aA
Palangoje, „Aurum 1006 km lenktynėse“, pasibaigė kvalifikaciniai važiavimai. „Super Pole“ važiavimuose dėl greičiausio laiko susikovus dešimčiai greičiausių lenktynių komandų, kaip rekiant nustebino slovakai, kuriems šios lenktynės – pirmosios. Jie ne tik nugvelbė greičiausios komandos vardą iš lietuvių, bet ir sugebėjo jį pagerinti paskutinę akimirką.
1006 km lenktynių kvalifikacija
© DELFI / Tomas Vinickas

Šiemet kvalifikacijoje yra taikoma nauja technika: reikia ne vieno piloto greičiausio laiko, o dviejų. Ir geriausių laikų suma nulems, kas atsidurs tarp 10 greičiausių.

"Aurum 1006 km lenktynių kvalifikacija"
Paaiškėjo trys greičiausios „Super Pole“ komandos. Pirmieji – slovakai „ARC Bratislava“, antroje vietoje liko lietuvių „Circle K milesPlus Racing team“, treti – „Speedlover by Palanga Spa“.
„ARC Bratislava“ dar kartą pagerino geriausią „Super Pole“ kvalifikacijos laiką. Jie užfiksavo 1 min. 09.909 sek. įveikimo ratą. Antruoju ratu laikas pagerintas ir dar kartą – 1 min. 08.907 sek.
Jonas Gelžinis su „Circle K milesPlus Racing team“ dar kartą pagerino laiką – 1 min. 08.999 sek.
78 numeris, „Speedlover by Palanga Spa“ komanda, važiuojanti su „Porsche“ užfiksavo 1 min. 09.118 sek. laiką.
Kol kas geriausią laiką užfiksavo slovakai „ARC Bratislava“ – 1 min. 09.680 sek.
Į „Super Pole“ kvalifikaciją pateko 10 greičiausių komandų. 71 numeris – „Circle K Miles Plus Racing Team“, 51 numeris – „ARC Bratislava“ 60 numeris – „Gera dovana – Lambooo.lt“ 69 numeris – „Flash Racing Latvia“ 78 numeris – „Speedlover by Palanga Spa“ 14 numeris – „Palanga Spa/Balpol – JR motorsport“ 67 numeris – „Autopublic.org – Lambooo.lt“ 58 numeris – „Rotoma Racing“ 66 numeris – „Telšių statyba“ 8 numeris – „Techninis projektas – Viada“
„Super Pole“ važiuoja dešimt greičiausių komandų. Pastarosioms kvalifikacija pavėlinta 10 min.
Skelbiama, kad Rokas Baciuška, važiuojantis TCR klasėje, užfiksavo savo geriausią laiką – 1 min. 14 sek.
Pasikeisti vairuotojais nusprendė „Gera dovana – Lambooo.lt“ komanda. Martynas Griška, komandos pilotas, sėdęs pirmas prie „Lamborghini“ vairo, įveikė ratą per 1 min. 12.128 sek. Anot piloto, kol kas komanda važiuoja šiek tiek pasitaupydama, tačiau sekasi išties neblogai.
Netikėtai sustojo „Flash Racing Latvia“ komanda. Tačiau komandos „Lamborghini Huracan ST LP620-2“ sustabdė ne gedimas, o tai, kad komanda pasiekė neblogą laiką ir nusprendė, kad metas sodinti kitą vairuotoją ir išleisti į trasą. Anot komandos, jie šiandien nenori persistengti, mat pagrindinė diena yra šeštadienis.
Prasidėjo galingiausios „Aurum 1006 km lenktynių“ grupės kvalifikacija.
Tomas Jatkevičius, 7 numeriu pažymėtos komandos vadovas, pasakojo, kad jų „Honda Civic“ galas trasoje paslydo, automobilis buvo apsuktas ir patyrė avariją. Visgi T. Jatkevičiaus nuomone smūgis buvo švelnus, todėl tikėtina, kad netrukus pavyks grįžti į trasą.
Raudonos vėliavos trasoje. Incidento nepavyko išvengti „Honda Civic“ pilotuojančiai komandai „Baltyre LT Racing team“. Kvalifikacija laikinai sustabdyta. Be to, arti bėdos buvo ir „Bunasta-Pagal Jurgį“ komanda, prie kurios vairo sėdo komandos lyderis Jurgis Adomavičius.
Netikėtai prasidėjus kvalifikacijai sustojo 6 numeriu pažymėta komanda „Autoįvykis. LT-Winart Autocentras“. Kaip paaiškėjo, bevažiuojant prietaisų skydelyje įsižiebė tepalo slėgio lemputė, o variklis įsijungė į saugos režimą. Komanda mano, kad sugedo tepalo slėgio daviklis, tad reikės aiškintis, kas nutiko ir kaip išspręsti problemą.

