)

Dainininkė Goda Alijeva pasiryžo itin atviram interviu apie skyrybas su krepšininku Rolandu...

Mačiulis: regioninė atskirtis yra natūralus turtingos valstybės reiškinys (47)

Naujo išrinktojo prezidento Gitano Nausėdos siekis Lietuvą paversti gerovės valstybe, kai kurių...

Po techninių apžiūrų duomenų įvertinimo – signalas naudotų vokiškų automobilių mėgėjams (20)

Vokietijos techninių apžiūrų organizacija ( TUV ) jau daugelį metų renka įvairią statistiką...

Bręsta skandalas: Italijos balsavimas parodė, kad Jurijus turėjo patekti į „Eurovizijos“ finalą papildyta Jurijaus komentaru (170)

Nors taip ilgai ir nekantriai laukta „Eurovizija“ baigėsi, kalbos apie Tel Avive vykusį dainų...