aA
Priekiniais ratais varomas hečbekas, turintis vos 350 AG, neatrodo tinkamas ginklas kovoti dėl aukščiausių pozicijų galingiausioje Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato R3000+ klasėje, kuri ne veltui vadinama „bombų“ klase – ten 500 AG po variklio gaubtu nieko nestebina. Vis tik treniruočių metu prieš trečiąjį „Autoplius.lt Fast Lap“ etapą asmeninį rato įveikimo laiką Kačerginės Nemuno žiede pagerinęs Ramūnas Čapkauskas viliasi įrodyti, kad galia nėra svarbiausias faktorius pergalei siekti.
Ramūno Čapkausko "DHL Racing Team"
© Komandos archyvas

„Fast Lap“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate, galingiausioje R3000+ klasėje, po dviejų etapų vos 3 taškų skirtumu Ramūnas Čapkauskas pirmauja prieš Paulių Reisą, kuriam Rygoje sugedo automobilio variklis, skelbiama komandos pranešime žiniasklaidai. R. Čapkausko persvara šeštadienį Kačerginės Nemuno žiede gali labai greitai ištirpti, tad norėdamas apginti čempiono titulą jis privalo laimėti. P. Reisas – greitas vairuotojas, kurį pavyti nėra taip paprasta. O misija tiesėje aplenkti bene dvigubai galingesnį jo automobilį – neįmanoma.

Tačiau pirmosios treniruotės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje su „Cupra TCR“ bolidu „DHL Racing“ komandos vėliavnešį Ramūną Čapkauską nuteikė pozityviai. Jis vieną ratą įveikė per 1:14.54 ir pagerino savo asmeninį rekordą šioje trasoje kėbulą turinčiu automobiliu.

„Pirmą kartą teko važiuoti Kačerginėje „Cupra TCR“ automobiliu ir rezultatai labai džiugina. Nors tai nėra labai galingas automobilis, jie taip puikiai subalansuotas, kad su juo galėjau važiuoti taip greitai, kaip nevažiavau su jokiu kitu automobiliu. Geriausia yra tai, kad su šiuo bolidu tokiu tempu galima važiuoti ilgą laiką ir lenktynėse tai bus didelis privalumas, nes pastebėjau, kad varžovai greitai važiuoja tam tikromis fazėmis. Kol padangos šaltos – negali greit važiuoti, kai sušyla – lekia kaip vėjas, tada padangos perkaista ir vėl tempas krenta. „Cupra TCR“ leidžia štampuoti greitus ratus vieną po kito. Lenktynėms automobilį apausiu naujomis padangomis, manau, dar kokią sekundę nuo šio rezultato „nukąsiu“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.

Vaistų prieš varžovų „arklius“ neturi

„Cupra TCR“ privalumas – puikus automobilio balansas, leidžiantis itin greitai važiuoti posūkiuose. Vis tik tiesiojoje dauguma varžovų pro R. Čapkauską praskrenda kone kaip pro stovintį.

„Sudėtingiausias man bus startas. Net jei pavyks laimėti kvalifikaciją ir prie starto linijos stoti pirmam, užsidegus žaliam šviesoforui aš prarasiu pozicijas. Neturiu nuo to jokių vaistų, varžovai su galingais automobiliais tiesiog šoka į priekį ir nuvažiuoja. Teks ieškoti nišų, kaip juos aplenkti trasoje. Manau, žiūrovams tai turėtų būti labai geras reginys. Aš bandysiu padaryti viską maksimaliai gerai, kaip tik galiu, o kaip viskas susiklostys, pamatysime šeštadienio vakare“, - kalbėjo R. Čapkauskas.

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimais šeštadienis „DHL Racing“ komandai dar nesibaigs. „Autoplius Fast Lap“ organizatoriai antrą kartą surengs naktines ištvermės lenktynes, kurios šį kartą truks 4 valandas ir 20 minučių.

Ramūnas Čapkauskas jose startuos kartu su sūnumi Titu, prie jų prisijungs lenktynių meistro globojamas penkiolikmetis Kasparas Vaškelis.

Ramūno Čapkausko "DHL Racing Team"
Ramūno Čapkausko "DHL Racing Team"
© Komandos archyvas

„Labai laukiau tos dienos, kai galėsiu važiuoti lenktynėse kartu su sūnumi. Važiuosime senuoju BMW automobiliu. Nustebinti rezultatu nieko nesieksime, bet bandysime pasirodyti kuo geriau. Titas daug treniruojasi ir visai neblogai važiuoja Nemuno žiede. Be to automobilis yra pakankamai greitas ir patikimas. Puikiai praleisime laiką“, - kalbėjo R. Čapkauskas.

Vis tik važiavimas naktį – visiškai kitoks nei dienos šviesoje. Tamsa panaikina lenktynininkams atskaitos taškus, dar labiau susiaurina regos lauką, neprisideda ir akinanti kitų automobilių šviesa į galinio vaizdo veidrodėlius. Tačiau penkiolikmečiai Titas Čapkauskas ir Kasparas Vaškelis sako tamsos nebiją.

„Nebijau tamsos. Teko važiuoti pirmose naktinėse dviejų valandų lenktynėse, nieko baisais nėra. Susitvarkysiu ir šeštadienį, – rėžė T. Čapkauskas, o jam antrino K. Vaškelis. – Prie tamsos priprasti nebus sunku. Sunkiau bus važiuoti senuoju BMW automobiliu mechanine pavarų dėže, prie kurios aš nesu pratęs.“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Patarė, ko Dakaro ralio gerbėjai turėtų nedaryti Saudo Arabijoje (2)

Pasauliui tampant vis kosmopolitiškesniam, naftos klodais turtinga Saudo Arabija garsėja...

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ nugalėtojus sužavėjo bekelės rungtis – panoro nuosavų visureigių (1)

Norint nugalėti konkurse „ Geriausias Lietuvos vairuotojas “, nepakanka gerai jausti automobilį...

„Jeep Compass“ – „parketinis“ visureigis? Po bekelės varžybų taip neatrodo

Lietuvoje jau antri metai vyksta bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionatas ir šių...

Baltijos šonaslydžio čempionato finale padangas svilino ir lietuvių trijulė

Šį savaitgalį Rygoje vyko paskutinis, penktasis, Baltijos šalių šonaslydžio čempionato etapas....

Top naujienos

Prostitucijoje išnaudotų lietuvių istorijos sukrėtė net visko mačiusią pareigūnę iš Švedijos: viena jų tapo filmu (138)

Net praėjus daugiau nei dešimtmečiui prostitucijoje išnaudotų lietuvaičių istorijos yra...

Ilgiausia apgultis istorijoje: du dešimtmečius siaubo iškentę miestelėnai maro protrūkio laukė kaip išganymo (5)

Osmanų imperijos karo su Venecijos respublika metu Kandijos miestas (dabar – Heraklionas ,...

Aukštaitijos sostinė stoja? Darbdaviai jau skaičiuoja susitraukusius pelnus ir pereina į taupymo režimą (167)

Lietuvos ūkio variklis sukasi visu pajėgumu. Pastaraisiais metais augusi ekonomika išjudino ir...

Ekspertai: po Lenkijos rinkimų politikoje labiausiai tikėtinas tęstinumas (5)

Lenkijos valdančiajai dešiniųjų pažiūrų partijai „ Įstatymas ir teisingumas “...

Po skyrybų dramos – atviras Andriaus Šedžiaus interviu apie vaikus: apie tai vėliau teks papasakoti ir mažyliui (68)

Neseniai skyrybas išgyvenęs verslininkas Andrius Šedžius dabar visą savo dėmesį sakosi...

Sunkiai sergančios aktorės Anastasijos Zavorotniuk dukra pasidalijo jautria žinute (52)

Šeštadienį, spalio 12-ąją, sunkiai serganti aktorė Anastasija Zavorotniuk kartu suvyru Piotru...

Mirotičiaus šou laimėjo „Barcelonai“ trilerį prieš „Valencia“, Kulboka padėjo nugalėti „Baskonia“ (1)

Nikola Mirotičius surengė fenomenalų pasirodymą bei vienas ant savo pečių ištempė...

Metusi mokytojos darbą emigravo į Norvegiją: griauna stereotipus apie fabrikuose žuvį dorojančius tautiečius (164)

Pedagogės Laimutės Skiudulės vardą, be abejo, žino kone kiekviena Stavangerio ( Norvegija )...

Kokią klaidą lengva padaryti ruošiant avietes žiemai – profesionalo komentaras kaip avietes apsaugoti nuo šalnų (3)

Gediminas Cijūnaitis , gediminosodai.lt savininkas, dalinasi patirtimi, kaip elgtis su avietėmis,...

Ant bangos: Rapšys iškovojo dar vieną auksą Berlyne (53)

Įspūdingą formą šį sezoną demonstruojantis Danas Rapšys iškovojo dar vieną aukso medalį...