Kol kas į kvalifikaciją neišvažiavo tik „Dynami:T Energy“ komandos „Chevrolet Corvette“, mat treniruotėse automobilis buvo užkabintas kitos komandos ir buvo apgadintas. Kaip aiškino komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis, buvo apgadintas automobilio traversas. Jį mėginta virinti, tačiau nepavyko, tad iš Kauno bus atgabenta nauja detalė ir šis komandos automobilis šeštadienį, prasidėjus lenktynėms, startuos iš techninės zonos.

Teks imtis naujos strategijos

Indrė Senkutė, komandos „Dock Craft Beer & Burgers by 222“ lenktynininkė, DELFI pasakojo, kad yra šiokių tokių pakeitimų lenktynėse, mat padidinta maksimali laiko norma, kiek vienas lenktynininkas gali važiuoti. Nuo valandos riba padidinta iki pusantros valandos.

Kaip I. Senkutė pasakojo Palangoje dirbančiai DELFI Auto žurnalistei Eglei Girdenytei, toks pakeitimas, viena vertus, yra geras komandoms, nes reikia mažiau gaišti laiko keičiantis lenktynininkams kas valandą. Antra vertus lenktynininkams, ypač tiems, kurių duona nėra lenktyniavimas, ištverti pusantros valandos bus gerokai sunkiau.

Be to, tokia tvarka gali pakišti koją ir kai kurių komandų strategijai, mat įprastai norima degalų bakus pildyti tada, kai antrą kartą keičiasi vairuotojai, tačiau ne visiems automobiliams trims valandoms užteks degalų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
2.3000

Į drifto trasą – su BMW Z3 kabrioletu: po finišo „spjaudėsi“ liepsnomis

Savaitgalis Lietuvos šonaslydžio gerbėjams žada dovanoti tikrą uogą – viso sezono uždarymo...

Gustas Grinbergas Spa trasoje: greičio yra, reikia sėkmės

Šį savaitgalį Belgijoje vyks jau penktasis Europos Le Mano Serijos (ELMS) etapas. Legendinėje Spa...

6 valandų ištvermės lenktynes Estijoje DELFI TV transliuos tiesiogiai

Ateinantis šeštadienis benzingalviams, žiedinių lenktynių gerbėjams, ypatingas. Estijoje,...

Ramūnas Čapkauskas Estijoje kovos net dėl trijų čempiono titulų

Šį savaitgalį, rugsėjo 21 ir 22 dienomis Estijoje, šalia Pernu miesto esančioje „Auto24...

Pasaulio kartingo elitas lenktyniaus Italijoje

Šį savaitgalį Italijoje prasideda Pasaulio kartingo čempionatas elitinėje KZ1 klasėje, kur...

Top naujienos

Oželytė: aš negirdžiu nė žodžio apie juodžiausią Lietuvos problemą (213)

„Mūsų Parlamentas atspindi mūsų veidą. Pasižiūrėję atidžiai į tokį veidą, daug kas...

Spąstai, į kuriuos pateko nieko neįtarę automobilių pirkėjai (19)

Mobiliojo ryšio blokavimo sistemoms milijonus skyrusi kalėjimų sistema ir toliau nesugeba...

Palangiškės socialdemokratės išradimas: už bendravimą socialiniuose tinkluose – sąskaitos mokesčių mokėtojams (130)

Socialdemokratė Palangos miesto Tarybos narė Svetlana Grigorian, savivaldos rinkimuose pretendavusi...

Angliškas žuvies pyragas: pamilsite jį nuo pirmo šaukšto (14)

Dar vienas „perliukas“ iš britų virtuvės. Galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti...

Perspėjo: jeigu dviratininkai ir paspirtukininkai ir toliau nepaisys KET, šaligatviais važiuoti negalės (41)

Jeigu elektrinių paspirtukų vairuotojai ir toliau važiuodami šaligatviais elgsis pavojingai,...

Paaiškėjo, kaip atrodys nacionalinė koncertų salė ant Tauro kalno (21)

Griūvantys Tauro kalno profsąjungų rūmai skaičiuoja paskutines dienas. Jau netrukus vietoj...

Pasidalino būdu, kaip dukrą atpratino nuo čiulptuko: kritikuojantiems rėždavo tokią frazę, kad kaipmat pakeisdavo temą (4)

Galėčiau apie tiūtę pasakoti ilgai, nes ji tikrai buvo svarbi mano (dukros) gyvenime. Su viena...

Verygą sukritikavęs Masiulis pats nusprendė nusiskusti plikai (315)

Seimo narys Kęstutis Masiulis tvirtino, kad ministras Aurelijus Veryga išreikšdamas palaikymą...

Protestuotojai visame pasaulyje siekia atkreipti dėmesį į klimato kaitą (28)

Vilniaus centre, V. Kudirkos aikštėje, penktadienį apie du šimtai protestuotojų siekia atkreipti...

Po JAV oro pajėgų Europoje vado pareiškimo – irzli Rusijos reakcija papildyta 16.12 (402)

Kaliningrado sritis yra gerai apsaugota nuo galimų atakų, o NATO pilotams, kuriems teko artintis...