Pasak gandų skleidėjų, BAR ekipos savininkė tabako kompanija „British American Tobacco“ derasi dėl ekipos pardavimo „Honda“ koncernui, tiekiančiam variklius bei teikiančiam pagalbą kuriant bolidą. Pasaulyje vis labiau įsigalint tabako reklamos draudimui dabartiniam ekipos savininkui vis mažiau verta naudoti ją kaip rinkodaros priemonę populiarinant „Lucky Strike“ ar „555“ tabako gaminių ženklus.

Taip pat teigiama, kad ekipą ruošiasi remti „Repsol“ – ilgalaikis „Honda“ partneris motociklų lenktynėse. „Repsol Honda“ ekipa pasaulio motociklų čempionatuose šventė daug pergalių. 1995-1998 m. su šia komanda čempionu tapo Mickas Doohanas, 1999 m. – Alexas Criville, o 2002-2003 m. – Valentino Rossi.

„Repsol“ yra Ispanijos naftos kompanija, tad nenuostabu, kad, pasak gandonešių, jie pageidaus į ekipą persivilioti vietinę žvaigždę Fernando Alonso, vos tik baigsis šio sutartis su „Renault“.

Visgi, tai jau ne pirmieji gandai, kad „Honda“ ruošiasi įsigyti BAR. Taip pat ne pirmą kartą kalbama apie „Repsol“ grįžimą į „Formulę-1“.

Kiek anksčiau buvo teigiama, kad ispanų kompanija ruošiasi paremti vietinį pilotą Pedro de la Rosa, dabar bandantį „McLaren“ bolidus, ir padėti jam gauti vietą „Jordan“ komandoje 2005 m. sezonui. Tai būtų ne pirmas „Repsol“ ir Pedro bendradarbiavimas – įmonė jau rėmė šį pilotą anksčiau, kai jis bandė „Jordan“ bolidus ir lenktyniavo „Arrows“ komandoje.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.