Benediktas Sinkevičius – automobilių sporte dar naujokas, tačiau pasidžiaugti jau turi kuo. Praėjusiais metais vykusiose – „ENEOS 1006 km“ lenktynėse, savo klasėje sportininkas, kartu su „Dynami:t Energy“ komanda, užėmė 1-ąją vietą, rašoma pranešime žiniasklaidai .
Benediktas Sinkevičius
© Asmeninio albumo nuotr.

Taip pat vaikinui jau yra tekę išbandyti ir šturmano kėdę. Benediktas sutiko prisidėti prie Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) iniciatyvos, kuria siekiama supažindinti visuomenę su jaunaisiais autosporto atstovais.

– Kas tave atvedė į automobilių sportą?

– Kažkodėl automobilių sportas mane traukė nuo pat vaikystės. Pirmuosius žingsnius ralyje žengti man padėjo lenktynininkas Rokas Kavaliauskas ir jo tėtis Gediminas Kavaliauskas, kuris pasiūlė tapti Roko šturmanu. Žiede debiutuoti padėjo Aleksandras Dainys, kuris yra Kauno autoklubo prezidentas. Jis pasiūlė man prisijungti į klubo gretas.

– Kodėl iš daugelio autosporto šakų pasirinkai būtent žiedą?

– Nors teko išbandyti savo jėgas ralyje kaip šturmanui, šiuo metu labiau domina žiedas. Kadangi automobilių sporte dar esu naujokas (mėgėjiškai šiuo sportu užsiimu apie 3 metus, profesionaliai – metus), tai vairavimo atžvilgiu žiedinės lenktynės man atrodo paprastesnės, norisi pirmiausia tapti profesionalu šioje srityje, o tada planuoju daugiau dėmesio skirti ir raliui.

– Ką manai apie žiedo padėtį Lietuvoje?

– Manau, kad viena iš rimtesnių šios sporto šakos problemų yra trasos. Turime gerą trasą – Nemuno žiedą, tačiau kol kas ji nėra labai saugi. Džiugu, kad, rodos, trasos tvarkymo darbai jau juda į priekį.

Benediktas Sinkevičius
Benediktas Sinkevičius
© Asmeninio albumo nuotr.

Išties, turime kelis didelius renginius, kurie populiarina žiedines lenktynes ne tik mūsų šalyje, bet ir už jos ribų, pavyzdžiui: „Autoplius Fast Lap“ varžybų serijos, taip pat „ENEOS 1006 km“ lenktynės. Minėti pavyzdžiai susilaukia didžiulio žiūrovų ir sportininkų dėmesio.

Dar labiau padidinti šios šakos populiarumą būtų galima sukūrus mono klasę, kurioje visi lenktynininkai varžytųsi vienodais automobiliais, vienodo galingumo varikliais ir vienodomis padangomis.

– Kokias savybes tau išugdė autosportas?

– Atkaklumą, užsispyrimą, tikslų siekimą, dėmesio koncentravimą.

– Kaip kovoji su įtampa varžybų metu?

– Lenktynės man suteikia didžiulį malonumą ir laimės jausmą, todėl jaudulio prieš jas nejaučiu. Atvirkščiai – jos mane ramina ir atpalaiduoja, kartais net nusnūstu tarp važiavimų. Turbūt optimizmas geriausiai padeda kovoti su bet kokia įtampa!

– Kiek paprastai užtrunka tavo pasiruošimas varžyboms?

– Nesumeluosiu sakydamas, kad pasiruošimas vyksta ištisus metus.

– Ar po varžybų nesunku vėl įprastai elgtis keliuose ir laikytis visų nurodytų taisyklių?

– Tikrai ne. Lenktyniaudamas trasoje palieku visą savo energiją, todėl kartais net pats stebiuosi, kaip ramiai ir atsakingai pradėjau elgtis keliuose. Geras vairuotojas yra ne tas, kuris greitai laksto gatvėse, o tas, kuris išmano kelių eismo taisykles ir jų laikosi.

– Tavo nuomone, kiek procentų sėkmingo rezultato sudaro: talentas, sunkus darbas ir aplinkybės?

– Man atrodo, kad didžiausią dalį rezultato nulemia tikslingos treniruotės ir komandos palaikymas. Vargu, ar kuris sportininkas pasiektų puikių rezultatų be palaikymo.

Benediktas Sinkevičius
Benediktas Sinkevičius
© Asmeninio albumo nuotr.

– Kokius lūkesčius esi sau išsikėlęs automobilių sporte?

– Vieną iš savo tikslų jau pasiekiau – sudalyvavau „ENEOS 1006 km“ lenktynėse ir savo klasėje, kartu su „Dynami:t Energy“ komanda, užėmiau 1-ąją vietą. Dabar belieka nemažinti apsukų ir toliau tobulėti.

– Kas tave labiausiai motyvuoja siekti aukštumų?

