Aukščiausios kvalifikacijos mechanikų ir inžinierių komanda praleido virš 3000 valandų iš esmės tobulindama ir testuodama standartinį „Lotus 116“. Pasak A. Austinsko, atnaujinant automobilį buvo bendradarbiaujama su specialistais iš Jungtinės Karalystės ir JAV – pavyzdžiui, pagal lietuvių parengtą projektą kuro baką pagamino JAV karinių naikintuvų bakų gamintojas.

„BarBar‘a Racing Team“ lenktynininkai ir rėmėjai planuoja, kad šiemet varžybos Palangoje komandai bus pačios sėkmingiausios. Rimčiausiais konkurentais A. Austinskas įvardija užsienyje lenktynėms paruoštus ir užsieniečių vairuojamus automobilius.

„Nors kai kurių komandų biudžetai „BarBar‘a Racing Team“ finansus viršija dešimteriopai, su atnaujintu automobiliu mūsų patyrę lenktynininkai gali nemaloniai nustebinti šias ekipas. Esame pasiruošę įrodyti, kad profesionalumas ir aistra automobiliams gali nustelbti pinigus“, – teigia A. Austinskas.

„Omnitel 1000 km lenktynėse“ „BarBar‘a Racing Team“ rungtyniaus X1 automobilių klasėje. X1 klasėje dalyvauja eksperimentiniai automobiliai, sukurti važiavimui žiedinėse lenktynėse. X-1 bolidai, turintys šiek tiek mažiau arklio galių ir menkesnį svorį, pagal greičio charakteristikas dažnai nenusileidžia GT klasės superautomobiliams.

„BarBar‘a Racing Team“ vairuos trys patyrę lenktynininkai, buvę Lietuvos kartingo lenktynių čempionai – A. Austinskas, Benas Gutkauskas ir Martynas Griška. Komandai vadovaus Žilvinas Sakalauskas, vienas žymiausių ralio šturmanų Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją