Aukščiausią komandos rezultatą šiose varžybose pademonstravo Giedriaus Notkaus bei Daliaus Strižano duetas. Jie varžybas baigė šeštoje bendrosios įskaitos vietoje, tačiau iškovojo antrąją poziciją savo klasėje LARČ2.

Po finišo lenktynininkas Giedrius Notkus pasakojo, kad šiose varžybose nestigo aštrių momentų, kurie susiklostė laimingai, nors galėjo baigtis ir rimtesniais nuostoliais. Šįkart ekipažas ir vėl susidūrė su problema dėl numontuotos padangos. Dėl šios priežasties ketvirtame greičio ruože Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas iššvaistė apie pusę minutės. Vėliau teko pakyboti ir ant griovio krašto.

„Pirmosios dienos miesto greičio ruožuose labiau važiavome ne dėl rezultato, o dėl žiūrovų. Lėkėme smagiai ir su vėjeliu, paslidinėjome. Šeštadienį pirmasis pagrindinės dienos greičio ruožas buvo labai susuktas ir sunkus. Dalius po finišo netgi sakė, kad tokių greičio ruožų „pusryčiams“ gauti nėra įpratęs. Galvą nuo kelio knygos jis buvo pakėlęs tik porą kartų.

O jau kitame greičio ruože, maždaug per vidurį, buvo padaryta greičio gesinimo zona šalia autobusų stotelės. Prieš mus važiavę dalyviai ten ant asfalto užnešė žvyro ir ant jo paslydęs galiniu ratu kliudžiau bortą. Atrodė, kad smūgis nesmarkus, bet toliau važiuojant pajutau vibraciją ir kreivą vairą. Supratau, kad vėl numontavome padangą. Šiemet padangą pramušame jau trečią kartą. Tapo aišku, kad plyštanti padanga vėl sulaužys viską aplink – posparnius, buferį, apdailas. Bet stoti greičio ruože ir keisti ratą negalėjome, nes tai būtų kainavę daugiau laiko nei važiuojant su numontuota padanga. Aišku, praradome apie pusę minutės ir iškritome iš kovos, varžovai nutolo.

Iki serviso pertraukos buvome penktoje vietoje, keliomis sekundėmis atsilikdami nuo Valerijaus Gorbano. Dar vieną momentą turėjome septintame greičio ruože. Po klaidos trasoje apsisukau ir priekiniu buferiu užkabinau medį. Atsirėmiau į jį, o važiuojant atgal pakibome ant griovio krašto. Žiūrovų ten nebuvo, tai niekas nebūtų mūsų išstūmęs. Galėjo ralis mums ten ir pasibaigti, bet pavyko iš ten išvažiuoti ir pasiekti finišą. Po šio įvykio likusius greičio ruožus jau važiavome ramiau ir stabiliai, nebesinorėjo rizikuoti. Tačiau paskutiniame ralio kilometre užkabinome kelmą, automobilis pakilo ant dviejų šoninių ratų. Visgi nusileidome sėkmingai ir finišavome. Aišku, galutinis rezultatas galėjo būti geresnis, tačiau klasėje finišavome antri, todėl manau, kad sekėsi visai neblogai“, - sakė Giedrius Notkus.

Giedrius Notkus pasidžiaugė, kad ralis sėkmingai susiklostė ir kitiems „Viada-Multi FX“ komandos nariams. Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu, kurie šį sezoną taip pat lenktyniauja „Škoda Fabia R5“ automobiliu, pirmą kartą užlipo ant lietuviškos prizininkų pakylos. Toje pačioje klasėje, kurioje varžėsi ir Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, Jonas Sluckus ir Giedrius Šileikis laimėjo trečiąją vietą.

„Elektrėnų ralis techniškai buvo sudėtingiausias iš visų šiemet vykusių. Stengėmės važiuoti greitai, bet pasipildavo netikslumai, todėl tekdavo lėtinti tempą. Džiaugiamės, kad finišavome ir gavome apdovanojimą už trečią vietą, bet realybė parodė, kad techniškame ralyje mums dar trūksta žinių ir supratimo, kaip viską atlikti gerai. Su „Škoda“ susidraugaujame vis labiau. Kiekvienose varžybose vis sužinome ir atrandame kažką naujo, bet tuo pačiu atsiranda dar daugiau naujų klausimų. Taigi, tas pažinimo procesas labai įdomus ir jis vis dar tęsiasi“, - įspūdžiais dalijosi Jonas Sluckus.

Devintą vietą bendrojoje įskaitoje ir antrąją poziciją 2WD rikiuotėje iškovojo „Viada-Multi FX“ komandos nariai Saulius Trapuila ir Mindaugas Meilūnas. Nors ekipažas neslėpė ambicijų pakovoti ir dėl aukštesnės vietos klasėje, bet tą daryti jiems visą ralį buvo sudėtinga dėl jų BMW M3 kamavusių stabdžių problemų.

Kaip po finišo pasakojo Saulius Trapuila, stabdžių veikimas buvo tiesiog neprognozuojamas, todėl lenktynininkas negalėjo pasitikėti automobiliu ir visuomet važiavo itin atsargiai. Nepaisant to, ekipažui vistiek teko pabuvoti šalia kelio.

„Ralis buvo labai smagus. Greičio ruožai - tikrai „darbiniai“, labai patiko, bet negalėjome iki galo mėgautis važiavimu. Jau nuo pirmųjų greičio ruožų pajutau, kad turime problemų su stabdžiais. Skystį pradėjo leisti galinis „suportas“. Matyt perrenkant papuolė kokių brokuotų dalių. Nuolatos „užsiorindavo“ stabdžiai. Kartais paspaudus stabdžius jie suveikdavo, kartais pedalas smigdavo iki dugno ir reikėdavo minti antrą kartą. Dėl to, žinoma, nukentėjo mūsų rezultatas, nes reikėjo važiuoti atsargiau. Buvome daug sykių nulėkę nuo kelio, bet visus kartus sėkmingai. Kadangi pavyko finišuoti ir dar užimti antrąją vietą, esame tikrai labai patenkinti, nes tokiomis sąlygomis vargu ar galėjo būti geriau. Uždirbome taškų ir metinei įskaitai, todėl dabar reikės remontuoti stabdžius ir laukti Aukštaitijos ralio“, - pasakojo Saulius Trapuila.

Komandinėje įskaitoje „Kuusamet Group Rally Elektrėnai“ varžybas „Viada-Multi FX“ ekipa taip pat baigė prizininkų gretose. Čia komanda iškovojo antrąją vietą, vos keliais taškais nusileisdama varžovams.

Po ralio Elektrėnuose prabėgus trims savaitėms Lietuvos ralio čempionato kovos virs Zarasų ir Utenos apylinkėse. Čia bus surengtas finalinis čempionato etapas, po kurio paaiškės šių metų čempionai ir prizininkai. Iki šių varžybų „Viada-Multi FX“ komandos nariai dar ketina rengti testus ir į „Rally Aukštaitija“ viliasi atvažiuoti maksimaliai pasiruošę paskutiniam sezono mūšiui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)