Bene svarbiausia žinutė, anot komandos, yra tai, jog turėdama 10 Dakarų už nugaros komanda startuos ir kitų metų sunkiausiose pasaulio lenktynėse.

„10 Dakarų už nugaros ir pradžia buvo labai ambicinga. Ambicingas žmogus yra tas, kuris yra pasiruošęs sumokėti didžiausią kainą. Tačiau per šiuos metus supratau, kad Dakaras atnešė labai daug vertės – 73 proc. Lietuvos žmonių domisi Dakaru, o 98 proc. žino, kas yra Dakaras“, – kalbėjo lenktynininkas.

Pristatęs automobilį lenktynininkas neslėpė, kad Dakaro gerbėjai jau šį modelį yra matę, mat juo praėjusiais metais startavo vienas Dakaro legendų.

„Aš tikiu, kad jūs esate matę panašų automobilį. Visų pirma, tai yra automobilis, su kuriuo yra laimėtas praeitas Dakaras. Nesseras Al‘Attiyah, kruis laimėjo 2022 metų Dakare, važiavo su tokios pačios specifikacijos automobiliu. Tai yra visiškai naujas „Toyota Hilux“. Jo kodinis pavadinimas yra „Toyota GR DKR Hilux“. Išoriškai galite pamatyti tik ieną skirtumą – šonuose esančias groteles, kurių nebuvo praeitame komandos modelyje. Tačiau lietuvių tautosakoje sakoma, kad apie žmogų negalima spręsti pagal rūbą. Lugiai taip ir čia“, – kalbėjo B. Vanagas.

Anot jo, šiame modelyje yra du revoliuciniai sprendimai bei daug evoliucinių. Vienas iš pokyčių, lyginant su ankstesniu komandos automobiliu, yra automobilio variklis. Naujasis modelis turi 3,5 l V6 benzininį variklį su dviem turbokompresoriais. Toks galios agregatas yra gerokai efektyvesnis, galingesnis, turi gerokai didesnį sukimo momentą bei yra lengvesnis.

„Kadangi variklis sudaro nemažą dalį automobilio svorio, tai nepaisant to, kad pats modelis atrodo beveik taip pat, kaip turėtas anksčiau, šio modelio svorio paskirstymas yra visai kitoks. Apačioje vien tik aliuminio apsaugos. Anksčiau šiame modelyje buvo naudojamas anglies pluoštas, kad būtų taupomas svoris. Dabar automobilis jau sveria mažiau nei gali sverti, bet pagal reikalavimus jis negali sverti mažiau nei 2 tonas. Vadinasi, visas svoris, kurį turime vežtis, yra sudėtas pačioje žemiausioje automobilio vietoje, kad pats automobilis būtų, kaip galima stabilesnis.

Antras labai svarbus pakeitimas yra „Mono Shock“ sistema. Tai iš esmės yra tradicinis sprendimas daugeliui automobiliui – vienam ratui tenka vienas amortizatorius. Anksčiau Dakare automobiliai turėdavo du amortizatorius vienam ratui, nes yra labai didelis kilometražas, kurį reikia įveikti, labai sudėtingas reljefas, kuriuo reikia važiuoti bei labai didelės temperatūros ir vienas amortizatorius tiesiog neišlaikydavo. „Toyota“ inžinieriai sukūrė amortizatorius, kurie veikia po vieną ratui, o labai didelis efektyvumas yra tame, kad turint du amortizatorius jie veikdami drauge vienas kitam trukdydavo. Tad šio automobilio privalumas yra ne tik galia, tačiau ir pakabos darbas“, – aiškino lenktynininkas.

Anot lenktynininko, šis modelis yra pagamintas Pietų Afrikoje, kur yra gaminami visi „Toyota Hilux“ modeliai.

Ne ką mažiau svarbi žinia, kitais metais kartu su Benediktu Vanagu Dakare startuo Estijos šturmanas Kuldar Sikk.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)