Kol kas paskelbti 6 pilotai, kurie susirungs su Lietuvos drifto rinktine.

„Turime dar keletą kozirių, kuriuos tikime pamatyti jau pačioje arenoje, tad norint sužinoti kas jie tokie, tiesiog teks apsilankyti renginyje“, - pasakoja organizatorius Antanas Kyguolis.

Atskleistųjų sąraše rimtų pretendentų į nugalėtojus netrūksta, vienas iš jų – Edmunds Erglis. Šio latvio požiūris į driftą labai atviras – jeigu taisyklės leidžia rinktis bet kokį kėbulą su bet kokia jėgaine, jis tuo būtinai pasinaudos. Sekmadienį arenoje bus galima išvysti latvio „Subaru Impreza“. Nors šis automobilis įprastai sutinkamas su keturių varomųjų ratų pavara, Edmunds tai šiek tiek modifikavo ir priekinius ratus paliko laisvus. Kartu su tuo, po variklio dangčiu galios užtikrinimui patalpino „BMW M5“ motorą – dešimties cilindrų monstras generuoja apie 500 arklio galių.

Kitas, jau ragavęs „Arena Motor Show“ pergalės skonio drifteris yra Krzystofas Romanowskis. „PUZ Drift Team“ atstovas pilotuoja visiškai patrakusį BMW. Po variklio gaubtu ilsisi specialiai automobilių sportui skirtas „General Motors“ „LSX“ motoras, generuojantis per 600 arklio galių – šį agregatą galima įsigyti tik tiesiai iš gamyklos ir jam suteikiama 10 000 kilometrų garantija autosporto reikmėms. Itin agresyviu ir artimu važiavimu garsėjantis sportininkas 2014-aisiais jau lipo ant nugalėtojų pakylos, tad šįkart jo tikslai – ne ką kuklesnis.

Dar vienas arenos čempionas – tai lenkas Jakubas Tatara – MUSK. Išgarsėjęs savo per pasaulį nusiritusiu filmu apie naktinius pasivažinėjimus Lenkijos keliais, Jakubas jau džiaugėsi arenos čempiono titulu, tąkart įveikdamas Lietuvos drifto karalių Andrių Vasiliauską. Šįkart tikimasi išlaikyti intrigą ir vėl išvysti juodojo ir baltojo BMW dvikovą, tiesa, nuo pirmojo susitikimo abu konkurentai gerokai atnaujino techniką – Jakubas savo „M3“ praturtino kompresoriumi, analogišką variklį naudosiantis Andrius – turbina, tad abu varijuoja ties 700-800 arklio galių riba.

Dar vienas koziris, kurį atskleidė renginio organizatoriai – Janis Eglite. Amerikietišką V formos aštuonių cilindrų jėgainę latvis praturtino dviem turbinomis ir visą praeitą sezoną intensyviai ir kruopščiai dirbo, bandydamas išgauti geriausią rezultatą. Dabar „Eglė“ jau pasiruošęs invazijai, o Lietuvai belieka tikėtis, jog šį brutalios technikos pilotą šalies drifto rinktinei sustabdyti pavyks.
Be išvardintų sportininkų, „Žalgirio“ arenos betonas taip pat sutiks ir visiems gerai žinomą „Concept Auto“ pilotą Ingusą Jekabsonsą, per tūkstantį arklio galių valdantį Ventsą Pečaksą ir Kasparsą Sapalsą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją