aA
Bernie Ecclestone’as gina savo pasiūlymą naudoti balastą F-1 čempionate. Ecclestone’o pareiškimas, kad jis norėtų pridėti papildomo svorio į pirmaujančio lenktynininko automobilį kitais metais susilaukė pasipriešinimo tiek iš komandų vadovų, tiek iš fanų.
Tuo tarpu, kai komandos vidutiniokės palaiko šią idėją, pirmaujančios „Ferrari”, „McLaren“ ir „Williams“ yra prieš tai. Tačiau, mažėjant TV auditorijai ir bilietų pardavimams, Ecclestone’as reikalauja pakeitimų ir sako, kad jie daromi tam, kad sudominti fanus ir rodyti jiems tai, ko laukiama – lenktynes.

“Galvoju apie fanus, žmones, kurie moka pinigus už „Grand Prix“ varžybas ir nenoriu, kad iš anksto, dar prieš lenktynių pradžią būtų žinomas lenktynių nugalėtojas,“ pasakė jis „Gazzetta dello sport“ leidiniui.

"Įsivaizduoju save prieš TV ekraną ir nenoriu lažintis tik iš to, ar Schumacheris laimės visas 2003-ųjų metų lenktynes. Taigi siūlau, kad balastas būtų taikomas, kai lenktynininkas pasiekia dvidešimties taškų ribą ir tada kiekvienas papildomai uždirbtas taškas reikštų dar vieną papildomą kilogramą automobilyje. Noriu čempionato, kuriame trys stambios komandos kovotų ratas po rato, lenktynės po lenktynių."

Tuo tarpu, kai daugelis automatiškai mano, kad šis sprendimas bus taikomas sulėtinti penkiskart čempionui Michaeliui Schumacheriui, Ecclestone’as tvirtina, kad jis bus taikomas kiekvienam laimėjusiam lenktynininkui, nepriklausomai nuo komandos, kad būtų išlaikyta įdomi kova.

"Kas atsitiktų, jei 2003-ais „Ferrari“ turėtų prastą automobilį, o „McLaren“ – puikų? Leiskite pasikartoti: taisyklės nėra kuriamos prieš kažką, bet tam, kad būtų sukurta pusiausvyra,“ paaiškino jis.

"Jei Schumacheris gauna dešimčia taškų daugiau nei Coulthardas, tada kitose lenktynėse jo bolidas bus dešimčia kilogramų sunkesnis. Galbūt tada „McLaren“ laimės sekančias lenktynes ir dabar jau Coulthardas gaus dešimt papildomų kilogramų. Esu įsitikinęs, kad labai greit žmonės nebegalvos, kad vienas lenktynininkas turi šešiolika kilogramų, kitas – dvidešimt. Lygiai kaip ir arklių lenktynėse, prieš startą žmonės galvoja tik apie vieną dalyką – jie nori įdomių lenktynių. Tikiuosi, kad pasieksime 2003-ųjų metų sezono paskutines lenktynes kai komandų bolidai bus vienodo svorio. Tai patvirtintų, kad balastas buvo gera mintis.“

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sunkvežimių kovos: ar „mažasis caras“ taps dykumų čempionu

Keturis kartus Dakaro ralio sunkvežimių įskaitos čempionas Eduardas Nikolajevas šiemet...

Antano Juknevičiaus šturmanas Dakaro ralyje dalyvauti sutiko dėl dviejų priežasčių

Nors per daugiau nei 20 metų karjerą Antanas Juknevičius turėjo daugiau nei 10 skirtingų...

„Užkliuvo“ šonaslydžio mokymo aikštelė: valdininkai grasina uždaryti, drifteriai kviečia kalbėtis (99)

Šalia Marijampolės, prie pat automagistralės šiemet pradėjo veikti milžiniška aikštelė tiek...

Lietuvoje atidaryta pirmoji vidaus patalpų arena radijo bangomis valdomiems modeliams (3)

Kaune nuo gruodžio pradžios pradėjo veikti „RC Arena Lithuania“ – pirmoji specialiai radijo...

Dakaras 2020: kur geriau – Peru ar Saudo Arabijoje?

Artėjantis Dakaro ralis jaudina vaizduotę vien savo geografija. Nuo 2009 metų vykęs Pietų...

Top naujienos

Po Vokietiją sukrėtusio nužudymo garsus žurnalistas cituoja Landsbergio perspėjimus (217)

Tragiška vyriškio, praėjusį savaitgalį mėginusio sudrausminti Augsburgo aikštėje...

Lietuviai pasidalijo išradingais būdais, kaip be vargo papildomai užsidirbti apvalią sumą (43)

Sėdint namie ant sofos ir galvojant, kaip užsidirbti papildomą šimtą ar du, nieko neįvyks. Tai...

Prasidės tikrieji žiemos nemalonumai: lietus maišysis su sniegu, stiprės vėjas (5)

Po gana intensyvių nakties kritulių, sekmadienio dieną, pradedat pietvakariniais rajonais,...

Iškart po katastrofos į salą atskridęs pilotas – apie siaubingas scenas: nuo gelbėjamų žmonių kūnų krito oda (61)

Komercinio sraigtasparnio pilotas, vadovavęs komandai, išsiveržus Baltosios salos ugnikalniui...

Kalinio įžūlumui nebuvo ribų: vieniems siūlė darbą, kitiems – vibratorius ir automobilius (43)

Tuo metu, kai Pravieniškių pataisos namų ir už jų veiklą atsakingo Kalėjimų departamento...

Indų ploviklis ar indaplovė? Specialistas atskleidė, kaip plauti indus, kad sau nepakenktume (44)

Yra paskaičiuota, kad, pavyzdžiui, lūpų dažų per gyvenimą kiekviena moteris suvalgo apie 20 kg....

Įvertino Lietuvos ekonomiką: į Disneilendą galite nebevažiuoti (168)

Kol pasaulio ekonomika banguoja tarsi linksmieji kalneliai, o euro zonos ekonomikos augimas...

Vilniuje per avariją „Mercedes-Benz“ lūžo dalimis (153)

Šeštadienio vakarą Vilniuje „ Mercedes Benz“ automobilio nesuvaldęs vairuotojas taip...

Rekordinį „Šok su žvaigžde“ vakarą netikėtai paliko vieni iš šou lyderių: paaiškėjo, kas kovos finale (102)

Artėjant „ Šok su žvaigžde “ finalui šokių projekte buvo vis labiau jaučiamas jaudulys ir...

Lietuvė su dukra apsilankė pas Kalėdų Senelį Laplandijoje: pasakė, kada geriausia važiuoti ir kiek grynųjų teks išleisti (25)

Bene didžiausia daugelio vaikų svajonių – susitikti su tikruoju Kalėdų Seneliu. Tinklaraščio...