„Nors į kelionę leidomės kruopščiai paruoštais visureigiais, iki paskutinės minutės nežinojome, ar neteks palikti jų smėlynuose. Džiaugiamės ne tik patys sau įrodę, kad galime įveikti sudėtingus 9 tūkst. kilometrų, bet ir atlikę planuotą misiją – Gvinėjos-Bisau vaikams išdalinę gabentą labdarą“, - pasakojo ralio dalyvis Ernestas Vasiliauskas.

„Jie gyvena labai neturtingai, tad bet kokią pagalbą priima spindinčiomis akimis. Norėjome parodyti, kad esame iš krepšinio šalies, tad viena dalis dovanų buvo Arvydo Sabonio pasirašyti kamuoliai ir krepšinio lentos. Pakabinome jas ir su vietiniais vaikais sužaidėme draugiškas varžybas. Galbūt kažkada apie šiuos mažylius išgirsime kaip apie perspektyvius sportininkus?“.

Labdaros formą kiekvienas dalyvis interpretuoja pagal save. Lietuvos atstovai džiaugėsi lenkų komandos „Lolka Bolka“ improvizuotu renginiu, kurio metu vietiniams vaikams dideliame ekrane buvo rodomi animaciniai filmai. Tokia atrakcija sulaukė ir suaugusiųjų dėmesio, mat aplankytame kaime iki šiol nėra televizijos.

Budapešto-Bamako ralio finišas

Devynis metus iš eilės organizuojamo ralio tinklapyje primenama, kad užsiregistruoti varžyboms galima pačias keisčiausias transporto priemones. Būtent dėl to atsiranda komandų, į Afriką vykstančių itin senais, egzotiškais ar minimalaus biudžeto pajudėjimui iš vietos reikalaujančiais automobiliais. Tad nieko keisto, kad finišo niekada nepasiekia visi startavę ekipažai.

Organizatoriai oficialiai pasveikino laimėtojus – pirma vieta atiteko čekams „Subaru Offroad CZ 1“, o visą laiką pirmavę slovakai „Raid Adventure Team“ ir „Knapek Motorsport“ tenkinosi antra ir trečia vietomis. Be šių apdovanojimų dalyviai buvo nudžiuginti ir papildomomis nominacijomis, viena jų – mažiausio biudžeto ekipažas.

Lietuvai atstovaujantys konstruktoriai Marius Batūra ir Tomas Kužinauskas bei Ernestas Vasiliauskas ir ralio aistruolis Domantas Černiauskas, pirmadienį lėktuvu palieka Gvinėją-Bisau.

Vyrai tikina, kad tik pasiekę Lietuvą ir atsigavę po ilgos kelionės, gausiais įspūdžiais pasidalins su visais nekantriai stebėjusiais jų kelionę senaisiais Paryžius-Dakaras keliais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją