Antras greičiausias šiame ralyje vietinės ralio bendruomenės lyderis Sergejus Viazovičius su Jurijum Splošnoi, važiavę „Subaru Impreza STi“. Trečioji vieta bendroje įskaitoje atitek dar vienam latvių ekipažui – Guntis Lielkajis su Vilniu Miķelsonsu, pilotavę „Mistubishi EVO IX“.

Geriausiai iš Lietuvos ralio meistrų šįkart sekėsi N40 vyrų autoklubo nariams Eugenijui Sladkevičiui ir Andriui Petruškevičiui. Jie su „Mistubishi EVO X“ užėmė 7-ąją vietą bendroje įskaitoje, šiek tiek nusileidę vienam tituluočiausių šių lenktynių dalyvių latviui Janiui Vorobjovsui. Devintas liko Ričardas Baubinas su Gediminu Saudargu („Honda Civic Type-R“). Po jų finišavo Mantas Morkis su Jonu Paukšte („Renault Clio Sport“), o gimtadienį šventęs Karolis Raišys su Mindaugu Kašalynu (BMW M3) liko 11-oje vietoje.

Kiti Lietuvos sportininkai finišo nepasiekė dėl gedimų ar avarijų. Pirmąją ralio dieną sėkmingai trumpuosius greičio ruožus šturmavęs antrasis N40 vyrų autoklubo duetas – Algirdas Kazlauskas su Žilvinu Juršiu, iš kovos buvo priversti pasitraukti dėl priešpaskutiniame greičio ruože subyrėjusios pavarų dėžės. Telefonu pasakodamas apie gautas pamokas A. Kazlauskas tikino nepaisant šios nesėkmės namo grįžtąs būtent su tokiu bagažu, kokį tikėjosi susikrauti vasaros lenktynių sezono išvakarėse.