aA
„Kosmetiniai pataisymai ir laukiame pirkėjo“, - šypteli Vaidotas Žala žvelgdamas į savo Dakaro bolidą, kuris pirmadienio rytą grįžo į Vilnių. Iš Pietų Amerikos šiemet technika keliavo rekordiškai greitai, o vos grįžęs į Lietuvą „Agrorodeo“ bolidas atsidūrė ant prekystalio. Pilotas sako, kad atėjo laikais naujesniam bolidui.
© DELFI / Andrius Ufartas

Šiemet V. Žala ir Saulius Jurgelėnas Dakare finišavo 12-oje vietoje. Po antrojo Dakaro su 2013 metų gamybos, techniškai jau senstelėjusiu bolidu, komanda nusprendė keisti bolidą – už Kamanę prašoma 217 tūkst. eurų.

V. Žala neslepia, kad jau turi kitų metų Dakaro viziją, tačiau neskuba užbėgti įvykiams už akių.

- Vaidai, kodėl nusprendėte parduoti Kamanę?

Na, iškart po Dakaro grįžę į Lietuvą nusprendėme, kad su šia mašina savo klasėje mes jau nesame konkurencingi. Tada nusvyra rankos vėl startuoti. Tuomet yra trys variantai: reikia ieškoti konkurencingesnės mašinos, reikia keisti kategoriją arba keisti profesiją.

- Tai kuris iš šių trijų pasirinkimų realiausias?

Kol kas anksti sakyti, dar neaišku, bet kažkuris variantas tikrai bus.

- Na, tikimės, kad tik ne trečiasis.

Na, į Dakarą mes dar tikrai važiuosime (juokiasi – DELFI). Tikrai labai norime sugrįžti, nes jaučiame didelį palaikymą. Esu tikras, kas sprendimą rasime. Kokia bus kita mašina paaiškės po namų darbų, susirinkti visus parašus, susitarti su rėmėjais. Tada jau bus galima kalbėti apie konkrečius dalykus.

- Ar galvojate apie naujesnės kartos „Overdrive'ą“ ar bus kardinalūs pokyčiai?

Kaip čia pasakius. Aš su „Toyota“ jokių meilės ryšių neturiu, jie mūsų praktiškai nepalaiko. Bet kokiu atveju, T1 klasė yra labiausiai pažįstama, geriausiai žinau, kaip elgtis su automobiliu ir matyt didžiausia tikimybė, kad liksime toje pačioje klasėje, tačiau reikia žinoti, kad kita technika yra sunkiai pasiekiame ir finansiškai, ir netgi prieiti prie tiekėjų nėra taip paprasta. Žiūrėsime kaip bus.

Anksti padarėme sprendimą, todėl laiko turime dar nemažai. Aš tikiuosi, kad viskas bus gerai ir planas susidėlios.

- Ar jus tenkintų naujesnės modifikacijos „Overdrive'as“, kokį turi Antanas Juknevičius?

Ne, į tokią techniką aš nekeisiu. Nėra esminio skirtumo nuo mūsų mašinos – yra tik nepriklausoma pakaba ir faktiškai visa modifikacija baigiasi.

Ką vairuoja Benediktas Vanagas, tai yra ženkliai tobulesnis bolidas. Atsisėdęs į tą automobilį aš jau pajausčiau didesnį skirtumą ir rezultatų prasme skirtumas butų didesnis, o keisti mašiną vien dėl šviežesnio plastiko tai nežinau ar verta. Jei darysime, tai darysime rimtai.

- Kada paaiškės, kokį bolidą turėsite?

Matyt puikiai žinote, kokie čia yra biudžetai ir kokios komandos. Pas juos net į svečius sunku įsiprašyti, kad gautume kažkokį pasiūlymą. Manau, vasarą mes turėsime galutinį sudėliotą planą. Vasara jau yra tas laikas, kai jau turi žinoti viską. Dar turime laiko ir padarysime namų darbus.

- Koks dar būtų pasirinkimas jei tai nebūtų „Overdrive'as“?

Na, yra tų gamintojų – gamina ir Pietų Afrikoje, ir Olandijoje.

Pagaliau yra kategorija SxS (Side by Side). Yra prancūzų gaminami bagiai. Tai tų mašinų rinkoje yra. Didžiausias klausimas, kaip rasti balansą tarp kainos, patikimumo ir greičio. Apsvarstysime visus variantus ir pasirinksime geriausią.

Aišku, būtų smagu kažkurio gamintojo bent jau simbolinį palaikymą rasti. Tas būtų labai džiugu, bet manau, kad tai bus kompleksinis sprendimas ir reikės visas galimybes atidžiai įvertinti. Jei leis galimybės, tai imsime ir padarysime.

- Užsiminėte apie kitas klases. Būtumėte pirmas lietuvis SxS klasėje. Nespjaunate į tokią galimybę?

Kol kas nespjaunate į nė vieną variantą. Tikrai apsvarstysime. Dar tam turime laiko, reikia pagalvoti. Kaip mano tėvukas sako: reikia kalbėtis. Reikia su visais pereiti ir pasikalbėti.

Svariausią žodį turi mūsų partneriai – jie irgi turi savo viziją. Mes čia galime rengti savo pageidavimų koncertą, bet iš tikro jų palaikymas šioje vietoje yra esminis. Jei mes kalbame apie brangesnį automobilį, tai mums reikia papildomo palaikymo. Todėl tai bus kompleksinis sprendimas.

Dabar yra minčių srautas, brainstormas. Nenoriu prisikalbėti per anksti. Tiesą pasakius, viziją jau turiu, bet labai nenoriu patekti į tą kategoriją žmonių, kurie per daug prisišneka, o planas lieka neįvykdytas. Todėl pirmiausia norisi padaryti, o tik tada pasakyti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(7 žmonės įvertino)
4.5714
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gelažninko gedimas nesustabdė: Alžyre laimėjo penktą etapą (1)

Alžyre tęsiasi „Tuareg Rallye“ , kuriame startavo penki Lietuvos motociklininkai. Sėkmingą...

Motociklų sporto entuziastams naujas sezonas bus karštas – vyks per 50 varžybų (1)

Lietuvos motociklų sporto federacija paskelbė 2019 metų sezono varžybų tvarkaraščius –...

Tragedija Alžyro ralyje: žuvo keturračio vairuotojas (4)

Alžyre tęsiasi „Tuareg Rallye“, kuriame startavo penki Lietuvos motociklininkai. Deja, ralis...

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (8)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

Arūnas Gelažninkas Alžyro lenktynėse skrieja ant sparnų: pakilo į antrąją vietą (1)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas startavo Alžyro ralyje. Kol kas kauniečiui sekasi puikiai –...

Top naujienos

Šalis, kur prostitucija – tiesiog verslas: kaip tai atrodo iš arti (69)

Na, va jums ir prašome, dar viena spalvinga spalvingos šalies pusė. Aš su prostitucija...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (33)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Lietuvoje siaučiant tymų protrūkiui Veryga pripažįsta veiksmų plano neturintis (159)

Lietuvoje – tymų proveržis: šiemet jau užfiksuoti 224 atvejai. Pernai tokių buvo 30.

Paaiškino, kodėl „klevai“ laikiną vairuotojo pažymėjimą turės 3 metus (9)

Keičiasi tvarka, nurodanti, kiek laiko galioja pradedantiesiems vairuotojams išduodamas laikinasis...

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (17)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Prašmatniame gimtadienyje – daugiau nei 100 kviestinių svečių (6)

Ketvirtadienio vakarą interjero tekstilės kompanija „Audrineta“ atšventė aštuonioliktą...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (78)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (218)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (168)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Keletas rimtų priežasčių, kodėl verta miegoti nuogai (10)

Ievos kostiumas miegant šalia išrinktojo teikia neabejotinų pranašumų. Vienas iš jų –...