aA
Kuo skiriasi standartinis „Toyota Hilux“ nuo Dakaro raliui parengto automobilio? Skirtumų sąrašas ne toks ir menkas, aiškina Benediktas Vanagas, „General Financing team Pitlane“ komandos lenktynininkas, tačiau yra ir nemažai keistenybių. Pavyzdžiui, kodėl sportiniame automobilyje būtinai reikalinga medinė lazdelė?
Benediktas Vanagas
Benediktas Vanagas
© Stop kadras

Išoriniai skirtumai, vardija B. Vanagas, ne tokie dideli, mat kėbulai ganėtinai panašūs. Nors standartiniame visureigyje yra penkios sėdimos vietos ir ketverios durelės, sportinis bolidas turi vos dvi sėdimas vietas ir dvejas dureles.

Daug kas skiriasi ir po kapotu. Į sportinį automobilį montuojamas nebe originalus, „Hilux“ modelyje esantis, variklis, bet „Lexus RC-F“ motoras: standartinio automobilio galia siekia 150 AG, o sportinio – 360 AG.

Formaliai, pastebi sportininkas, Dakaro raliui skirtas „Hilux“ irgi yra pikapas, tačiau kitaip nei originalioje versijoje, vienintelis krovinys, vežamas automobilio gale, yra specialūs trapai, skirti padėti po automobilio ratais, jei šis užklimpsta smėlyje, ir suspausto oro balionas, skirtas ratams pripūsti.

Viena reikšmingiausių detalių ta, kad sportininkams tuo atveju, kai prakiūra ratas, nereikia ieškoti automobilinio keltuvo: sportinis „Hilux“ turi specialias hidraulines „kojas“, leidžiančias automobilį aukštyn pakelti per kelias sekundes.

Dar įdomiau yra tai, kad į Dakarą sportinis automobilis neišvažiuoja be vienos reikšmingos detalės: medinės, atitinkamomis žymomis sužymėtos, lazdelės. Pasirodo, pastaroji matuojama degalų kiekiui matuoti, mat 500 l talpos degalų baką turintis automobilis, kitai nei standartinis, neišduoda, kiek degalų yra bake.

„Bolide mes turime labai tikslią sistemą, leidžiančią žinoti, kiek duotuoju momentu naudojame degalų. Bet vienintelis tikras būdas sužinoti, kiek degalų yra bake, yra ši lazdelė. Taip senovėje traktoriuose matuodavo degalų bakus“, – išdavė lenktynininkas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Šimonytė – apie karantino laisvinimus: gali atsirasti vietos nebent mažiems pokyčiams Primena: namų ūkių bendravimo draudimas išlieka (132)

Ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė trečiadienį po Vyriausybės posėdžio surengtoje...

Respublikinės Šiaulių ligoninės medikai pasipiktino: mums uždrausta gedėti mirusios kolegės (325)

Iš gyvenimo pasitraukusios Respublikinės Šiaulių ligoninės gydytojos darbovietėje jos kolegoms...

Šalyje tikrinama gyventojų perspėjimo sistema (41)

Trečiadienį Lietuvoje tikrinama gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema.

Skandalas Kalėjimų departamente: nuo pareigų nušalinta Imuniteto skyriaus vadovė (18)

Kalėjimų departamente – dar vienas skandalas: nuo pareigų laikinai nušalinta Imuniteto...

Antanas Guoga skiriasi su žmona (151)

Verslininkas, buvęs Seimo narys Antanas Guoga ir jo sutuoktinė Aistė Guogienė nusprendė...

Šimonytė: laisvesnio karantino sąraše iki mokslo metų pabaigos gali nelikti nė vienos savivaldybės kas keistųsi po gegužės 24 dienos (62)

Sąraše savivaldybių, kuriose gali būti taikomi šiek tiek švelnesni karantino reikalavimai, nuo...

Po šaudynių mokykloje sukrėsta visa Rusija: skelbiama, kad mokytoja užstojo vaikus nuo šaulio (250)

Prie mokyklos Rusijoje, kur užpuolikas nušovė devynis žmones, trečiadienį – oficialiai...

Darbo kodekso pakeitimai: naujovės dirbantiems statybose ir užsienio verslui dėl komandiruočių

Vyriausybė pritarė Darbo kodekso pakeitimams, pagal kuriuos ne tik komandiruoti, bet ir vietos...

Ekspertai: pasaulis galėjo išvengti COVID-19 katastrofos (33)

Katastrofiško koronaviruso pandemijos masto galėjo būti išvengta, jei būtų buvę paisoma...