– Gyvenime noriu pasiekti labai daug. Kai pradedu kažką daryti, noriu, kad rezultatas būtų maksimalus. Šia savybe vadovaujuosi ir automobilių sporte. Noriu įrodyti sau pačiam bei kitiems, kad galiu.

– Kaip vertini praėjusį savo sezoną? Kokius tikslus esi išsikėlęs naujajam?

– Savo praėjusį sezoną vertinu tikrai teigiamai. Kaip ir minėjau, dalyvavau „ENEOS 1006 km“ lenktynėse, kur kartu su komanda iškovojome pirmą vietą A3000 klasėje ir dešimtą vietą bendroje įskaitoje. Taip pat žiedinėse lenktynėse „H Track day“ užėmiau antrą vietą.

Kaip šturmanas sudalyvavau dviejose ralio varžybose: „Rally Talsi“ Latvijoje ir „Rally Classic 2016“, Druskininkuose. Abu kartus pavedė automobilio technika, tačiau įgijau neįkainojamos patirties.

Šiais metais planuoju debiutuoti „Autoplius Fast Lap“ „Time Attack“ ir „Wolf Race“ serijose. Žinoma, bandysiu pakartoti praėjusių metų rezultatą „ENEOS 1006 km“ lenktynėse.

– Ar turi autoritetų, į kuriuos stengiesi būti panašus?

– Yra nemažai lenktynininkų, kuriuos labai gerbiu ir domiuosi jų veikla, tačiau nesistengiu nei į vieną iš jų tapti panašus, noriu išlikti savimi.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Press ralyje“ – amžinųjų varžovų akistata

Automobilių su varikliais iki 1600 kub. cm klasė „Press ralyje“ tradiciškai yra pati...

Ralis „Kaunas 2018“ mėgėjus perkels į aukštesnį lygį (2)

Šeštadienį Kaune vyks antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „ Kaunas 2018“. Ralio...

Lietuvos motokroso čempionas Jasikonis: vien talento nepakanka (11)

Greičiausias Lietuvos motokroso lenktynininkas, daugkartinis šalies čempionas 20-metis Arminas...

Dėl šonaslydžio „atleido“ savo vadovą (3)

Automobilių sportas yra brangi veikla. Dogma, kurią, pasiekus tam tikrą šio sporto lygį, apeiti...

Dėl ko skauda galvas autokroso trasų šeimininkams?

Patarlę – „namuose ir sienos padeda“ – žino ne tik krepšininkai, teisę atkrintamųjų...

Top naujienos

Sausio 13-ąją tėvo netekęs žinomas psichologas teisme pasakė sukrečiančią kalbą: ši byla buvo numesta į paraštes (43)

Pirmadienį baigiamąją kalbą Vilniaus apygardos teisme pasakė tėvo Sausio 13 -ąją netekęs...

Du lietuviai tapo žvaigždėmis Italijos saloje: žmonės skandavo Lietuvos vardą (2)

Visai ne japonai geriausiai pasaulyje gamina tuną. Italijoje , mažytėje Karlofortės saloje netoli...

Parlamentaras išdrįso papasakoti nepagražintą gyvenimo istoriją: sadistus vaikų namuose, bado metus ir aplankiusią meilę mokytojai (324)

Mamos jis nematė iki 12 metų, tačiau nežinodamas adreso jai siųsdavo laiškus, auklėtoja vaiką...

Ekspertas: Rusijos nesėkmė pagaliau turi paaiškinimą (1)

Rusijos oro gynybos ginklo nesėkmė Sirijoje pagaliau turi paaiškinimą: Izraelis atskleidė, kad...

Su „Barcelona“ derybas pradėjęs Pešičius mano, kad „Žalgiris“ Eurolygoje turėjo pranašumą (5)

Nors Ispanijos žiniasklaidoje kartas nuo karto vis dar užsimenama apie tai, kad „Barcelonos“...

Orai: gegužės pabaiga bus ypač karšta – pokyčiai birželį (30)

Paskutinėmis gegužės dienomis šalyje bus itin karšta – vietomis termometrų stulpeliai pasieks...

Klaipėdietis nusivylė brangiausiu Lietuvos „Passatu“ pardavėjai problemą mato kitur (656)

„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį...

Esminių pertvarkų labirinte – tuzinas kelrodžių (62)

Vyriausybės pasiūlyta mokesčių ir pensijų reforma netruko sulaukti kritikos ir aibės...

Su traukiniu Italijoje susidūrusio vilkiko vairuotojas grįžta į Lietuvą (12)

Su traukiniu Italijoje susidūrusio vilkiko vairuotojas grįžta į Lietuvą, informavo įmonės...

Tegyvuoja Karalius: „Celtics“ jų tvirtovėje nukovęs Jamesas finale žais aštuntą kartą iš eilės (76)

NBA Rytų konferencijos finalai nuo 2011-ųjų metų turi vieną ir tą patį nesikeičiantį...