aA
Saudo Arabijoje įvykęs pirmasis Dakaro ralis turėjo išspręsti dviejų milžinų santykius. Dar gruodžio mėnesį „iGo2Dakar“ kalbintas „MAZ SPORTauto“ direktoriaus pavaduotojas Grigorijus Patskevičius prognozavo pergalę savo komandai. Dakaro ralio trasose užtikrintai viešpataujančios rusų „Kamaz“ komandos dominavimą turėjo nutraukti Baltarusijos MAZ gamykloje paruoštas naujas ginklas – „MAZ-6440RR“. Deja, finišo juostą „MAZ-6440RR“ pilotuojamas Sergejaus Viazovičiaus kirto tik trečias, o pirmąsias dvi vietas pasidalino „Kamaz“ komanda, sakoma pranešime žiniasklaidai.
MAZ komandos sunkvežimis 2020 m. Dakaro ralyje
MAZ komandos sunkvežimis 2020 m. Dakaro ralyje
© iGo2Dakar nuotr.

Čempionu sunkvežimių įskaitoje tapo Andrėjus Karginovas. Keturis kartus sunkvežimių įskaitos čempionas Eduardas Nikolajevas šiemet taikėsi į penktąjį savo karjeroje šios įskaitos titulą, tačiau buvo priverstas trauktis iš lenktynių dėl sunkvežimio gedimo.

Nurimus 2020 metų Dakaro ralio aistroms, „MAZ-SPORTauto“ komandos vadovas Sergejus Viazovičius pranešė, jog 2021 metais Dakaro ralyje komanda planuoja startuoti su dviem identiškos komponuotės sunkvežimiais. Taip pat ir tai, kad dar kartą sieks nutraukti „Kamaz“ komandos dominavimą sunkiausiose pasaulyje bekelės varžybose. Pokyčių planuojama ir komandos sudėtyje, tačiau kol padėtis pasaulyje yra sudėtinga, nevyksta jokios lenktynės, todėl ir kalbėti apie kažką konkretaus dar anksti, nes nieko gali ir neįvykti. Visgi jau yra aišku, kad antruoju pilotu bus Aleksejus Višnevskis.

„Mes bandėme sukurti vieną gražiausių sunkvežimių. Naujasis „MAZ-6440RR“ yra ne tik galingas ir manevringas, bet ir atrodo įspūdingai. Ralio reido varžybose jam garantuotas dėmesys, o tai prisidės prie MAZ vardo garsinimo pasaulyje“, – nepriklausomų žurnalistų „iGo2Dakar“ komandai komentavo „MAZ-SPORTauto“ vadovas ir lenktynininkas Sergejus Viazovičius.

S. Viazovičius paklaustas, apie tokio sunkvežimio pranašumus pasakojo: „akivaizdus pranašumas – geresnis svorio paskirstymas palyginti su be kapoto esančiu analogu. Sumažėjęs apkrovų dydis ekipažui, todėl tokiu sunkvežimiu patogiau įveikti didelius lenktynių nuotolius. Taip pat buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė. Ir iš esmės, tokio tipo sunkvežimis yra lengvesnis. Sukaupta patirtis 2020 metų Dakaro ralyje leido atlikti dar keletą patobulinimų, pagrindinis jų slypi po variklio gaubtu – padidinta sunkvežimio galia. Taip pat, svorio centras yra žemiau. Dabar du komandos „MAZ-6440RR“ apginkluoti daugiau nei 1000 arklio galių turinčiais turbininiais varikliais. Žinoma, reikia nepamiršti, kad maksimalus sunkvežimio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 140 km/val. – tai padaryta tik dėl Dakaro ralio taisyklių.“

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

Neįtikėtinas darbų sąrašas: iki „Press ralio“ reikia spėti ne tik sukonstruoti automobilį, bet ir susituokti

Panevėžietis žurnalistas Tomas Markelevičius pažįstamas kone visai Lietuvai. Daugelis ne kartą...

Šeštadienį – kartingo „Rotax Max Lithuania Challenge powered by Spark Energy“ pirmasis etapas

Jau šį šeštadienį Vilniuje, Plytinės kartodrome, startuoja „ Rotax Max Lithuania Challenge...

Slapti Dano Azikejev ginklai kovoje dėl čempiono titulo: naujos trajektorijos ir automobilio patobulinimai

Greičiausias kirgizas Lietuvoje Danas Azikejev nesikuklina: šiemet jis nori tapti Lietuvos...

Vaidoto Žalos reabilitacijos planas po Dakaro: startuos Pasaulio taurės „Andalucia Rally“

Nors šiemet Dakaro ralio metu fortūna nuo „ Agrorodeo “ komandos nusisuko, vos į Lietuvą...

Pokyčiai Lietuvos motociklų sporto federacijoje: prezidente išrinkta Giedrė Janušauskė (1)

Lietuvos motociklų sporto federacija (LMSF) turi naują vadovą. Praėjusią kadenciją LMSF...

Top naujienos

Į „įmonės zombio“ spąstus patekęs raseiniškis algos neatgauna dvejus metus: direktorius Ačas tvirtina pats esąs įkaitas (68)

Veiklos nevykdančios, turto neturinčios įmonės gali tapti tikru galvos skausmu buvusiems jų...

Gydytojas pažėrė naudingų patarimų, kaip numalšinti po skiepo atsiradusį šalutinį poveikį (143)

Įsibėgėjant vakcinacijai nuo COVID-19 žmonėms kyla vis daugiau su tuo susijusių klausimų:...

Paulius Jurkevičius. Jeigu maršas vyktų Italijoje – organizatorius teistų (43)

Apie gegužės 15 – ąją pasisakė beveik visi, kas galėjo: vyskupai, eiliniai vienuoliai,...

Dieviškų vaizdų Europos sala pamažu vaduojasi iš pandeminio liūdesio gniaužtų: visi trokšta čia atvykti (2)

Tokių privalumų kaip Žydroji grota, raibuliuojanti jūra, penkių žvaigždučių viešbutis ir...

Kabule per sprogimą prie mokyklos žuvo 25 žmonės, 52 sužeisti (4)

Afganistano sostinėje Kabule šeštadienį per sprogimą prie vienos iš mokyklų žuvo mažiausiai...

Užkalnis: kvepiu, kaip elitinis muilas (107)

Šią antraštę buvo labai paprasta parašyti. Yra raktažodis apie kvapą, yra raktažodis apie...

Vienintelės mūsų tautinės mažumos: profesorius išdėstė daugeliui negirdėtų faktų apie 3 tautų istoriją Lietuvoje (1)

Šiuo metu Lietuvoje gyvena daugiau nei 150 tautybių žmonių. Lietuviai sudaro apie 84 procentus, o...

Lyg iš filmo „Pagirios Las Vegase“, bet veiksmas – Kauno viešbutyje (103)

Vieno Kauno centre esančio keturių žvaigždučių viešbučio darbuotojai negalėjo patikėti...

„Betsafe-LKL“: ar Kėdainių „Nevėžis-Optibet“ įgels Vilniaus „Rytui“? (2)

„Betsafe-LKL“ reguliariam sezonui artėjant prie pabaigos paaiškėjo, kad Vilniaus „Rytas“...