aA
Simboline turėjusi būti paskutinė FIA pasaulio „Cross-Country“ ralio taurės diena Kazachstane virto tikra drama – net trys automobiliai vertėsi, o lietuvių „CRAFT Bearings“ komanda pirmą kartą per šias varžybas turėjo nemalonumų trasoje. Finišą be atsarginio rato pasiekę Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis po teisėjų verdikto galutinėje įskaitoje užėmė 6-ą vietą ir pakartojo pačiam Antanui nuo 2011 metų priklausantį rekordą.
A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio komandos finišas Kazachstane
© Gedmantas Kropis

Vos 147 km – tiek iš daugiau nei 2500 km penktadienį turėję įveikti sportininkai išgyveno tikrą dramą – net trys automobiliai trasoje vertėsi, o vieninteliai varžybų lietuviai A. Juknevičius ir D. Vaičiulis į finišą atvažiavo vos su vienu atsarginiu ratu – du pakeitė ir vieną paliko trasoje. Varžybų reglamentas skelbia, jog lenktynininkai turi trasą užbaigti bent su dviem atsarginiais ratais ant bolido, todėl lietuviams buvo skirta bauda, kuri užbraukė viltis prasibrauti tarp FIA žvaigždžių.

„Turbūt visus taip pakerėjo tie pakrantės vaizdai, kad praradom koncentraciją“, – geros nuotaikos neprarado Dakare šiemet rekordinę Baltijos šalims, 21-ąją vietą užėmęs A. Juknevičius.

„Prieš mus vertėsi net trys automobiliai, patys prakiurdėm net dvi padangas vienu smūgiu, nors daugiau nei 2000 km važiavome visai nekeisdami ratų. Buvome prisiviję ir mūsų didžiausią konkurentą kovoje dėl TOP-5, jis irgi turėjo bėdų – vertėsi trasoje. Na, žodžiu, tikra pamoka visiems, kad paskutiniai kilometrai vis tik gali reikšti labai daug. Darių sveikinam įveikus pirmąjį pasaulio čempionato etapą, o visą komandą – sėkmingai finišavus ir pasitreniravus pusiaukelėje iki Dakaro“, – džiaugėsi A. Juknevičius.

Kazachstane pergalę šventė katarietis Nasseras Al-Attiyah, antras liko lenkas Jakubas Przygonskis.

FIA pasaulio „Cross-Country“ ralio čempionato etapas Kazachstane buvo ilgiausias visoje taurėje. Taip pat, jam suteiktas ir aukščiausias sunkumo koeficientas. Visame sezone tokio sunkumo varžybomis laikomos Abu Dabio ir Kazachstano etapai.

2018-ųjų Dakaro ralis vyks Peru, Bolivijoje ir Argentinoje sausio 6-20 dienomis. Tai bus jubiliejinis, 40 kartas, kai rengiamos šios varžybos, vadinamos sunkiausiu pasaulyje bekelės maratonu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (3)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Skelbia „žiemos žaidynių“ Nemuno žiedo trasoje: kausis ir „drifteriai“, ir ralio meistrai

Per du šimtus automobilių, keturios skirtingos disciplinos ir Lietuvos automobilių sporto elitas...

Dakaro bolido bandymuose Vaidotas Žala prisipažino: galiu save vadinti „fūristu“ (15)

Penktadienį Pagirių karjere, netoli Vilniaus, Vaidotas Žala , „ Agrorodeo “ komandos pilotas,...

Top naujienos

Aistros dėl vaikų paėmimų nerimsta: tėvų forumas reikalauja atšaukti įstatymą (100)

Seime ir toliau narstoma vaiko teisių apsaugos reforma. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija...

Cukriniu diabetu suserga ne tik nutukę ir pasyvūs žmonės: Aistė papasakojo, kaip 18 metų gyvena su šia liga

Kas antras pasaulyje diabetu sergančiųjų žmonių nežino, kad turi šią ligą. Lietuvoje...

„Mirusios“ trenerių draugystės fone Valančiūnas pažvelgė į skaudžiąją NBA realybės pusę

Kyle‘as Lowry ir Jonas Valančiūnas kartu sudėjus praleido net dvylika metų tobulėdami savo...

Ekstremali situacija kelyje: greitosios pagalbos dispečerių konsultacija priminė siaubą

Noriu pasidalinti nutikimu, įvykusiu pirmadienį kelyje Kaunas – Vilnius . Sakyčiau, liūdni dėl...

Didžioji Lietuvos nelaimė: ar demografinę duobę padės užpilti statybininkai iš Ukrainos? (270)

Lietuvoje nebeliko ir 2,8 mln. gyventojų – liūdnai skelbia statistikos duomenys. Kiti...

Užkalnis. Kaip apsupti save protingais žmonėmis (111)

Kodėl reikėtų taip elgtis? Su kvailiais artimoje aplinkoje juk lengviau? Jie mažiau kritiški,...

Guogos pastaba „Žalgiriui“: pirmoje vietoje turi būti rinktinė (70)

Vilniaus „Ryto“ klubo oficialiai svetainei interviu davęs klubo prezidentas Antanas Guoga...

Namas – tarsi įgyvendinta svajonė: užburiantys pakrantės vaizdai leidžia jaustis kaip amžinose atostogose (1)

Yra labai nedaug vietovių, kurios turi didelei aglomeracijai būdingą tankumo, aukštos kokybės...

Naglis Šulija pažvelgė į planetų išsidėstymą: krizė gali būti ne už kalnų (36)

Finansų krizė jau ne už kalnų, tačiau dar turime laiko jai pasiruošti, sako astrologas Naglis...