Šiemet itin konkurencingame lietuviškojo maratono automobilių parke galingų ir greitų bolidų, kuriuos vairuos žinomi lenktynininkai, nestinga. Todėl didžiausių Baltijos šalyse žiedinių lenktynių baigties nedrįsta spėlioti net patyrę orakulai.

Tačiau kad trasoje bus itin karšta, neabejoja niekas.

„Komandos branduolys – ne vieną šimtą kilometrų Lietuvos ralio trasomis susukę vilnietis Aurimas Eidžiūnas , Darius Biesevičius (automobilių sporto pasaulyje labiau žinomas Bieso pravarde) iš Prienų, Eugenijus Sladkevičius iš Elektrėnų ir kelmiškis Vilmantas Pupius, - sako ekipos vadovas Artūras Daunoravičius. – Iš anksto esame nelinkę į skambius pareiškimus, tačiau keliame sau ambicingus, bet realistiškus tikslus ir vykstame į didžiausiąjį šalies kurortą tikėdamiesi būti ant nugalėtojų pakylos kuo aukštesnio laiptelio. Kova ne tik klasėse tikrai bus nuožmi.“

Kodėl komanda pasirinko tokį išskirtinį ir retą automobilį, kokio prisiekę lenktynių Palangoje gerbėjai dar nėra matę?

„Ford Performance“ su skirtingomis šio automobilio versijomis dalyvauja įvairiose pasaulio lenktynėse, yra laimėję ne vieną pergalę, - sako „RC Cola racing by 8000RPM Motorsport“ komandos atstovas A. Eidžiūnas. – Automobilis paprastas, toks 100% „amerikonas“, su kuriuo lenktyniauja ne viena pasaulio privati komanda ir kuriame dar gyva legendinio JAV sportinių automobilių kūrėjo Carol Shelby dvasia.

Į „Aurum 1006 km lenktynes“ ateiname kartu su savo partneriais ir amerikietiška dvasia. Jie mus labai palaikė, norėjo kad būtume išskirtiniai bei tinkamai reprezentuotume JAV automobilius, juk vis dėlto tikrasis automobilizmas gimęs ten!“

Pasak ekipos atstovų toks kovinis ginklas krito į jų akį neatsitiktinai. Tai įdomus ir patikimas automobilis, kurio galingumo ir stabdymo techninės charakteristikos itin geros, o būtent jos Palangos trasoje yra pirmos svarbos.

Komandos techninis vadovas D. Biesevičius, ruošęs „Ford Shelby GT 350“ „Aurum 1006 km lenktynėms“, laikomas bene garsiausiu Lietuvos sportinių automobilių konstruktoriumi. Būtent jis maratoninėms lenktynėms Palangoje yra parengęs ne vieną automobilį, pradedant „Audi RS4“, su kuriuo Vygantas Simuntis, Linas Karlavičius, Vytautas Venskūnas ir Aivaras Pyragius 2004 metais pirmi kirto maratoninių lenktynių finišo liniją ir baigiant greitąja „varle“ „Mitsubishi Colt turbo“.

„Ford Shelby GT 350“ ratus suka 5,2 litro darbo tūrio V8 „Ford Performance“ kurtas VooDoo variklis, montuojamas išskirtinai tik GT 350 arba GT 500 modeliuose, kuriuose dar papildomai aprūpinamas kompresoriumi.

Lenktyninis „Ford“ bolidas išvysto 526 AG pajėgumą, o jo jėgos agregatai gaminami „Ford Performance“ padalinyje Mičigane (JAV), su kuriuo lietuvių ekipa palaiko itin tamprius santykius.

Išskirtinai „Aurum 1006 km lenktynėms“ „Ford Shelby GT 350“ variklį EAMV dirbtuvėse pritaikė Vladas Ciunelis (Žaliukas), jau ne vieną panašų jėgos agregatą rengęs ir prestižinėms Dakaro lenktynėms, kuriose su „Ford‘ais“ važiuoja Čekijos sportininkai.

„Shelby GT350“ pakaba tobulinta pas Samsonas Motorsport specialistus Utenoje, nes, kaip žinia, nepabuvojęs Martyno Samsono dirbtuvėse retas automobilis išvažiuoja į trasas.
Debiutinių lenktynių Palangoje belaukiantys „RC Cola racing by 8000RPM Motorsport“ komandos atstovai viliasi ten sutikti dar vieną legendinį priešininką iš JAV – „Chevrolet Corvette“.

Jų nuomone, žiūrovams būtų labai įdomu palyginti, kurios „aštuoniukės“ skleidžiamas garsas mielesnis jų ausiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)