aA
Palangoje, „Aurum 1006 km lenktynėse“, pasibaigė kvalifikaciniai važiavimai. „Super Pole“ važiavimuose dėl greičiausio laiko susikovus dešimčiai greičiausių lenktynių komandų, kaip rekiant nustebino slovakai, kuriems šios lenktynės – pirmosios. Jie ne tik nugvelbė greičiausios komandos vardą iš lietuvių, bet ir sugebėjo jį pagerinti paskutinę akimirką.
1006 km lenktynių kvalifikacija
© DELFI / Tomas Vinickas

Šiemet kvalifikacijoje yra taikoma nauja technika: reikia ne vieno piloto greičiausio laiko, o dviejų. Ir geriausių laikų suma nulems, kas atsidurs tarp 10 greičiausių.

"Aurum 1006 km lenktynių kvalifikacija"
Paaiškėjo trys greičiausios „Super Pole“ komandos. Pirmieji – slovakai „ARC Bratislava“, antroje vietoje liko lietuvių „Circle K milesPlus Racing team“, treti – „Speedlover by Palanga Spa“.
„ARC Bratislava“ dar kartą pagerino geriausią „Super Pole“ kvalifikacijos laiką. Jie užfiksavo 1 min. 09.909 sek. įveikimo ratą. Antruoju ratu laikas pagerintas ir dar kartą – 1 min. 08.907 sek.
Jonas Gelžinis su „Circle K milesPlus Racing team“ dar kartą pagerino laiką – 1 min. 08.999 sek.
78 numeris, „Speedlover by Palanga Spa“ komanda, važiuojanti su „Porsche“ užfiksavo 1 min. 09.118 sek. laiką.
Kol kas geriausią laiką užfiksavo slovakai „ARC Bratislava“ – 1 min. 09.680 sek.
Į „Super Pole“ kvalifikaciją pateko 10 greičiausių komandų. 71 numeris – „Circle K Miles Plus Racing Team“, 51 numeris – „ARC Bratislava“ 60 numeris – „Gera dovana – Lambooo.lt“ 69 numeris – „Flash Racing Latvia“ 78 numeris – „Speedlover by Palanga Spa“ 14 numeris – „Palanga Spa/Balpol – JR motorsport“ 67 numeris – „Autopublic.org – Lambooo.lt“ 58 numeris – „Rotoma Racing“ 66 numeris – „Telšių statyba“ 8 numeris – „Techninis projektas – Viada“
„Super Pole“ važiuoja dešimt greičiausių komandų. Pastarosioms kvalifikacija pavėlinta 10 min.
Skelbiama, kad Rokas Baciuška, važiuojantis TCR klasėje, užfiksavo savo geriausią laiką – 1 min. 14 sek.
Pasikeisti vairuotojais nusprendė „Gera dovana – Lambooo.lt“ komanda. Martynas Griška, komandos pilotas, sėdęs pirmas prie „Lamborghini“ vairo, įveikė ratą per 1 min. 12.128 sek. Anot piloto, kol kas komanda važiuoja šiek tiek pasitaupydama, tačiau sekasi išties neblogai.
Netikėtai sustojo „Flash Racing Latvia“ komanda. Tačiau komandos „Lamborghini Huracan ST LP620-2“ sustabdė ne gedimas, o tai, kad komanda pasiekė neblogą laiką ir nusprendė, kad metas sodinti kitą vairuotoją ir išleisti į trasą. Anot komandos, jie šiandien nenori persistengti, mat pagrindinė diena yra šeštadienis.
Prasidėjo galingiausios „Aurum 1006 km lenktynių“ grupės kvalifikacija.
Tomas Jatkevičius, 7 numeriu pažymėtos komandos vadovas, pasakojo, kad jų „Honda Civic“ galas trasoje paslydo, automobilis buvo apsuktas ir patyrė avariją. Visgi T. Jatkevičiaus nuomone smūgis buvo švelnus, todėl tikėtina, kad netrukus pavyks grįžti į trasą.
Raudonos vėliavos trasoje. Incidento nepavyko išvengti „Honda Civic“ pilotuojančiai komandai „Baltyre LT Racing team“. Kvalifikacija laikinai sustabdyta. Be to, arti bėdos buvo ir „Bunasta-Pagal Jurgį“ komanda, prie kurios vairo sėdo komandos lyderis Jurgis Adomavičius.
Netikėtai prasidėjus kvalifikacijai sustojo 6 numeriu pažymėta komanda „Autoįvykis. LT-Winart Autocentras“. Kaip paaiškėjo, bevažiuojant prietaisų skydelyje įsižiebė tepalo slėgio lemputė, o variklis įsijungė į saugos režimą. Komanda mano, kad sugedo tepalo slėgio daviklis, tad reikės aiškintis, kas nutiko ir kaip išspręsti problemą.

Kol kas į kvalifikaciją neišvažiavo tik „Dynami:T Energy“ komandos „Chevrolet Corvette“, mat treniruotėse automobilis buvo užkabintas kitos komandos ir buvo apgadintas. Kaip aiškino komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis, buvo apgadintas automobilio traversas. Jį mėginta virinti, tačiau nepavyko, tad iš Kauno bus atgabenta nauja detalė ir šis komandos automobilis šeštadienį, prasidėjus lenktynėms, startuos iš techninės zonos.

Teks imtis naujos strategijos

Indrė Senkutė, komandos „Dock Craft Beer & Burgers by 222“ lenktynininkė, DELFI pasakojo, kad yra šiokių tokių pakeitimų lenktynėse, mat padidinta maksimali laiko norma, kiek vienas lenktynininkas gali važiuoti. Nuo valandos riba padidinta iki pusantros valandos.

Kaip I. Senkutė pasakojo Palangoje dirbančiai DELFI Auto žurnalistei Eglei Girdenytei, toks pakeitimas, viena vertus, yra geras komandoms, nes reikia mažiau gaišti laiko keičiantis lenktynininkams kas valandą. Antra vertus lenktynininkams, ypač tiems, kurių duona nėra lenktyniavimas, ištverti pusantros valandos bus gerokai sunkiau.

Be to, tokia tvarka gali pakišti koją ir kai kurių komandų strategijai, mat įprastai norima degalų bakus pildyti tada, kai antrą kartą keičiasi vairuotojai, tačiau ne visiems automobiliams trims valandoms užteks degalų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
2.3000

Norbe grįžta į drifto trasas: ir su tris kartus silpnesniu nei kitų automobiliu gali būti smagu (1)

Artėjantį savaitgalį, rugpjūčio 23-24 dieną, Kačerginės „Nemuno žiede“ bus duotas...

Istorinių ralyje dundės ir 8 litrų darbo tūrio varikliai

Nors paraiškų pateikimo terminai į rugpjūčio 31-ąją Vilkaviškyje prasidėsiantį istorinių...

Europos autokroso čempionato lyderis jungiasi prie lietuvių komandos

Lietuviška „ ESmotorsport-LabasGas “ komanda praleidusi Pasaulio ralio kroso čempionato etapą...

„Riga Summer Race“ lenktynėse „Porsche Baltic“ džiaugėsi dar vienu laimėjimu

Savaitgalį Latvija tapo Baltijos šalių žiedinių lenktynių centru. Rygoje esančioje...

Lietuvių sėkmė Europos šonaslydžio čempionate: B. Čirba pakilo į penktą vietą

Šį savaitgalį Vokietijoje, buvusioje rusvosios anglies kasykloje „Ferropolis“, vyko penktasis...

Top naujienos

Irina Rozova – Seimo narė, kuri veikė pilkojoje zonoje: kokiomis pataisomis rūpinosi politikė (81)

Su po diplomatine priedanga dirbančiais Rusijos žvalgybos darbuotojais bendravusi ir, kaip rodo...

Sovietai jos nepasigailėjo: grafaitės Marijos Tiškevičiūtės tragedija (14)

1941 m. birželio 14 d. okupacinio sovietinio režimo įvykdytos represijos, kai iš Lietuvos į...

Palangos padavėjų elgesys šokiravo: tai pamačius visiškai dingo apetitas (124)

DELFI sulaukė skaitytojo Igno (asmuo red. žinomas – red.) laiško, kuris tikino pasibaisėjęs...

Košmaras Vingio parke: erkių prisirinko net gaudykles įrenginėję žmonės (124)

Sostinės Vingio parkas yra populiari vieta laisvalaikiui leisti. Dauguma vilniečių žino, kad ten...

Iš Putino elito sluoksnių – netikėta kritika Kremliui (15)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas visada kerta atgal, kai pajunta jam daromą spaudimą. Bet,...

Prezidentas Gitanas Nausėda – Baltijos kelio 30-mečiui skirtame koncerte

Prezidentas dalyvaus Baltijos kelio 30-mečiui skirtame koncerte „Vienybės banga”.

Katažinos Zvonkuvienės mama dukros gyvenimo nereguliuoja, bet sutinka ne su viskuo: aš daryčiau kitaip (54)

Dainininkė ir dviejų vaikų mama Katažina Zvonkuvienė šiandien džiaugiasi tiek savo karjera,...

Dešimttūkstantinė minia Vilniuje susikibo rankomis, atkartodama Baltijos kelią (230)

Daugiau negu 10 tūkst. žmonių Vilniuje penktadienį susikibo rankomis į gyvą grandinę, minėdami...

Skaudi avarija šalia Klaipėdos: iš pakelės pajudėjęs automobilis nubloškė nuo kelio motociklą

Kelyje Karklė-Klaipėda iš pakelės automobiliu pajudėjusi vairuotoja nepraleido motociklo ir jį...

Kurtinaitis gyrė į „Chimki“ persikėlusį lietuvį ir atskleidė keistą faktą apie Švedą (8)

„Galvojau, kad iš pradžių žaidėjams bus sunku, tačiau akivaizdu, kad vasarą jie laiko...