aA
Likus kiek mažiau nei dviem mėnesiams iki sunkiausių pasaulio varžybų – Dakaro ralio Saudo Arabijoje – apie planus ir lūkesčius Dakare prakalbo ir Antano Juknevičiaus komanda. A. Juknevičius į 2020 m. lenktynes važiuos su jau patikrintu šturmanu – Dariumi Vaičiuliu, ir, nors norėjo įsigyti naują automobilį, lenktyniaus senuoju.
Darius Vaičiulis ir Antanas Juknevičius
Darius Vaičiulis ir Antanas Juknevičius
© DELFI / Josvydas Elinskas

Po šių metų Dakaro ralio komanda kalbėjo, kad labai norėtų pasikeisti automobilį į kitą. Visgi ketvirtadienį pristatęs komandos sudėtį ir planus, A. Juknevičius parodė naujai papuoštą, tačiau vis dar tą patį „Overdrive Hilux“ modelį.

„Norėjosi atsinaujinti, kadangi mūsų automobilis jau pasenęs, tačiau praėjęs Dakaras mums tikrai buvo sunkus ir šiemet ne viską pavyko įgyvendinti“, – prisipažino A. Juknevičius.

Nepaisant to, lenktynininkas nusiteikęs ryžtingai. Pasak jo, svarbiausia bus nedaryti klaidų, to siekia visos komandos. Išsikovoti gerą poziciją finalinėje rikuotėje, anot jo, tikrai sudėtinga, tačiau A. Juknevičiui tikrai norėtųsi užkopti iki 10-osios vietos.

„Tikslas yra toks“, – nedaugžodžiavo lenktynininkas.

A. Juknevičius pripažino, kad automobilis buvo tobulinamas. Lenktynininkas sakė, kad dabar iš jo yra išspausta viskas, ką tik leidžia organizatorių nustatyti reikalavimai ir taisyklės.

„Padarėme tokią pakabos rekonstrukciją, kokios, kiek žinome, jokia kita komanda anksčiau nėra dariusi. Dabar pakabos eigą ir priekyje, ir gale padidinome 30 mm, o tai padidina automobilio greitį nelygiose vietose. Automobilį po atnaujinimų jau išbandėme Rukloje, bandėme visaip jį sulaužyti, kad jei lūš, tai čia, Lietuvoje, o ne Dakare, tačiau viskas puikiai atlaikė“, – sakė A. Juknevičius.

Jei ankstesniame Dakaro ralyje „Craft Bearings“ komanda bendradarbiavo su Vaidoto Žalos „Agrorodeo“ komanda ir ištikus techniniams gedimams, remontuoti automobilio stojo net dviejų komandų mechanikai, šiemet, sakė A. Juknevičius, ne vieną dalyką abi komandos ir šiemet derina drauge, tačiau technika dalytis – nebegalės.

„Automobilis visiškai kitoks, kito gamintojo, tad techninės bazės kardinaliai skirsis. Bet šie metai turėtų būti Vaidoto metai, turint tokį automobilį galima labai daug padaryti“, – neabejojo A. Juknevičius.

Komandos šturmanas Darius Vaičiulis aiškino, kad šiame Dakare galima tikėtis visko: karščio, šalčio, kopų ir galbūt net sniego. Navigatorius taip pat džiaugėsi, kad pagaliau organizatoriai suvienodino komandų galimybes ir Dakare bus keturios dienos, kada kelio knyga bus išduota prieš pat startą.

„Dabar keturias dienas turėsim lygias sąlygas su didžiosiomis komandomis, tad pažiūrėsim, kaip mums seksis“, – sakė D. Vaičiulis.

Tiesa, nors pristatymo metu komanda to neakcentavo, 2020-ųjų Dakare A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio duetas varžysis „Dakaras.lt“ vardu. A. Juknevičius pranešė, kad komanda į Saudo Arabiją išvyks prieš pat Naujuosius metus – gruodžio 30 dieną.

DELFI primena, kad šiais metais vykusiame Dakare „Craft Bearings“ komanda po nesėkmės kopose, kai ekipažas vertėsi, kovojo su įvairiais automobilio gedimais. Dauguma jų buvo susijusios su automobilio variklio aušinimu, todėl komandos inžinieriams teko iš peties paplušėti, kad A. Juknevičius ir Darius Vaičiulis pasiektų finišą.

Antano Juknevičiaus Dakaro komandos pristatymas
Antano Juknevičiaus Dakaro komandos pristatymas
© DELFI / Josvydas Elinskas

Komandai tikslą pasiekti pavyko ir lietuvių ekipažas Peru, Pietų Amerikoje, bendroje automobilių įskaitoje užėmė 35-ąją poziciją.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.5714

Top naujienos

Vis daugiau paauglių randa itin pavojingą nusiraminimo būdą: nejučiomis panyra į priklausomybę, pastūmėja ir patys tėvai (8)

Naujausio ESPAD tyrimo duomenimis, penktadalis Lietuvos paauglių yra vartoję centrinę nervų...

Ekspertai stebisi: Rusijoje sklinda kalbos visai ne apie Putino išreklamuotą „Sputnik“ (299)

Rusiška vakcina nuo COVID-19 „ Sputnik V “ buvo įregistruota dar neprasidėjus pagrindiniams...

Gydytojos įvardijo didžiausias burokėlių paslaptis: štai ką galėtų reikšti pasikeitusi šlapimo spalva (4)

Ryškiai raudonos spalvos ir itin saldaus skonio burokėliai yra viena vertingiausių daržovių, kuri...

Izraelis jau grįžo į normalų gyvenimą: paskiepijus 40 proc. gyventojų, atidaryti barai ir restoranai

Sekmadienį Izraelyje, kuriame maždaug 40 proc. gyventojų jau pasiskiepijo abiem vakcinos nuo...

Užkalnis šlovina sumuštinius: viskas, kas su kiaušiniais, man tinka (47)

Žinoma, ne taip viskas paprasta, nors esu sakęs praeityje, kad jei nori iš manęs gauti gerą...

Vieną iš labiausiai nukraujavusių sektorių pamilęs klaipėdietis: jei ne karantinas, nežinia, kada būtume tai padarę (4)

Karantinas sudrebino visą pramogų ir paslaugų sektorių. Daugelis verslų ir idėjų ėmė...

Pandemija nesutrukdė: iš didmiesčio persikėlė į Kėdainius ir įgyvendino savo svajonę (43)

Urtė Pučinskaitė ir Edgaras Pšenaška prieš trejus metus iš Kauno persikėlė gyventi į...

Lietuvos policija patruliuos internete: ką reiškia priemonė „bus efektyvi ir visais kitais klausimais“ (1074)

Virtualus patrulis – nauja Lietuvos policijos priemonė, kuria jau netrukus bus siekiama užkardyti...

Nekalti požymiai gali išduoti apie apsigyvenusią bakteriją: tai yra stiprus skrandžio vėžio rizikos veiksnys (18)

Skrandžio skausmas, pykinimas, apetito stoka, pilvo pūtimas – vieni iš ženklų, kad skrandyje...

Iš JAV atvykęs vyriškis dėmesį lietuvei rodė tol, kol nepateko į Kauną – nutikimas stoties rajone viską sužlugdė (2)

Jeigu manęs kas nors paklaustų, ar verta susidėti su užsieniečiu, tai atsakyčiau, kad...