aA
Trečiadienį Paryžiuje surengta kasmetinė Dakaro ralio organizatorių spaudos konferencija, skirta detaliai pristatyti ateinančių varžybų maršrutą. Pristatyme akcentuota, jog 2017-ais lenktynininkai daugiau varžysis bekelėje ir beveik triskart daugiau laiko nei šiemet praleis smėlynuose. Šie skambūs pažadai nesužavėjo Dakaro veterano A. Juknevičiaus, kuris teigė, jog tai – įprastas organizatorių reklaminis triukas.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius
© G. Kropio nuotr.

„Kuo sunkiau – tuo mums lengviau“, – apie lietuvių lenktynininkų ryžtą ir įgūdžius lenktyniaujant itin sudėtingomis sąlygomis šių metų Dakare teigė A. Juknevičius. Dukart varžybose Afrikoje ir 4 kartus Pietų Amerikoje rengiamame Dakaro ralyje startavęs lietuvis išgirdęs apie iššūkius laukiančius 2017-ųjų maratone teigė, kad organizatorių pažadais sunkinti varžybas ir daugiau jų perkelti į bekelę nebetiki.

„Varžybų organizatoriai jaučia spaudimą iš lenktynininkų ir komandų, kurios jau keletą metų iš eilės skundžiasi tikrų, dakarinių, greičio ruožų trūkumu. Atitinkamai kiekvienais metais organizatoriai žada vis daugiau kopų, bekelės – tačiau realybėje trasos labiau linksta klasikinio ralio, nei tikrojo, Afrikos Dakaro link“, – įžvalgomis dalinosi 328-uoju startiniu numeriu lenktynėse važiuosiantis A. Juknevičius. „Jei bent iš dalies šie pažadai pasiteisintų – mums ir daugumai ekipažų ši trasa būtų palankesnė nei 2016-ųjų. Bekelė, smėlynai, kopos – mūsų arkliukas, kur jaučiamės geriausiai.“

2016-ųjų Dakaro ralyje būtent smėlingoje trasoje vykusiame greičio ruože A. Juknevičiaus ekipažas pasiekė geriausią lietuvių rezultatą šių metų varžybose – ilgą laiką trasoje buvęs 11-as, lietuvis galutinėje įskaitoje tą dieną iškovojo 17-ą vietą.

Iš viso 2017-ųjų varžybose startuos 83 automobiliai – beveik 30-čia mažiau nei šių metų varžybose. Per 14 dienų lenktynininkai turės įveikti 8800 kilometrų greičio ruožais ir pervažiavimais. Ilgiausias greičio ruožas drieksis net 620 km, o Bolivijoje automobiliai kils į 3-4 kilometrų aukštį virš jūros lygio.

„Bus daug kovos su oro sąlygomis – aukštis, deguonies trūkumas Bolivijoje, svilinantis karštis Argentinoje ir akmeningos trasos, lietūs Paragvajuje“, – pragarą primenančius apibūdinimus vardina A. Juknevičius. „Nepaisant visko, mes laikomės savo plano, intensyviai ruošiamės šiems išbandymams ir esame pasiruošę viskam, ką kitų metų Dakaras mums pasiūlys.“

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Maroke lietuviams reikia išlaikyti stabilų tempą ir bent viena prizinė vieta – garantuota

Šiandien Maroko ralyje sportininkų laukia dykvietės beveik be smėlio kopų – priešpaskutinis...

„Rally Aukštaitija“ organizatoriai kitam sezonui turi naujų idėjų

Kiek mažiau nei prieš dvi savaites Zarasų ir Utenos krašto žvyrkeliai tapo greičio ruožais...

Trečioji Maroko ralio diena pažymėta puikiais rezultatais

Trečioji Maroko diena lietuviams prasidėjo nuo blogų žinių. Paryčiais organizatoriai iš vakar...

„Dakaro Classic“ startuosiantys lietuviai nesivaržys su Vaidotu Žala (1)

2022 metų sausį startuosiančiame Dakaro maratone dalyvaus „Heston Airlines“ ekipažas su 1987...

Maroko ralis lietuviams parodė nagus: iš varžybų traukiasi Laisvydas Kancius

Antrajame Maroko ralio greičio ruože dalyvių laukė didžiausios Maroko karalystės kopos – net...

Top naujienos

Europos atskalūnėms žemė slysta iš po kojų (134)

Netikėtas vieno lyderio atsistatydinimas, šokiruojantis kito pralaimėjimas ir dešimtys...

Regione baldų gamybos verslą užsukę vyrai: brangimas vyksta kosminiu greičiu (9)

Pakruojyje korpusinius baldus gaminantys Robertas Špakis ir Modestas Mackonis pasakoja apie šiandien...

Griežtas įspėjimas dėl Gedimino kalno: galime netekti Aukštutinės pilies rūmų ir Vakarinio bokšto (14)

Gedimino kalno Vilniuje tvarkymo projekto rengėjai įspėja apie naujas grėsmes, Nacionalinis...

Vytautė Merkytė | D+

Ekologinė katastrofa, kurios pasekmes jaučiame ir po 30 metų: laukinę gamtą ir žmonių gyvenimus sunaikino vienas alkoholikas ir vienas darboholikas

Viena didžiausių mūsų laikų gamtos katastrofų prasidėjo vieną šaltą 1989 metų kovo mėnesio...

Norite, kad juvelyrikos dirbiniai tarnautų amžinai? Nedarykite klaidų. Lietuvių ekspertė nurodė svarbiausią taisyklę – tai nr. 1 (1)

Pajuodo sidabras? Susibraižė perlų vėrinys? Auksiniai žiedai prarado blizgesį? Juvelyrikos...

Kaunas neteko jau daugiau nei tūkstančio COVID-19 užsikrėtusių gyventojų

Sekmadienį skelbiamais Statistikos departamento duomenimis, Kaune šiuo metu COVID-19 liga nustatyta...

Ar 4 darbo dienų savaitė jau ateina į Lietuvą? (89)

Seimas antradienį po pateikimo pritarė Seimo pirmininkės Viktorijos Čmilytės-Nielsen Darbo...

Dundulis – apie galimybių pasą: saugumo nesukūrė, o valstybė pasekmes pajus lapkritį (623)

Sparčiai kylant COVID-19 atvejų Lietuvos prekybos įmonių asociacija teigia, kad galimybių pasas...