Nuo etapo nugalėtojo brazilo Reinaldo Varelos (1:00.03) lietuvio ir lenko duetas atsiliko kiek mažiau nei dvi minutes, o nuo šeštoje pozicijoje likusio Dakaro ralio čempiono Nassero Al-Attiayah (1:01.28) – vos akimirką.

„Pagaliau turėjome ilgesnį greičio ruožą. Mokomės Šiaurės Italijos specifikos, su šturmanu pradedame rasti bendrą kalbą, po truputį kopiame į viršų – tokie ir yra mūsų pagrindiniai tikslai. Manau, kad už lyderius buvome net šiek tiek greitesni, tačiau turėjome du lenkimus, kapstomės iš tolimos starto pozicijos, kur mus pastatė organizatoriai,“ – antrąjį „Italian Baja“ lenktynių greičio ruožą pakomentavo B. Vanagas.

Popiet lietuvio ir lenko duetas startuos trečiajame greičio ruože. Sekmadienį (06.28) ekipažai įveiks dar du greičio ruožus.

Priminsime, jog šios varžybos B. Vanagui – pirmosios po Dakaro ralyje patirtos riešo traumos. Italijoje lenktynininkas važiuoja su nauju šturmanu iš Lenkijos Sebastianu Rozwadowskiu. Iš viso taurės etape varžosi 44 ekipažai.

V. Žalos ir S. Jurgelėno ekipažą sustabdė brąsta

Penktadienį startavę „Italian baja 2015“ varžybose, Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas netrukus buvo priverstas sudėti ginklus. Šturmuojant brąstą nuo hidrosmūgio sustojo visureigio variklis.

Toje pačioje vietoje kvapą išleido net keletos visureigių motorai, brąstos sėkmingai nepavyko įveikti ir įspūdingai atrodančiam „Mercedes-benz Unimog“ sunkvežimiui. Visiems ekipažams koją pakišo elektros ar variklio gedimai po maudynių upės vagoje.

„Nors į brąstą įvažiavome sąlyginai negreitai, tačiau vandens vis tiek pateko ten, kur jo visai nereikia – per oro filtrą tiesiai į variklio degimo kamerą. Po minutės supratome, kad toliau jau niekur nebevažiuosime.“ – pasakojo V. Žala. Lenktynininkas įsitikinęs, kad nedidelis konstrukcinis patobulinimas leis ateityje tokių bėdų išvengti, tačiau šįkart ekipažui teko tenkintis vos keliais nuvažiuotais kilometrais.

„Trasa tikrai įdomi ir klastinga. Daug aštrių ir slidžių posūkių, kuriuose metėme ne vieną apvirtusi ar nuslydusį ekipažą. Apmaudu, kad koją pakišo brasta, bet gerai, kad trūkumai išlenda čia, Italijoje, o ne daugiadieniame maratone. Automobilis puikiai valdomas, bekelės ruože galėjome važiuoti tikrai greitai. Tolimesnius testus pratęsime jau Lietuvoje“, – sakė S. Jurgelėnas.

Po antrojo greičio ruožo „Italian baja 2015 varžybose pirmauja brazilas R. Varela su „Toyota Hilux Overdrive“ bolidu, antrą ir trečią vietas užima rusai V. Vasiljevas ir A. Želudovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)