aA
Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto numeriais, Antanas Juknevičius, „Craft Bearings“ komandos pilotas, paslaptį išlaikė ilgiausiai. Penktadienio vakarą jis žiniasklaidai bei komandos partneriams surengė ne tik bolido pristatymą, bet ir pasigyrė, kelintas startuos ateinančių metų sausio 6 dieną.
A. Juknevičiaus technikos išlydėjimas į Dakaro ralį
© DELFI / Karolina Pansevič

A. Juknevičius pabrėžė, kad komanda turi tris naujienas. Pirmiausia – skirsis komandos palaikymo sunkvežimis. Jei praėjusio ralio metu už šį sunkvežimį komanda gavo apdovanojimą dėl to, kad 80 proc. laiko naudojo ne generatorių pagamintą, o iš saulės modulių gautą energiją. Ateinantį sausį į Dakarą atsigabentas sunkvežimis turės gerokai galingesnius modulius, galėsiančius generuoti kelis kartus daugiau energijos iš saulės. Ir, panašu, sakė lenktynininkas, generatorių jiems apskritai įsijungti nereikės.

Turimą „Overdrive-Hilux“ automobilį komanda pristatė dar gegužę, tačiau iki pat dabar, neslėpė A. Juknevičius, teko remontuoti įvairius jo mazgus.

„Nežinome, ar gedimai, kuriuos radome, buvo vairuotojo kaltė, ar tai silpnos grandys“, – gužčiojo pečiais „Craft Bearings“ lyderis.

Galiausiai, A. Juknevičius pristatė numerį, su kuriuo startuos ateinančių metų Dakaro ralyje.

„Tai rodo komandos, vairuotojo įvertinimą, tikrai žiauriai džiaugiuosi. Gautas numeris rodo, kad Dakaro ralio organizatoriai mano, jog esame 15-os pozicijos lenktynininkai. Ir tai įvertinimas, nes netgi finišuoti esant tokioje pozicijoje yra nelengva“, – neslėpė sportininkas.

Bent viena pozicija aukščiau

Pasak sportininko, svarbiausias dalykas yra progresas.

„Man labai svarbu, kad bent kažkas iš lietuvių pagerintų tą rezultatą bent viena pozicija. Jeigu būsime nors viena pozicija aukščiau, manysiu, tikslas pasiektas. Stengsimės, o kaip bus, matysime“, – pabrėžė A. Juknevičius.

Jis prisipažino, kad pernai pats sau sutrukdė būti 10-oje vietoje. Tad šiemet reikėtų pasistengti sumažinti padarytų klaidų kiekį.

Kalbėdamas apie laukiančius iššūkius, lenktynininkas pastebėjo, kad pernai labiausiai rezultatą komanda gerindavo tada, kai tekdavo važiuoti smėlyje, o ateinančių metų ralyje smėlynų tikrai netrūks.

Daugiausiai iššūkių A. Juknevičius žada šturmanui ir D. Vaičiulis jam pritarė, mat trasa ne vieną dieną suksis ten, kur jau bus važiuota anksčiau.

„Be to, nepalanku ir tai, kad Dakaras šįkart truks tik 10 dienų, o mums gerai, kai Dakaras vyksta 20 dienų. Nes mes ištvermingi“, – akcentavo D. Vaičiulis.

Praėjusiame Dakaro ralyje A. Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas finišavo 12-oje vietoje. Ateinančiais metais Dakaro ralis prasidės sausio 6 d. ir vyks Peru.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Antanas Juknevičius išlydėjo techniką į Dakarą – pasikeitė vienas dalykas

Prancūzijoje ir vėl renkasi gausiai Dakaro ralio lipdukais apklijuoti sportiniai automobiliai bei...

Žala papasakojo, ką vežasi į Dakarą: neėmė atsarginio variklio, bet įsidėjo lašinių (20)

Lapkričio 22-23 dienomis Prancūzijos uostamiestis Havras taps Dakaro ralio sostine. Čia 2019 m....

Dakaro reporteriai „iGo2Dakar“ sugrįžimą į ralį planavo metus: tai – kaip liga

2018-ųjų Dakaro ralyje keliavusi ir naujienas šio sporto gerbėjams Lietuvoje pranešdavusi komanda...

Lenktynininkai atsisveikino su Dakaro bolidais – techniką plukdys į Pietų Ameriką (3)

Nors žmonės prie televizijos ekranų, dienraščių ir internetinių portalų suklūsta sausio...

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Top naujienos

Auštrevičius kritikuoja Grybauskaitės dešimtmetį: Lietuva tampa pigia Vakarų Europos kopija (19)

Gana anksti apie savo dalyvavimą 2019 m. rinkimuose į Lietuvos prezidentus pranešęs Liberalų...

Gyvai / Eurolygos testas Maskvoje: CSKA – „Žalgiris“ (63)

Kauno „Žalgirio“ ekipa trečiadienį pradeda rusiškų išbandymų etapą: trečiadienį Lietuvos...

Po nesėkmės suirzusi Rusija trimituoja: Lietuvą sukaustė baimė (436)

Kremlius trečiadienį pasmerkė „smarkų spaudimą“ dėl Rusijos kandidato į Interpolo...

„Plius dydis“: kaip išdrįsti būti ryškiai ir stilingai, jei figūra – didesnė nei standartas

Plius dydžio figūra ir žodis stilius anksčiau galėjo skambėti kaip utopija. Tačiau tie laikai...

Lietuvių kavos gėrimo įpročiai šiurpina italą: mane purto tas užpylimas (139)

Kava – vienas populiariausių žmonijos gėrimų, be kurios neapsieina daugelio žmonių rytas. O...

Būsto paskola: kiek ji kainuoja ir kaip reikia derėtis su banku kokias palūkanas rinktis geriausia (5)

Ekspertai sako, kad šiuo metu pinigai yra pigūs. Tačiau, nors palūkanos nėra didelės, imant...

Užkalnis. Apie asocialus, čigonus, pašalpinius ir kitus blogus žodžius (290)

Sužinojau, kad žodžio „asocialas“ mūsų vis dar laisvoje, bet sparčiai nelaisvėjančioje...

Dar niekur nerodytame Eimunto Nekrošiaus žmonos interviu – itin atviri prisipažinimai (2)

INIT televizija paviešino dar niekur neskelbtą interviu su legendinio režisieriaus Eimunto...

Eimunto Nekrošiaus bičiulis apie režisierių ištikusias sveikatos problemas: kalba ėjo apie operaciją (33)

Kartu su visa šalimi mylimo ir talentingo režisieriaus gedintys aktorius bei režisierius Adolfas...