„Laive prasidėjo dokumentų tvarkymas, tai sukėlė dar daugiau chaoso. Nieko nuostabaus, kai laukiančių žmonių – visa minia, o juos aptarnauja vos vienas darbuotojas“.

Didžiausiame labdaros ralyje Lietuvos vėliavą veža dvi „Geros dovanos“ komandos ir architektų tandemas „Abacus“.

„Pirmas įspūdis patekus į Genują – Afrika prasideda Italijoje. Visur daug nesuvokiamai perkrautų mažų automobilių, visi zuja be tvarkos, o informacijos - nulis. Kelte tvarkomi dokumentai, tad jau dabar susidūrėme su afrikietiška tvarka, kurią įvardinčiau kaip visišką chaosą. Visų reikiamų antspaudų ir parašų jūroje tikrai nepavyks gauti, tad tikimės, kad bent krante viskas bus gerai“, - pasakojo 19 metų skaičiuojančiu „Mercedes Benz E300d“ į Afriką vykstantis Darius Čaplinskas.

„Geros dovanos“ ekipažų nariai tikina su rimtesnėmis problemomis nesusidūrę, vienintelis mažas nesklandumas – kelyje teko keisti ventiliatoriaus dirželius. Tuo metu senu „mersedesu“ vykstantys kolegos uoste negalėjo išsikeisti pinigų, tad buvo priversti ieškoti artimiausio bankomato kitame mieste.

Organizatoriai praneša, kad šiuo metu jau finišavo pirmas ekipažas. Vengrų komandai, važiuojančiai juodu „Volkswagen Touareg“, Maroke esančią pirmą stotelę pasiekti prireikė vos 65 valandų.

„Budapešto–Bamako“ ralis – sausio 25–vasario 9 d. vykstančios didžiausios labdaros automobilių varžybos pasaulyje. 8 682 kilometrų trasa prasideda nuo Vengrijos sostinės, kerta Sacharos dykumą ir siekia Bisau Gvinėją. Organizatoriai deklaruoja, kad važiuoti gali kiekvienas bet kokiomis priemonėmis, bet kaip. Kiekvienas ekipažas prisideda prie pagalbos Afrikos vaikams, kad būtų statomos mokyklos, kasami šuliniai, tiekiami medikamentai ir kitos būtiniausios priemonės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją